abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 21:36:25 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80460582
Kans dat het slaagt is waarschijnlijk vrij klein, maar zolang jullie er plezier in hebben... Waarom zou je het dan niet doen?
pi_80467153
Ik geniet er met volle teugen van !
  maandag 19 april 2010 @ 00:08:45 #53
297443 Knavia
Enjoying the ride
pi_80467401
Lijkt me een leuke manier om meer van een andere cultuur te ervaren. En als man denk ik dat je zoiets misschien toch al makkelijker doet dan dat ik het als vrouw zou doen.
Geniet ervan zolang het duurt. Kan nog een paar uur zijn al je er eenmaal bent, of misschien wel de rest van je leven (als ik geld moet inzetten ga ik voor het eerste ).
Wat mij tegenvalt bij die vakantieliefdes is toch de taalbarriere. Vind het toch wel vermoeiend om steeds elke gedachte eerst te moeten vertalen voordat ik 'm kan uitspreken. Maar, hé, in het begin is het praten toch secundair aan de rest
Succes met je avontuur(tje)!
What the superior man seeks is in himself; what the small man seeks is in others - Confucius
pi_80467874
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:59 schreef Blue_note het volgende:
Ik geniet er met volle teugen van !
En dan nu maar weer wakker worden dan. Fantast.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_80468066
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:28 schreef boekenplank het volgende:

[..]

En dan nu maar weer wakker worden dan. Fantast.
Mag hij er niet van genieten voor zolang het duurt?
pi_80472497
Precies! Ik geniet ervan, en ben positief ingesteld. Als ik de deksel ooit op mijn ga krijgen (of zij door mij), heb ik in ieder geval een ontzettend geweldig mooi meisje, met een superleuke persoonlijkheid gehad, en een geweldige tijd om aan terug te denken! Het enige wat nu telt is de komende 11 dagen overleven, zodat ik daadwerkelijk naar haar vertrek . We kunnen en willen nu niet meer terug, want ticket is geboekt!
pi_80472649
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:26 schreef Blue_note het volgende:
Precies! Ik geniet ervan, en ben positief ingesteld. Als ik de deksel ooit op mijn ga krijgen (of zij door mij), heb ik in ieder geval een ontzettend geweldig mooi meisje, met een superleuke persoonlijkheid gehad, en een geweldige tijd om aan terug te denken! Het enige wat nu telt is de komende 11 dagen overleven, zodat ik daadwerkelijk naar haar vertrek . We kunnen en willen nu niet meer terug, want ticket is geboekt!
Ja, en als je maar genoeg van dit soort geintjes meemaakt krijg je er een emotioneel trauma van
pi_80485457
Gewoon doen en zien waar het op uitdraaid.. Maar houdt wel in je achterhoofd dat je waarschijnlijk gewoon verliefd op het verliefd zijn bent!
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
  maandag 19 april 2010 @ 16:25:51 #59
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_80485784
veel plezier
en of er nu 1200 of 200 km tussenzit dan blijven dezelfde opmerkingen van kracht over niet weten wat de ander doet en bladiebla.
kosten vallen reuze mee volgens mij, dus gewoon genieten

doe mij ook maar een liefje in italie, lekker idee regelmatig daarheen kunnen en alleen reiskosten te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')