Ik heb op zo'n ander forum iets van 800 posts terwijl ik daar sinds december 2007 geregistreerd ben, ik zit hier sinds februari en nu al bijna 3400. Maare ik lees dus nu pas dat script van je, emailtje :pquote:
Arme jonge tochquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:05 schreef henrydg het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van PHP![]()
![]()
![]()
Maare Pirania doe jij nu ook een poging?quote:
Nee, morgen naar amsterdamquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:01 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maare Pirania doe jij nu ook een poging?
JA ZO KOM IK ER OOK WEL!!!!!!!!quote:
Mooi, dus ik mag nog even genieten als ik je record verbreek?quote:
Maand of drie denkquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:01 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mooi, dus ik mag nog even genieten als ik je record verbreek?
Geregistreerd op: donderdag 15 december 2005quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sta je in de top 200, word je nog steeds newbie genoemd.
Het moet neit veel gekker worden
Ik noem iedereen newbie behalve Yvonne.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sta je in de top 200, word je nog steeds newbie genoemd.
Het moet neit veel gekker worden
zaterdag 13 maart 2004quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Same difference.quote:
Je gemiddelde is al 1 gestegen!quote:
In tig SC's gaan zitten, dan lukt t welquote:
Ja mijn record is ergens van de zondagavond klb, 400 ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
In tig SC's gaan zitten, dan lukt t wel![]()
Mijn record is 376 en daarna heb ik vrij slecht geslapenHet waren dan ook wel 376 posts in één avond.
Ben je in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja mijn record is ergens van de zondagavond klb, 400 ofzo
Hij had gisteren gewoon vroeg naar bed moeten gaan en dan kon hij vandaag vroeg, maar toch uitgeslapen beginnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:33 schreef BrandX het volgende:
edit: hij is gaan slapen want hij is al bijna 7 uur niet meer online
Wordt een lastige klus dan voor hem.
Ja daar heb ik mijn record toen ook behaaldquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja mijn record is ergens van de zondagavond klb, 400 ofzo
Doe ik ook wel, maar god, wat deed PiRANiA dat snel dan zeg.... het is veel moeilijker dan ik dachtquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat je enigszins relevant blijft posten, zoals PiRANiA dat ook deed
quote:
Ik heb er pas iets van 230 ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
En nu de schade inhalen! Je hebt nog 14 uur
ik post wel even met je mee, dan heb je wat te quoten. Waar wil je het over gaan hebben?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar god, wat deed PiRANiA dat snel dan zeg.... het is veel moeilijker dan ik dacht
Verzin maar watquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik post wel even met je mee, dan heb je wat te quoten. Waar wil je het over gaan hebben?
Ik ben niet zo creatief hoor. Daarbij zit ik nog steeds aan de 39.5 graden koorts, dus komt er sowieso niets nuttigs uit vandaagquote:
Nou, laten we het hebben over je koorts. Dus, hoe voel je je nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief hoor. Daarbij zit ik nog steeds aan de 39.5 graden koorts, dus komt er sowieso niets nuttigs uit vandaag
Kut. Ik nies bloed en schijt pies.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:10 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou, laten we het hebben over je koorts. Dus, hoe voel je je nu?
Dat is vies. Wat kun je er tegen doen?quote:
En hou het niet bij 1 topic.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef timmmmm het volgende:
Kijk, ik heb ook wel eens veel postweddenschappen gehad. De trick is om echt alles te quoten. Je weet overal wel wat op te zeggen, dan praat je wel wat, alleen irritant veel.
Dat is een stuk beter dan die lutsers die gaan postgeilen met enkel een quote of een smiley. Dat is echt kut.
Een kurk in mijn poeperd stoppen, en mijn neus dichtlijmen. Laten we dit gesprek in de ONZ SC voortzetten. Dan heb je ook meer te quoten. Daarbij is BRandX eng, straks bokst ze me omdat ik je leer op een fatsoenlijke manier te postgeilen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat is vies. Wat kun je er tegen doen?
Op naar ONZ.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kurk in mijn poeperd stoppen, en mijn neus dichtlijmen. Laten we dit gesprek in de ONZ SC voortzetten. Dan heb je ook meer te quoten. Daarbij is BRandX eng, straks bokst ze me omdat ik je leer op een fatsoenlijke manier te postgeilen.
Jah, en dat voor een moderatorquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kurk in mijn poeperd stoppen, en mijn neus dichtlijmen. Laten we dit gesprek in de ONZ SC voortzetten. Dan heb je ook meer te quoten. Daarbij is BRandX eng, straks bokst ze me omdat ik je leer op een fatsoenlijke manier te postgeilen.
Je zit nog niet echt fanatiek in MEN. Doe daar es wat aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar god, wat deed PiRANiA dat snel dan zeg.... het is veel moeilijker dan ik dacht
Ja, niemand reageertquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je zit nog niet echt fanatiek in MEN. Doe daar es wat aan
Zondag was veel beter geweest vanwege de zondagreeksquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja je kiest ook wel een dag uit zeg
Idd, dat had ik gedaan als ik voor een record zou gaan. Ben alleen bang dat ik na zo'n recordpogingdag de volgende dag compleet uitgeteld benquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zondag was veel beter geweest vanwege de zondagreeks
Ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd, dat had ik gedaan als ik voor een record zou gaan. Ben alleen bang dat ik na zo'n recordpogingdag de volgende dag compleet uitgeteld ben
Tsjah ik heb vakantiequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookMaar als je de volgende dag vrij bent is het best te doen voor een keertje
Ja, maar vrijwel iedereen is buiten straksquote:
Klopt. Ik heb toch weer de verkeerde dag uitgekozen. Ik hoop dat het nu keihard gaat regenen en onwerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar vrijwel iedereen is buiten straks
Maar voor je algemene gemiddele maakt het dan toch niet uit of je de volgende dag wel of niet postquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd, dat had ik gedaan als ik voor een record zou gaan. Ben alleen bang dat ik na zo'n recordpogingdag de volgende dag compleet uitgeteld ben
Ik?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:05 schreef GlowMouse het volgende:
In dat uurtje dat hij wakker is, heeft hij maar 51 posts geplaatst. Dat gaat nooit lukken zo. De rest van de dag moet hij er 75/uur plaatsen.
Daar waren we al langer achterquote:
Ik wil het ooit ook eens gaan doen maar ik heb te veel leven daarvoorquote:
Ik ga straks ook weg, maarja dan heeft mijn poging niet veel zinquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil het ooit ook eens gaan doen maar ik heb te veel leven daarvoor
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef Arcee het volgende:
Welnee, Henry heeft alleen maar een grote mond.
Dat dus.quote:
Inderdaad, echte postbazen gaan niet 8 uur liggen pitten.:')quote:
Iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, echte postbazen gaan niet 8 uur liggen pitten.:')
Weet je hoe moeilijk het isquote:
Ik heb er toen 6 geslapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, echte postbazen gaan niet 8 uur liggen pitten.:')
1950. Die daarvoor weet ik nietquote:
1600quote:
Mooi rond getalquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
1600
Ik was de dag ervoor op 98400 geeindigd en wilde het halve jaar (het was op 30 juni) afronden op 100000
DL geilt op ronde getallenquote:
Dus je had eigenlijk nog wel hoger kunnen eindigen? Baasquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
1600
Ik was de dag ervoor op 98400 geeindigd en wilde het halve jaar (het was op 30 juni) afronden op 100000
Dat zegt-ie toch ook?quote:
Inderdaaaaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zegt-ie toch ook?
Ronde getallen.
Even getallen.
Niet zo janken, doortypen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |