Enige goede van die powerplay, maar het moet niet eens nodig zijn.....quote:
Ja de commentator verontschuldigde zich al dat de powerplayklok down wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:32 schreef nyny83 het volgende:
En nu alweer een waardeloze powerplay met als resultaat zelfs dat de Caps een penalty vangen .
Irritant trouwens dat Versus niet weergeeft hoe lang de PP nog duurt.... oh, nu ineens weer wel!
En de Red Wings, ik geloof niet dat ze het niet thuis afmaken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:01 schreef nyny83 het volgende:
Blijft spannend, nog steeds alleen de Flyers door.
PM mij anders vannacht eventjes, dan pass ik je een goede. Ik heb tot nu toe niet één wedstrijd met een brakke stream gevolgd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik vannacht maar naar Avs - Sharks ga kijken via een brakke stream ofzo
De Caps speelden gewoon matig omdat ze dachten dat ze er al waren ,maar dat is bij de Wings zeker niet het geval. Die zullen de Coyotes nu toch zeker niet meer onderschatten, en juist daarom viel het me tegen dat ze ze niet gewoon oprolden ondanks het verlies van Shane Doan. Misschien heb ik de kracht van de Wings toch wat overschat na hun uitstekende serie aan het einde van het seizoen. De serie van de Coyotes winnen ze nog wel, maar ik zie ze niet meer met gemak doorstomen naar de Stanly Cup Finals.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Saviola het volgende:
Vannacht maar eens goeie nachtrust genomen (moest wel na al die overtimes gister) maar ESPN America was zo vriendelijk om net Caps & Wings games na elkaar nog eens uit te zenden
![]()
Vond de Caps maar matig eigenlijk, heel erg slordig en dus niet erg verrassend ook verlies. Phoenix had ook meer verdiend, domineerde vooral in die 3de periode tot de Wings opeens uit het niets scoren en het daarna wel netjes afmaken.
Doet het ook niet, dan zal er ergens wel een dns server uit liggen....quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef nyny83 het volgende:
ND Sports 1: http://www.ndsportstalk.com/nd1.php
Werkt, thanks!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef nyny83 het volgende:
sop://broker1.sopcast.com:3912/90706
Directe sopcast-link. Als dat ook niet werk, broker1.sopcast.com resolved naar 202.190.75.154, dus
sop://202.190.75.154:3912/90706 zou ook moeten werken.
Ik ga gewoon wakker blijvenquote:
Thanks dude!quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef nyny83 het volgende:
Staat hierboven al!
4 uur NL-tijd, had ik je ook wel kunnen vertellen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag net even op nhl.com dat die klootzakken in Colorado NOG niet begonnen zijn. Laat maar zitten dan
Heb je het weer gemist, nu OT doordat Pens zijn teruggekomenquote:Op zondag 25 april 2010 02:58 schreef Saviola het volgende:
3-1 Ottawa na 2 periodes, volledig verdiend. De 4-1 werd net nog na een laaaaange review afgekeurd anders was het al gespeeld denk ik. Maar dat is het nu ook wel tenzij de Pens opeens miraculeus een geweldige 3de periode spelen. Denk dus dat het een game 7 wordt
Maar nu is het bedtijd iig.
Ja echt hequote:Op zondag 25 april 2010 04:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb je het weer gemist, nu OT doordat Pens zijn teruggekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |