Komt nog.quote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef Fiama het volgende:
Leuke wedstrijd inderdaad! Ik had eigenlijk gedacht dat de Red Wings meer zouden domineren
Calimero gedrag. Altijd leuk.quote:
Detroit dus.quote:
Gebakken met mayo.quote:
Denk je? Ik heb de Coyotes niet zo gevolgd dit seizoen maar de Red Wings moeten toch iets anders gaan verzinnen willen ze deze series gaan winnen. Coyotes zien er gewoon uit als een solide team dat nog wel aan hun PP moet werken.quote:Op zondag 18 april 2010 23:53 schreef nyny83 het volgende:
Yup, inderdaad verdiend. Wordt nog een spannende serie zo.
Game 2? 4 goals in 15 minuten voor Detroit. Het kan dus wel.quote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef Fiama het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb de Coyotes niet zo gevolgd dit seizoen maar de Red Wings moeten toch iets anders gaan verzinnen willen ze deze series gaan winnen. Coyotes zien er gewoon uit als een solide team dat nog wel aan hun PP moet werken.
Precies, het kan dus wel, maar het gebeurd niet vaak. Daarom denk ik dat de Coyotes toch wel een grote kans hebben om deze series te winnen.quote:Op maandag 19 april 2010 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Game 2? 4 goals in 15 minuten voor Detroit. Het kan dus wel.
Niet minder dan de Coyotes.quote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef popolon het volgende:
Red Wings = Hockey. Dat kun je natuurlijk niet zeggen van de Duckies.
Gretzky = God, ook in Michigan.quote:
Zo ver is het nog niet, maar dan MOETEN ze wel de volgende wedstrijd winnen. Van 3-1 achter zie ik ze nog niet zo makkelijk terugkomen want dan moet je er 3 op rij winnen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef Katth het volgende:
Echt een lelijke goal ook, je zou de series er maar door verliezen
Het is de Caps vorig jaar ook gelukt tegen de Rangers, niets is over totdat je er uit ligt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet, maar dan MOETEN ze wel de volgende wedstrijd winnen. Van 3-1 achter zie ik ze nog niet zo makkelijk terugkomen want dan moet je er 3 op rij winnen.
De Caps hebben geen postseason traumaquote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Het is de Caps vorig jaar ook gelukt tegen de Rangers, niets is over totdat je er uit ligt.
Nog niet...quote:Op maandag 19 april 2010 13:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Caps hebben geen postseason trauma
Geen idee welke de minste hebben gestuurd. De Ducks hadden de meeste (9 stuks voor 4 landen, waarvan 7 medaillewinnaars voor Can, US en Fin), en dat was aan de losing streak van 5 wedstrijden na de OS goed te merken.quote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef Fiama het volgende:
Welk team heeft de minste spelers afgevaardigd naar de olympics? Misschien heeft dit team wel een grotere kans op de Cup? De spelers hebben 2 weken extra rust gehad en geen mentale en fysieke zware games moeten spelen...
ESPN America heeft Buffalo @ Boston en Vancouver @ Los Angeles live vannacht voor de Nederlandersquote:
Die boeien mij niet en heb geen ESPN America :pquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef maartena het volgende:
[..]
ESPN America heeft Buffalo @ Boston en Vancouver @ Los Angeles live vannacht voor de Nederlanders
Dat eerste is inderdaad een probleem dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef Katth het volgende:
Die boeien mij niet en heb geen ESPN America :p
Zit in studentenhuis, heb niet zoveel geluk met de woningbouw hier :|quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat eerste is inderdaad een probleem dan.
Dat tweede kan altijd wat aan gedaan worden, volgens mij is ESPN America tegenwoordig via elke kabelaar te krijgen.
Hoe kijk je nu?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:31 schreef Katth het volgende:
[..]
Zit in studentenhuis, heb niet zoveel geluk met de woningbouw hier :|
Ja hier in Vlaanderen ook.. beetje matig aangezien de eerste 2 games van Caps-Habs gewoon werden uitgezonden en nu opeens Bostonquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef maartena het volgende:
[..]
ESPN America heeft Buffalo @ Boston en Vancouver @ Los Angeles live vannacht voor de Nederlanders
Dat is wat ik ook dacht...quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef nyny83 het volgende:
Wel opvallend, aangezien juist Colorado en de Coyotes het verrassend goed doen
9-2 voor Oekraine zie ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef SoeperKoe het volgende:
Morgen lekker vrij dus vanavond Pens kijken! Maar eerst naar Tilburg voor Oekraïne - NederlandHopelijk wordt die pot een beetje om aan te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |