Komt nog.quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Fiama het volgende:
Leuke wedstrijd inderdaad! Ik had eigenlijk gedacht dat de Red Wings meer zouden domineren
Calimero gedrag. Altijd leuk.quote:
Detroit dus.quote:
Gebakken met mayo.quote:
Denk je? Ik heb de Coyotes niet zo gevolgd dit seizoen maar de Red Wings moeten toch iets anders gaan verzinnen willen ze deze series gaan winnen. Coyotes zien er gewoon uit als een solide team dat nog wel aan hun PP moet werken.quote:Op zondag 18 april 2010 23:53 schreef nyny83 het volgende:
Yup, inderdaad verdiend. Wordt nog een spannende serie zo.
Game 2? 4 goals in 15 minuten voor Detroit. Het kan dus wel.quote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef Fiama het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb de Coyotes niet zo gevolgd dit seizoen maar de Red Wings moeten toch iets anders gaan verzinnen willen ze deze series gaan winnen. Coyotes zien er gewoon uit als een solide team dat nog wel aan hun PP moet werken.
Precies, het kan dus wel, maar het gebeurd niet vaak. Daarom denk ik dat de Coyotes toch wel een grote kans hebben om deze series te winnen.quote:Op maandag 19 april 2010 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Game 2? 4 goals in 15 minuten voor Detroit. Het kan dus wel.
Niet minder dan de Coyotes.quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef popolon het volgende:
Red Wings = Hockey. Dat kun je natuurlijk niet zeggen van de Duckies.
Gretzky = God, ook in Michigan.quote:
Zo ver is het nog niet, maar dan MOETEN ze wel de volgende wedstrijd winnen. Van 3-1 achter zie ik ze nog niet zo makkelijk terugkomen want dan moet je er 3 op rij winnen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef Katth het volgende:
Echt een lelijke goal ook, je zou de series er maar door verliezen
Het is de Caps vorig jaar ook gelukt tegen de Rangers, niets is over totdat je er uit ligt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet, maar dan MOETEN ze wel de volgende wedstrijd winnen. Van 3-1 achter zie ik ze nog niet zo makkelijk terugkomen want dan moet je er 3 op rij winnen.
De Caps hebben geen postseason traumaquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Het is de Caps vorig jaar ook gelukt tegen de Rangers, niets is over totdat je er uit ligt.
Nog niet...quote:Op maandag 19 april 2010 13:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Caps hebben geen postseason trauma
Geen idee welke de minste hebben gestuurd. De Ducks hadden de meeste (9 stuks voor 4 landen, waarvan 7 medaillewinnaars voor Can, US en Fin), en dat was aan de losing streak van 5 wedstrijden na de OS goed te merken.quote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef Fiama het volgende:
Welk team heeft de minste spelers afgevaardigd naar de olympics? Misschien heeft dit team wel een grotere kans op de Cup? De spelers hebben 2 weken extra rust gehad en geen mentale en fysieke zware games moeten spelen...
ESPN America heeft Buffalo @ Boston en Vancouver @ Los Angeles live vannacht voor de Nederlandersquote:
Die boeien mij niet en heb geen ESPN America :pquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef maartena het volgende:
[..]
ESPN America heeft Buffalo @ Boston en Vancouver @ Los Angeles live vannacht voor de Nederlanders
Dat eerste is inderdaad een probleem dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef Katth het volgende:
Die boeien mij niet en heb geen ESPN America :p
Zit in studentenhuis, heb niet zoveel geluk met de woningbouw hier :|quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat eerste is inderdaad een probleem dan.
Dat tweede kan altijd wat aan gedaan worden, volgens mij is ESPN America tegenwoordig via elke kabelaar te krijgen.
Hoe kijk je nu?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:31 schreef Katth het volgende:
[..]
Zit in studentenhuis, heb niet zoveel geluk met de woningbouw hier :|
Ja hier in Vlaanderen ook.. beetje matig aangezien de eerste 2 games van Caps-Habs gewoon werden uitgezonden en nu opeens Bostonquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef maartena het volgende:
[..]
ESPN America heeft Buffalo @ Boston en Vancouver @ Los Angeles live vannacht voor de Nederlanders
Dat is wat ik ook dacht...quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef nyny83 het volgende:
Wel opvallend, aangezien juist Colorado en de Coyotes het verrassend goed doen
9-2 voor Oekraine zie ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef SoeperKoe het volgende:
Morgen lekker vrij dus vanavond Pens kijken! Maar eerst naar Tilburg voor Oekraïne - NederlandHopelijk wordt die pot een beetje om aan te zien
Ja was wel jammer maar ja niet geheel onverwachts...quote:
Ik vond het helemaal niet vreemd.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
Ennnnn Varlamov weer fantastisch. Die gozer is zoveel completer dan Theodore als goalie, geen idee waarom ze hem als starter hadden.
Ik had meer het idee dat dat kwam door het goede spel van zijn team dan door hemzelf. Ik heb die vent al sinds ik hem zie keepen zo instabiel als maar zijn kan gevonden, nog veel erger dan Fleury. De ene wedstrijd keept hij de sterren van de hemel, maar de volgende wedstrijd kan het compleet bout zijn. Geen keeper waar je van op aan kan imo. Pascal LeClaire vind ik ook zo'n figuur.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet vreemd.
Wat dacht je van Theo's record sinds januari? Dat was 20-0-7 of zoiets met een save percentage van over de 0.9500, beste in de NHL.
Je hebt deels wel gelijk, maar neemt niet weg dat hij een goede serie heeft neergezet. Je kan niet echt zeggen dat de Caps nou zo goed waren post olympics, want dat waren ze echt niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat dat kwam door het goede spel van zijn team dan door hemzelf. Ik heb die vent al sinds ik hem zie keepen zo instabiel als maar zijn kan gevonden, nog veel erger dan Fleury. De ene wedstrijd keept hij de sterren van de hemel, maar de volgende wedstrijd kan het compleet bout zijn. Geen keeper waar je van op aan kan imo. Pascal LeClaire vind ik ook zo'n figuur.
[NHL playoffs] Capitals op koers voor tweede ronde
Die mag vanavond starten dus laten we hopen dat ie dan een offday heeft vandaagquote:Op donderdag 22 april 2010 10:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Pascal LeClaire vind ik ook zo'n figuur.
Hebben de Penguins niet eens nodig met Cindy is zo'n goede vorm. Nu komt Malkin ook eindelijk kijken en begint de trein weer te lopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Die mag vanavond starten dus laten we hopen dat ie dan een offday heeft vandaag
Jaaa, 3-0 nog steeds!quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:26 schreef Saviola het volgende:
Ondertussen gaan de Flyers wel even de Devils uitschakelen..
Ja het wordt gezellig daar in die penalty boxquote:Op vrijdag 23 april 2010 03:33 schreef Saviola het volgende:
Haha al die penalty's opeens man.. en dat in de slotfase van zo'n belangrijke game..
Hehe ja ik ben ook vrij gelukkig...quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:42 schreef Saviola het volgende:
Overtimegelukkig kan ik uitslapen straks
![]()
Flyers zijn iig al een rondje verder.
He ik loop achter! Toen jij dit postte had ik het nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 04:00 schreef Saviola het volgende:
Haha en nu scoort Ottawa en wordt ie gelijk afgewezen..
zal wel naar review gaan..
Kijk je via een stream misschien?quote:Op vrijdag 23 april 2010 04:01 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
He ik loop achter! Toen jij dit postte had ik het nog niet gezien
ach joh, sleep is overratedquote:Op vrijdag 23 april 2010 04:58 schreef Saviola het volgende:
Geweldige kans voor Ottawa nu.. dr moet toch een keer een goal vallen zou je denken
Dit onthouden we even voor als het weer eens ergens achter vijven in de ochtend is.quote:
Dit was 2 vs 7 en niet 3 vs 6quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:22 schreef nyny83 het volgende:
[NHL playoffs] Flyers schakelen Devils uit
oh kut, pas ik even aan :$ Deed het uit mn hoofd eventjes, had geen zin om het na te zoekenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dit was 2 vs 7 en niet 3 vs 6Anyway nu krijgen we wss Caps-Flyers, en daarna hopelijk Caps-Pens als Conference Final
![]()
Haha ja beetje jammer hequote:
Eigen schuld, dikke bultquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Haha ja beetje jammer he
Daarom hebben ze verloren denk ik.. ze voelde dat ik ze in de steek liet
Heb me shirt al aan, zit lekker te wachten nu \o/quote:
Voor wie ben je?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef Katth het volgende:
[..]
Heb me shirt al aan, zit lekker te wachten nu \o/
Mike Green trouwens genomineerd voor Norris Trophy, geen verassing. Samen met Doughty en Keith.
Caps?quote:
Reclames zatquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Twee pilsjes en een zak chips, zodat ik de eerste periode niet weg hoef om nieuw te pakken
Enige goede van die powerplay, maar het moet niet eens nodig zijn.....quote:
Ja de commentator verontschuldigde zich al dat de powerplayklok down wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:32 schreef nyny83 het volgende:
En nu alweer een waardeloze powerplay met als resultaat zelfs dat de Caps een penalty vangen .
Irritant trouwens dat Versus niet weergeeft hoe lang de PP nog duurt.... oh, nu ineens weer wel!
En de Red Wings, ik geloof niet dat ze het niet thuis afmaken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:01 schreef nyny83 het volgende:
Blijft spannend, nog steeds alleen de Flyers door.
PM mij anders vannacht eventjes, dan pass ik je een goede. Ik heb tot nu toe niet één wedstrijd met een brakke stream gevolgd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik vannacht maar naar Avs - Sharks ga kijken via een brakke stream ofzo
De Caps speelden gewoon matig omdat ze dachten dat ze er al waren ,maar dat is bij de Wings zeker niet het geval. Die zullen de Coyotes nu toch zeker niet meer onderschatten, en juist daarom viel het me tegen dat ze ze niet gewoon oprolden ondanks het verlies van Shane Doan. Misschien heb ik de kracht van de Wings toch wat overschat na hun uitstekende serie aan het einde van het seizoen. De serie van de Coyotes winnen ze nog wel, maar ik zie ze niet meer met gemak doorstomen naar de Stanly Cup Finals.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Saviola het volgende:
Vannacht maar eens goeie nachtrust genomen (moest wel na al die overtimes gister) maar ESPN America was zo vriendelijk om net Caps & Wings games na elkaar nog eens uit te zenden
![]()
Vond de Caps maar matig eigenlijk, heel erg slordig en dus niet erg verrassend ook verlies. Phoenix had ook meer verdiend, domineerde vooral in die 3de periode tot de Wings opeens uit het niets scoren en het daarna wel netjes afmaken.
Doet het ook niet, dan zal er ergens wel een dns server uit liggen....quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef nyny83 het volgende:
ND Sports 1: http://www.ndsportstalk.com/nd1.php
Werkt, thanks!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef nyny83 het volgende:
sop://broker1.sopcast.com:3912/90706
Directe sopcast-link. Als dat ook niet werk, broker1.sopcast.com resolved naar 202.190.75.154, dus
sop://202.190.75.154:3912/90706 zou ook moeten werken.
Ik ga gewoon wakker blijvenquote:
Thanks dude!quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef nyny83 het volgende:
Staat hierboven al!
4 uur NL-tijd, had ik je ook wel kunnen vertellen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag net even op nhl.com dat die klootzakken in Colorado NOG niet begonnen zijn. Laat maar zitten dan
Heb je het weer gemist, nu OT doordat Pens zijn teruggekomenquote:Op zondag 25 april 2010 02:58 schreef Saviola het volgende:
3-1 Ottawa na 2 periodes, volledig verdiend. De 4-1 werd net nog na een laaaaange review afgekeurd anders was het al gespeeld denk ik. Maar dat is het nu ook wel tenzij de Pens opeens miraculeus een geweldige 3de periode spelen. Denk dus dat het een game 7 wordt
Maar nu is het bedtijd iig.
Ja echt hequote:Op zondag 25 april 2010 04:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb je het weer gemist, nu OT doordat Pens zijn teruggekomen
thanx! We zien elkaar in de Stanley Cup Finals he?quote:
Zou wel cool zijnquote:Op zondag 25 april 2010 13:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
thanx! We zien elkaar in de Stanley Cup Finals he?
Das wel een heel voorbarige titelquote:Op zondag 25 april 2010 15:34 schreef nyny83 het volgende:
[NHL playoffs] Sharks rekenen af met trauma
nouja, het is in ieder geval geen eerste ronde-uitschakeling waar iedereen stiekem toch wel een beetje bang voor was. Zeker na die blunder van Boyle in game 3 dachten veel Sharks fans 'daar gaan we weer...'quote:
Mja oke maar toch. Puur even kijkend naar de stats; 12 keer playoffs gehaald en daarvan 7 keer eruit in de 2de ronde waaronder 3x in de vorige 4 seizoenen.. lijkt me toch duidelijk waar het trauma ligtquote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nouja, het is in ieder geval geen eerste ronde-uitschakeling waar iedereen stiekem toch wel een beetje bang voor was. Zeker na die blunder van Boyle in game 3 dachten veel Sharks fans 'daar gaan we weer...'
Nu pakt hij er wel 1 goed :pquote:
Neequote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef Saviola het volgende:
De eerste game 7 is erdat er nog een paar mogen volgen
Maar... Bertuzzi speelt nu voor de Wings!quote:Op zondag 25 april 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Flyers, Pens en Sharks dus al door naar de volgende ronde...
Ik kan nog juichen voor de volgende teams in ronde 1:
Kings (ik heb een pleurishekel aan de Canucks sinds dat Bertuzzi-Moore incident).
Wings (ookal ben ik een Avs-fan, de Wings vind ik gewoon cooler dan de Coyotes).
Bertuzziquote:
Save of the game right there.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |