Dat is mijn wannabe-mocro capuchon ja.quote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Erg klein ben ik ja.
Ik maakte maar een grapje Jappie. Die cappuchon staat je vet sexy.
Moh ik zag even de AHX scene voor me.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Eerst wordt er geneukt met maskers op, dan doet Spartacus haar masker af en wurgt haar maar wordt afgevoerd door bewakers. Komt er zo'n chick lachen, vermoordt die chick haar naakt door haar hoofd tegen de stoep aan te slaan.
Die scene met dat hoofd tegen de vloer is bruut btw.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Eerst wordt er geneukt met maskers op, dan doet Spartacus haar masker af en wurgt haar maar wordt afgevoerd door bewakers. Komt er zo'n chick lachen, vermoordt die chick haar naakt door haar hoofd tegen de stoep aan te slaan.
Van zo'n scenario wordt zelfs m'n oma nog wild.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neuken met maskers op is weird maar het heeft wel wat.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van zo'n scenario wordt zelfs m'n oma nog wild.
Heb je dat liever dan een tongpiercing? Dan ga ik morgen maskers halen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neuken met maskers op is weird maar het heeft wel wat.
Hmm, ik weet niet. Maskers zijn alleen chill als je niet weet wie de ander is.quote:Op zondag 18 april 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je dat liever dan een tongpiercing? Dan ga ik morgen maskers halen.
Je weet toch niet wie ik ben.quote:Op zondag 18 april 2010 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Maskers zijn alleen chill als je niet weet wie de ander is.
Dat zijn sociaal incapabele mensen die op school een bèta profiel hadden.quote:Op zondag 18 april 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
What's up met al die fags op FoK! die voetbal haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |