Ook dat argumentquote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn sociaal incapabele mensen die op school een bèta profiel hadden.
"En dan hebben ze de bal eindelijk, en dan schoppen ze hem weer weg!!"quote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook dat argument: "Lekker ja, naar 22 zwetende mannen in korte broek kijken." What de fuck
.
"Het is altijd hetzelfde. Gewoon een bal in het doel schoppen, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"En dan hebben ze de bal eindelijk, en dan schoppen ze hem weer weg!!"
Ik wil die mensen altijd slaan.quote:Op zondag 18 april 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Het is altijd hetzelfde. Gewoon een bal in het doel schoppen, hoe moeilijk kan het zijn.
Dat zijn dezelfde mensen als die niet in de zomer op een terrasje gaan zitten, want thuis is een pilsje of glas ice tea veel goedkoper dan bij die uitzuigers.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen als die niet in de zomer op een terrasje gaan zitten, want thuis is een pilsje of glas ice tea veel goedkoper dan bij die uitzuigers.
Wd is licht geraak vandaagquote:Op zondag 18 april 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, waarom zou je dit nemen?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, waarom zou je dit nemen?
quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, ik ben ook weer up to date over al het dood en verderf dat je op het internet kan vinden.
Hij wil astronaut worden?quote:Op maandag 19 april 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Die film is echt briljant uitgewerkt, zelfs in het ontwerp van de poster zit een dikke hint naar de twist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb jou ook in de topics gezien.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]Als een zoutzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |