Je zit nog niet echt fanatiek in MEN. Doe daar es wat aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar god, wat deed PiRANiA dat snel dan zeg.... het is veel moeilijker dan ik dacht
Ja, niemand reageertquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je zit nog niet echt fanatiek in MEN. Doe daar es wat aan
Zondag was veel beter geweest vanwege de zondagreeksquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja je kiest ook wel een dag uit zeg
Idd, dat had ik gedaan als ik voor een record zou gaan. Ben alleen bang dat ik na zo'n recordpogingdag de volgende dag compleet uitgeteld benquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zondag was veel beter geweest vanwege de zondagreeks
Ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd, dat had ik gedaan als ik voor een record zou gaan. Ben alleen bang dat ik na zo'n recordpogingdag de volgende dag compleet uitgeteld ben
Tsjah ik heb vakantiequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookMaar als je de volgende dag vrij bent is het best te doen voor een keertje
Ja, maar vrijwel iedereen is buiten straksquote:
Klopt. Ik heb toch weer de verkeerde dag uitgekozen. Ik hoop dat het nu keihard gaat regenen en onwerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar vrijwel iedereen is buiten straks
Maar voor je algemene gemiddele maakt het dan toch niet uit of je de volgende dag wel of niet postquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd, dat had ik gedaan als ik voor een record zou gaan. Ben alleen bang dat ik na zo'n recordpogingdag de volgende dag compleet uitgeteld ben
Ik?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:05 schreef GlowMouse het volgende:
In dat uurtje dat hij wakker is, heeft hij maar 51 posts geplaatst. Dat gaat nooit lukken zo. De rest van de dag moet hij er 75/uur plaatsen.
Daar waren we al langer achterquote:
Ik wil het ooit ook eens gaan doen maar ik heb te veel leven daarvoorquote:
Ik ga straks ook weg, maarja dan heeft mijn poging niet veel zinquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil het ooit ook eens gaan doen maar ik heb te veel leven daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |