Ik zal het hele verhaal vertellen, zo hopelijk leest überhaupt iemand het

!
Ik heb een vriendin gehad voor 7 jaar.Maar deze relatie ging echt niet meer. We probeerden elke week weer opnieuw, maar de jus was er helemaal uit, en waren bij elkaar uit gewoonte en het ging gewoon echt niet meer. Teveel gebeurd, etc. In ieder geval.
Ik ga vervolgens paar dagen met een vriend op vakantie naar Italie. Op de transfer van het vliegveld naar het hotel, een erg leuk en mooi meisje tegenover me. Enfin, niet mee verteld omdat ik met die relatie nog in m'n maag zat etc. Maar bij het uitstappen geeft ze mij haar treinkaartje, waarop haar naam+nummer stond en: Call me.
Ik helemaal verrast.Ik uiteraard gebeld, en diezelfde avond zaten we in een bar gezellig wat te drinken.
Zij had het net uitgemaakt met haar vriend, en wist niet hoe het nu verder moest tussen hun. Ik verteld over mijn 'verleden', en dat ik niet wist wat ik nu wou etc, en het wel zou zien.
Vervolgens heeft zij het weer een beetje bijgelegd met haar vriend, maar dit tot afschuw van haar vrienden en ouders. Nou, ik heb de volgende 3 dagen met haar opgetrokken, gezoend, bij haar geslapen etc. Maar we hadden geen relatie.
Toen ik naar huis ging , miste ik haar zo ontzettend veel, en heb haar dit ook gesmst. Zij had hetzelfde, en we zijn vervolgens uren gaan vertellen op Skype. Sinds ik terug ben heb ik nooit langer dan een uur geen contact gehad. We smsen/pingen, skypen tot diep in de nacht, en hebben constant leuke gesprekken.
Zij heeft het gister tegen haar (toen nog half-half) vriend gezegd, dat het definitief uit is (ze hadden 3 maanden), en dat het uit is omdat ze bij mij wil zijn, omdat ik veel beter bij haar pas etc. We hebben nu dus officieel een relatie.
Zij woont een 1200 kilometer verder weg, maar met vliegtuig goed te doen. Ik ga over 12 dagen bijvoorbeeld ook gelijk 12 dagen naar haar toe. Ik zou dit normaal nooit zo lang doen gelijk de eerste keer. Maar het voelt zo goed. Haar en mijn vrienden zijn zo enthousiast, haar ouders vinden me nu al leuk etc....
Wat is jullie mening hierover? Ik ben gewoon een beetje bang om van een roze wolk af te flikkeren.