quote:Op zondag 18 april 2010 10:22 schreef WeezerButler het volgende:
Laat me 5 hoezen zien met honden op de voorkant
ranja +1quote:Op zondag 18 april 2010 10:55 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 ep erbij
Die komen uit Den Haag, net als alle andere k*tmuziek.quote:
Undertones?quote:Op zondag 18 april 2010 18:47 schreef belsen het volgende:
Het bekendste wapenfeit van The Apers is een radiohitje onder de titel 'Here comes the summer'.
Van wie was dit een cover?
quote:
Denk makkelijker en meer Brits. En het is ook geen greatest hits van 86, da's toevallig het jaar van uitgave.quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
Duran Duran
Spandau Ballet
Cock Robin
U2
Simple Minds
Blow Monkeys
Housemartins
Bronski Beat
Europe
Bon Jovi
Mmm..toch iets moeilijker dan ik dacht. Ik geef de tracklist:quote:Op zondag 18 april 2010 21:53 schreef cafca het volgende:
Wham
UB40
Pet Shop Boys
Big Country
Waterboys
Dire Straits
Tears for Fears
Queen
Met U2 & Simple Minds is de totaalscore 12, ergo:quote:Op maandag 19 april 2010 08:15 schreef cafca het volgende:
1 frankie goes to hollywood
2 Orchestral manoeuvres in the dark
3 Eurythmics
Bad News Blue Nile
4 Culture Club
5 Heaven 17
Talk Talk Thompson Twins maar Talk talk was logischer geweest
Soft Cell Style Council
6 Lloyd Cole & the Commotions
7 The Jam
8 The Cure
9 XTC
10 Ultravox
WeezerButler +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:49 schreef WeezerButler het volgende:
Van Blur. Ltd edition weliswaar. Heb'm niet meer kunnen kopen in Utrecht
quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef ranja het volgende:
Overigens zou bij vrijwel elke andere dame die stok als iets meelijwekkends gelden, goh moet ze nou al met stok optreden, maar bij haar is het eerder iets opwindends. Alsof ze zich opmaakt voor een partijtje spanking.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef bukgeit het volgende:
Post tien albumhoezen met rood als belangrijkste kleur. Maximaal 1 White Stripes per klant.
Burnett +1quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Burnett het volgende:
Rated R
diode ione booboo +1quote:Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chris Cornell, Kim Thayil (zo dus), Ben Sheperd, Matt Cameron.
quote:drummer
collapsed onstage during a Friday night concert in Vancouver and passed away early Sunday morning. Spinner Canada reports that
reportedly suffered a brain hemorrhage and after having emergency neurosurgery at 3AM, he was on full life support for about a day before passing away at age 30 early Sunday.
`quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef Grobbel het volgende:
You Say Party! We Say Die toch?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef iggyinthehouse het volgende:
Morgen
Fool's Day is een nieuwe single van?
Ah, we zijn er al. Kele Okereke inderdaad.quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef Beregd het volgende:
die van bloc party? (aan zijn naam waag ik me niet)
weezerbutler+1quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef WeezerButler het volgende:
Admiral Freebee
Madmaster +1quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Killing Joke
Shout Out Louds
Basia Bulet
Wat van wie?quote:Through a crack in mother earth,
Blazing hot, the molten rock
Spills out over the land.
And the lava's the lover who licks your boots away.
Nee, het gaat hier over muziek, maar dan niet Nederlandstalig...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef WeezerButler het volgende:
Van Dik Hout - Laarzen aan mn voeten ??
Ander plaatje ingevoegd...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Ik zie alleen maar een afbeelding staan waarop staat dat DenHelderActueel.nl het niet zo tof vindt als je plaatjes deeplinkt.
The Dike - Dancing on the vulcano?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Dike - Dancing on the vulcano?
Met welke band boekte Ray Wilson zijn eerste successen?quote:Tijdens de daaropvolgende wereldtournee besloot Phil Collins dat het genoeg geweest was. Dat hij Genesis verliet, werd echter pas in 1996 bekendgemaakt. Genesis, dat toen alleen nog bestond uit de twee mede-oprichters Tony Banks en Mike Rutherford, kondigde aan met een nieuwe zanger en een nieuw album te zullen komen. Dit werd gezien als een even moedig als onzalig plan, omdat het album ...Calling All Stations... (1997), met Ray Wilson, lang niet zoveel succes boekte als Invisible Touch en We Can't Dance.
Dance On A Volcano van hen dus...quote:
Ook maar meteen het enige punt van faam erbij gezet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef WeezerButler het volgende:
Stiltskin - inside
Volgens mij was dat concert al een paar weken voor de vulkaanuitbarsting verplaatst... Nu heeft Coleman natuurlijk wel enige affiniteit met IJsland, maar wellicht is dit overdrevenquote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Killing Joke
Ik heb opgesomd wat ik in de Twitter-berichten van Paradiso en de Melkweg gelezen heb over afgelastingen. De reden stond er niet altijd bij, dus het kan ook een andere reden zijn geweest...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij was dat concert al een paar weken voor de vulkaanuitbarsting verplaatst... Nu heeft Coleman natuurlijk wel enige affiniteit met IJsland, maar wellicht is dit overdreven.
David Roback, maar ze zullen hem ook wel's Dave noemen....quote:
quote:I never really cared about you
I never really got to thinking about you
Mazzy star.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Burnett het volgende:
Now Playing: "She Hangs Brightly"
Fragment van Nada Surf ;quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel ff
Welk nummer en van wie?
[..]
Dream Syndicate, Opal, Mazzy Starquote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef bukgeit het volgende:
Dave Roback
quote:She drove her mother's car, it was a
I was most impressed by her casual dress
I was most impressed
Goeie gokquote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Burnett het volgende:
die titel is een gokje...
Creativiteit dient beloont te worden..., ik zocht Arnold Schwarzenegger...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ranja het volgende:
Bram van der VlugtSinterklaas, wie kent hem niet
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dient wel gezegd te worden dat ten tijde van die hit het nog over Adri van Oorschot ging
Kwam ook een keer voorbij in de Nationale Popquizquote:
Ik klaag nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef bartrid het volgende:
Wat een onoriginele cover zeg.
Ze mogen wel eens wat meer etenquote:
dat snap ik, maar geen idee van wie deze hoes isquote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef bartrid het volgende:
En het is natuurlijk direct gejat van een Roxy Music hoes.
Goed gezien, maar nee: niet WItch dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef ranja het volgende:
Witch?
quote:Boasting Cobra Verde’s John Pektovic on vocals, J. Mascis on drums (recapturing the throne he held in Deep Wound over a quarter of a century ago), Witch’s Dave Sweetapple on bass, and Tim Parnin (another Cobra Verde alum) on guitar,formed rather randomly at the tail end of the '00s. With an M.O. that appears to be “good jams for bad times,” the band captures the unfettered joy of burly rock riffs, glittery choruses, and arena-sized swagger.
released its debut full-length on Tee Pee.
ik ben benieuwd naar dat albumquote:Op woensdag 21 april 2010 20:57 schreef bartrid het volgende:
Ja da's sweet apple
Ik dacht wel dat jij haar zou kennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef ranja het volgende:
Wendy James
dat klopt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik voor Hole...
U2 - Achtung Babyquote:Op donderdag 22 april 2010 17:42 schreef Burnett het volgende:
Nog een hoesfragment: wat van wie?
[ afbeelding ]
Dit is, denk ik, de 4e keer in totaal...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 - Achtung Baby
Had je al eens gevraagd...
MadMaster +1quote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 - Achtung Baby
Had je al eens gevraagd...
WeezerButler +1quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:56 schreef WeezerButler het volgende:
U2 - With or without you
U2 - All i want is you
BZN- the old calahan
Las er ook overheen, soory punt voor ;quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:01 schreef schaap001 het volgende:
1. Rum DMC - My Adidas
2. Therapy - Opal Mantra
3. Prince - Little Red Corvette
4. Janis Joplin - Mercedes Benz
5. The Refreshments - Ford herstel: 55 Ford is dat
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef schaap001 het volgende:
Ik zie alleen een rood kruis, maar ik begrijp wat je bedoelt: ken het hele nummer niet eens, maar hij kwam onlangs voorbij hier en ik heb 'm onthouden als OPEL mantra![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef Berkery het volgende:
Therapy? - Opel Manta
Zo noem ik 'm tenminste altijd, tis natuurlijk Opal Mantra
Als je het omdraait moet je dan schrijven: Wat is de verbinding tussen Kristin Hersh en Therapy??quote:
Heb het altijd al raar gevonden, dat vraagteken achter Therapy?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je het omdraait moet je dan schrijven: Wat is de verbinding tussen Kristin Hersh en Therapy??
Hij zit zelfs in de live band van Kristin Hersh.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef bartrid het volgende:
Martin McCarrick die op zowel platen van T? en Kristin Hersh heeft meegespeeld?
Ik heb ooit gehoord dat per ongeluk gegaan was bij het ontwerp van een single hoes, waar ze met mooie letters THERAPY schreven en toen nog ruimte overhielden. Dat stond niet mooi uitgelijnd dus hebben ze er nog maar een karakter achter gezet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het altijd al raar gevonden, dat vraagteken achter Therapy?!
ranja +1quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:26 schreef ranja het volgende:
Josh Groban
mwa, rijmt weinig aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef Beregd het volgende:
of eiffel 65 - blue
koel eindelijk weer eens een punt hierquote:
quote:is een hip-hopcollectief uit Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde staten. Het werd in 1995 opgericht. De teksten van de groep richten zich vooral op sociale, persoonlijke en politieke problemen. De groep is vooral bekend vanwege hun single
uit 2000, van hun eerste album S.I.O.S.O.S. De single was vooral in Europa populair en behaalde de gouden status in België, Zweden en Frankrijk.
Rapper Water Water stapte voor het verschijnen van het tweede album Faster Than You Know in 2003 uit de groep. Net voor het uitbrengen van de plaat overleed hij tijdens een auto-ongeluk.
Gehenna +1quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef Gehenna het volgende:
das DNA toch?
opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:12 schreef Gehenna het volgende:
ik ben vrij zeker van dat dat wel klopt dus:
lichte vervolg vraag: van wie is dit album?
[ afbeelding ]
opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 25 april 2010 12:15 schreef belsen het volgende:
In welke band speelden Jimmy Nicol en Andy White drums?
Beatles?quote:Op zondag 25 april 2010 13:59 schreef belsen het volgende:
Ik moet weg, laat ik als hint geven dat Pete Best en Paul McCartney ook bij deze band gedrumd hebben.
Nog net voor ik wegga.quote:
Da's snel. En goed:quote:Op zondag 25 april 2010 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Look
quote:What in the world can make a brown-eyed girl turn blue
When everything I'll ever do I'll do for you
Een beetje Brit weet ditquote:Op zondag 25 april 2010 17:30 schreef bartrid het volgende:
Always look on the bright side of life. Monty Python.
quote:London residents Robbie Furze and Milo Cordell formedin their home studio, where the two musicians began mixing the droning soundscapes of Spacemen 3 and My Bloody Valentine with the lush electronics of M83. Furze had previously cut his teeth as the guitarist for Panic DHH and Alec Empire, while Cordell's day job (founder and owner of Merok Records) saw him nurturing the talents of the Teenagers, Klaxons, and other British tastemakers.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef bartrid het volgende:
Nee stukken eerder. Ook een No Wave band.
sorry ik kan altijd vrij slecht inschatten hoe 'bekend' iets isquote:
Dan krijg je er nog eenquote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef bukgeit het volgende:
The Big Pink. Heb ik dit jaar al eerder een puntje mee gescoord.
Is dit een typische Trivia-aanpassing in de lay-out?quote:Voordat je reageert
Let op! Het is niet de bedoeling dat je antwoorden opzoekt. Geef gegeven punten duidelijk aan.
Lijkt me inderdaad een topicwarning in de forum software.quote:Op maandag 26 april 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een typische Trivia-aanpassing in de lay-out?
Ben vooral benieuwd of deze toevoeging alleen verschijnt op basis van het woord 'Trivia' in de titel van het topic o.i.d. oftewel wat de voorwaarden zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een topicwarning in de forum software.
Nee, dat moet handmatig. Het was een test van mij. In onze FB staat er ook een.quote:Op maandag 26 april 2010 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of deze toevoeging alleen verschijnt op basis van het woord 'Trivia' in de titel van het topic o.i.d. oftewel wat de voorwaarden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |