Dat gaat sowieso wel gebeuren.quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef Blue_note het volgende:
Wat is jullie mening hierover? Ik ben gewoon een beetje bang om van een roze wolk af te flikkeren.
And we have a winner.quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Zie eerst maar eens door de aswolk heen te komen.
Inderdaad dat sowieso, 12 dagen ook meteen lijkt me niet echt heel verstandig. Het begin is allemaal leuk e.d. maar leer elkaar eerst maar eens echt kennen, denk persoonlijk dat je fout bezig bent nu.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Als het 'normale' leven begint donder je echt keihard van die wolk af. Zeker bij vakantieliefjes.quote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Inderdaad dat sowieso, 12 dagen ook meteen lijkt me niet echt heel verstandig. Het begin is allemaal leuk e.d. maar leer elkaar eerst maar eens echt kennen, denk persoonlijk dat je fout bezig bent nu.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Iedere twee weken? Hoe wil je dat doen? Allebei een keer per maand voor een weekend heen en weer vliegen? Dat zal lekker in de papieren lopen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:44 schreef Blue_note het volgende:
Hmm, veel 'negatieve' reacties. Maar waarom zou het niet kunnen ?
Als het zo goed voelt, als we elkaar iedere 2 weken kunnen zien, en over een jaar zelfs ieder weekend ALS het dan nog goed is...Dat moet te doen zijn toch!
Maargoed het is NU in ieder geval leuk.
Ja, maar dat is voor beide het probleem niet zo.quote:Op zondag 18 april 2010 12:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Iedere twee weken? Hoe wil je dat doen? Allebei een keer per maand voor een weekend heen en weer vliegen? Dat zal lekker in de papieren lopen.
Alles voor zijn liefje van amper 72 uur oudquote:Op zondag 18 april 2010 12:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Iedere twee weken? Hoe wil je dat doen? Allebei een keer per maand voor een weekend heen en weer vliegen? Dat zal lekker in de papieren lopen.
Ik bedoelde dit heul niet negatief!quote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Ole het volgende:
ga ervoor en zie maar waar het schip vliegtuig strandt
Genoeg prijsvechters die naar (Noord-)Italie vliegen, als je een beetje slim boekt kost het je niet meer dan een gemiddeld ritje met de trein.quote:Op zondag 18 april 2010 12:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
hehehquote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Precies, gewoon lekker seksen zolang het duurt. En wie weet verhuist ze binnenkort wel naar Nederland of jij naar Italië. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar ik zou er maar niet vanuit gaan.quote:Op zondag 18 april 2010 11:44 schreef Blue_note het volgende:
Hmm, veel 'negatieve' reacties. Maar waarom zou het niet kunnen ?
Als het zo goed voelt, als we elkaar iedere 2 weken kunnen zien, en over een jaar zelfs ieder weekend ALS het dan nog goed is...Dat moet te doen zijn toch!
Maargoed het is NU in ieder geval leuk.
1. Je kent haar een paar dagen, je weet toch niet wat zij al die overige weken doet als zij in italie zit en jij in nederlandquote:Op zondag 18 april 2010 12:43 schreef Blue_note het volgende:
Ja, ik ga er ook niet van uit dat ik met haar ga trouwen o.i.d. laat dat duidelijk zijn.
Maar het is toch niet bij VOORBAAT geheel kansloos. Het gaat erom dat we een leuke tijd samen kunnen hebben. En over 12 dagen vertrek het vliegtuig weer richting haar....En dan zijn we 12 dagen samen, en dat is zeker lang, maar als dat leuk is en goed gaat is het wel ontzettend leuk, en een geweldige tijd.
We kijken er in ieder geval beide erg naar uit.
We zien wel waar het schip strandt.
En waarom ben IK kansloos? Omdat ik een leuk meisje in Italië heb zitten ?
Doe niet zo raar, er is toch helemaal geen sprake van dat ze gelijk een serieuze relatie hebben?quote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
1. Je kent haar een paar dagen, je weet toch niet wat zij al die overige weken doet als zij in italie zit en jij in nederlanddaarom is het gewoon een beetje kansloos om eigenlijk zomaar iemand een relatie te nemen. Met zon afstand terwijl je elkaar niet eens ken
ik zeg niet doen, vooral niet als je elkaar NIET kent.
Ik geef gewoon mijn mening, nee maar wel "officieel" zei TS. Dat kan ook ja. Ik weet het niet, ik heb een vriend dus hoef dat niet te ervaren.quote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, er is toch helemaal geen sprake van dat ze gelijk een serieuze relatie hebben?
Deze twaalf dagen zijn er juist voor om erachter te komen hoe haar leven eruit ziet en en elkaar beter te leren kennen.
Als je altijd alles in je leven direct afketst omdat het 'waarschijnlijk toch wel niets zal worden', dan loop je denk ik een hoop leuke ervaringen mis.
Nou, lijkt me een prima instelling tochquote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef Blue_note het volgende:
Ik zie het gewoon als een hele leuke tijd met een ontzettend leuk meisje. We zullen zien wat eruit komt.
Ik verwacht niks, dus kan alleen maar meevallen. Al zal het even pijn doen als het over zou gaan...
Gewoon doen. Lekker het avontuur in duikenquote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef Blue_note het volgende:
Ik zie het gewoon als een hele leuke tijd met een ontzettend leuk meisje. We zullen zien wat eruit komt.
Ik verwacht niks, dus kan alleen maar meevallen. Al zal het even pijn doen als het over zou gaan...
Zoals de dames al opmerkten, gewoon doen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef Blue_note het volgende:
En Italiaanse vrouwen zijn over het algemeen sowiesoquote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Blue_note het volgende:
Als ze niet zo ontzettend leuk was, had ik het niet gedaan.
Ik heb er vertrouwen in dat we het gewoon erg leuk kunnen hebben. Mooie ervaring is het zeker. Goed voor de taalontwikkeling ook.
Het is dat ik hier geen foto ga posten van haar...Maar ze is echt gorgeous!quote:Op zondag 18 april 2010 20:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En Italiaanse vrouwen zijn over het algemeen sowieso
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef Blue_note het volgende:
Waarom? Het kan toch even pijn doen omdat een leuke periode dan ten einde is?quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
Maar toch veel plezier!
Eerst zegt ie dat ie niks verwacht en dat het ook niet tegen kan vallen dan (kan alleen maar meevallen).quote:Op zondag 18 april 2010 20:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarom? Het kan toch even pijn doen omdat een leuke periode dan ten einde is?
Hmm ja, daar heb je wel gelijk in. Volgens mij ga je onbewust toch bepaalde verwachtingen krijgen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst zegt ie dat ie niks verwacht en dat het ook niet tegen kan vallen dan (kan alleen maar meevallen).
Maar als het ten einde is, is hij toch teleurgesteld.
Helemaal niets verwachten is sowieso onmogelijk... Maar dat terzijde
Dat dus!quote:Op zondag 18 april 2010 20:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmm ja, daar heb je wel gelijk in. Volgens mij ga je onbewust toch bepaalde verwachtingen krijgen.
Maar goed, TS moet er gewoon voor gaan en zien waar het eventueel eindigt.
Wat een poep. Ik ben met een vakantieliefde getrouwd. Binnenkort vieren we onze 9e huwelijksdag en het is nog steeds leuk.quote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het 'normale' leven begint donder je echt keihard van die wolk af. Zeker bij vakantieliefjes.
En dan nu maar weer wakker worden dan. Fantast.quote:
Mag hij er niet van genieten voor zolang het duurt?quote:Op maandag 19 april 2010 00:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En dan nu maar weer wakker worden dan. Fantast.
Ja, en als je maar genoeg van dit soort geintjes meemaakt krijg je er een emotioneel trauma vanquote:Op maandag 19 april 2010 10:26 schreef Blue_note het volgende:
Precies! Ik geniet ervan, en ben positief ingesteld. Als ik de deksel ooit op mijn ga krijgen (of zij door mij), heb ik in ieder geval een ontzettend geweldig mooi meisje, met een superleuke persoonlijkheid gehad, en een geweldige tijd om aan terug te denken! Het enige wat nu telt is de komende 11 dagen overleven, zodat ik daadwerkelijk naar haar vertrek. We kunnen en willen nu niet meer terug, want ticket is geboekt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |