Zou wel cool zijnquote:Op zondag 25 april 2010 13:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
thanx! We zien elkaar in de Stanley Cup Finals he?
Das wel een heel voorbarige titelquote:Op zondag 25 april 2010 15:34 schreef nyny83 het volgende:
[NHL playoffs] Sharks rekenen af met trauma
nouja, het is in ieder geval geen eerste ronde-uitschakeling waar iedereen stiekem toch wel een beetje bang voor was. Zeker na die blunder van Boyle in game 3 dachten veel Sharks fans 'daar gaan we weer...'quote:
Mja oke maar toch. Puur even kijkend naar de stats; 12 keer playoffs gehaald en daarvan 7 keer eruit in de 2de ronde waaronder 3x in de vorige 4 seizoenen.. lijkt me toch duidelijk waar het trauma ligtquote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nouja, het is in ieder geval geen eerste ronde-uitschakeling waar iedereen stiekem toch wel een beetje bang voor was. Zeker na die blunder van Boyle in game 3 dachten veel Sharks fans 'daar gaan we weer...'
Nu pakt hij er wel 1 goed :pquote:
Neequote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef Saviola het volgende:
De eerste game 7 is erdat er nog een paar mogen volgen
Maar... Bertuzzi speelt nu voor de Wings!quote:Op zondag 25 april 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Flyers, Pens en Sharks dus al door naar de volgende ronde...
Ik kan nog juichen voor de volgende teams in ronde 1:
Kings (ik heb een pleurishekel aan de Canucks sinds dat Bertuzzi-Moore incident).
Wings (ookal ben ik een Avs-fan, de Wings vind ik gewoon cooler dan de Coyotes).
Bertuzziquote:
Save of the game right there.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |