Ik heb niet echt creatieve mensen om mij heen en heb nog niet echt een techniek geleerd ofzo. Ben er af en toe mee bezig, dit is weer de eerste keer in een 2 weken dat ik weer een beetje bezig ben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:21 schreef Rossdale het volgende:
Collega van me probeert ook zelf wat muziek te maken. Hij is volop dingen aan het remixen met Reason. Best toffe D&B deuntjes die hij maakt.
Dead Space is voor bazen die het durven te spelen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:32 schreef Sigmund666 het volgende:
TVP en broekpisserij. Dead Space is baas 2.1.1
THXquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
Fucked up SDM![]()
Succes ermee!
Dat is m'n ouders ook een keer overkomen, vooral m'n moeder kon pas weer lekker slapen zodra het hele huis extra beveiligd was.
Kick-Ass is trouwens fucking vet!
Ik ga hem v de week of volgende week kijken. Is nu te lekker weer om in een bios te gaan zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
Fucked up SDM![]()
Succes ermee!
Dat is m'n ouders ook een keer overkomen, vooral m'n moeder kon pas weer lekker slapen zodra het hele huis extra beveiligd was.
Die lijkt me ook tof! Maar de remake van the karate kid ook, en de hot tub time machine ook.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
Fucked up SDM![]()
Succes ermee!
Dat is idd ook een leuk topicquote:
De remake van Karate Kid tof?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die lijkt me ook tof! Maar de remake van the karate kid ook, en de hot tub time machine ook.
[..]
Dat is idd ook een leuk topic
hmm moet ik je eigenlijk nog gelijk geven ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De remake van Karate Kid tof?![]()
Laat je nakijken. Het origineel kan niet overtroffen worden.
Mr Miyagi (Pat Morita)
Daniel-san
En
Baziger kan het NOOIT worden.
Het is je boy.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Net nog een broodje kipfilet gehad
Maar een hele pizza eten
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar wat zou jij doen als inbreker? Als je hebt ingebroken ga je niet nog een keer na 3 weken kijken of er al nieuw spul staat. Ik zou mijn best doen om uit die buurt te blijven, stel je voor dat iemand het wel heeft gezien en je herkent.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vriendin ligt op bed, wil ze het licht aanlaten![]()
Moet eerlijk bekennen wanneer ik de verhalen van anderen hoorde vaak dacht knap minder, nieuw spul kopen en lekker doorleven. Maar moet nu ook bekennen dat de schrik er toch stiekem wel in zit en nog het meeste met de vraag of ze nog eens terug komen voor het nieuwe aangeschafte spul. Dat hoor je vaker, dat ze na een paar weken nog eens terugkomen.
Nieuw beslag vanmiddag op de ramen gezet en laat het volgende week nog beter doen door een slotenbedrijf (declareer dat wel bij de verzekering als dat lukt en anders boeie)
Maandag hele verzekeringsgebeuren, hopen dat ik alle schade vergoed krijg
Heb een hamer naast mijn bed gelegdde gedachte dat ik met 2 inbrekers in dezelfde kamer heb gestaan gaat maar niet uit mijn hoofd
volgens de politie lui die later kwamen en het onderzoek hebben gdaan voor sporen enzo waren het profs. Geen schoenen met profiel, handschoenen etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar wat zou jij doen als inbreker? Als je hebt ingebroken ga je niet nog een keer na 3 weken kijken of er al nieuw spul staat. Ik zou mijn best doen om uit die buurt te blijven, stel je voor dat iemand het wel heeft gezien en je herkent.
Ik denk dat daar teveel risico's aan verbonden zijn om het nog een keer te doen. Maar je moet altijd op je hoede wezen.
thx voor de tips, telefoon ligt er idd nu ook.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is vrij simpel: Als je een kelder hebt:
*Van die poortjes achter het kelderraam monteren. Zo komen ze niet ongemerkt en snel binnen.
Verder op iedere deur 3 sloten
(wij hebben bij de voordeur 2 sloten dicht, de deur kan sowieso niet opengehengeld worden omdat het klinkje afgespitst is)
Achter staat de hele nacht de lamp aan, in de woonkamer brandt altijd licht.
Als je een muurtje hebt: Leg er stukken glas op. Dat doen veel mensen hier ook aangezien inbrekers vaak over muurtjes heen klimmen.
En handig (je kunt jezelf er op trainen): Ik of mijn vader zouden het nog horen als er een speld in de huiskamer viel.
Extra: Leg altijd een mobiel naast je bed om 112 te bellen, ook al vermoed je dat de steen niet door jouw ruit is gegaan. Beter dat de petten voor joker komen, dan dat ze te laat zijn!
Profs komen idd bijna altijd binnen. Hoewel ik betwijfel of het zo slim is met bruut geweld een ruit in te gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
thx voor de tips, telefoon ligt er idd nu ook.
Ben alles langsgelopen vandaag en ze hebben echt het zwakke punt idd te pakken gehad maar dat heb ik nu denk ik opgelost door er goed spul op te zetten. Voor mijn gevoel, maar ik ben geen inbreker, komen ze nu alleen binnen met grof geweld/ramen kapot te maken.
Volgens de technische recherche komen profs altijd binnen als ze willen
Wat moeten ze nou met je foto's?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik ben zo'n 4000 euro aan spullen kwijt, maar baal het meeste van de foto's.
Foto's van mensen die er niet meer zijn (lieve opa en oma, je kent het wel)
Ja ik had een back-up maar die lui hebben zelfs mijn externe harddisk gevonden
Sleutels kunnen ze ook jatten om er slagsleutels mee te makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
3 maanden geleden bij me neef en oom ook ingebroken :/ en daar hadden ze heel de boel over hoop gehaald, auto-sleutels en de reserve sleutels meegenomen maar de auto laten staan ( daar kwamen ze dus zeker voor terug, was een splinternieuwe mercedes, dus die ratten weten wel wat ze uitzoeken)
Auto is dus terug gegaan naar de dealer en is een andere gekocht
Geld hebben ze niet mee kunnen nemen, kluis kregen ze niet open.
Maar het mooiste is nog dat me ma daar nog even is langs gereden, even gestopt is en iets aan de poort heeft gehangen, waarschijnlijk zijn ze daar van verschoten ofzo.
Maar volgens de politie waren het ook profs, klaarlichte dag, alle gordijnen dicht gedaan en de ramen open.
huilie... 10 voor taal aanvraag al verzonden?quote:
slagsleutels of een auto van een ton? Jij mag kiezenquote:Op zondag 18 april 2010 00:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sleutels kunnen ze ook jatten om er slagsleutels mee te maken
(met zulke sleutels en de juiste types en een hamer krijg je vrijwel elke deur netjes open zonder braakschade)
Ik ben ook niet goed in Nederlands, maar 'me vriendin' etc is gewoon te dom voor woorden en vooral irritant. Ik zal je elke keer gaan verbeterenquote:Op zondag 18 april 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
huilie... 10 voor taal aanvraag al verzonden?
Dat mag je doen, alleen hoop ik dat je het zelf ook door hebt dat het me geen fuck doet wat jij denkt of doetquote:Op zondag 18 april 2010 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet goed in Nederlands, maar 'me vriendin' etc is gewoon te dom voor woorden en vooral irritant. Ik zal je elke keer gaan verbeteren
quote:Op zondag 18 april 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
slagsleutels of een auto van een ton? Jij mag kiezen
Iedere auto? Hmm dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 18 april 2010 00:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slagsleutels
Daarmee kun je dus ongemerkt de deuren van IEDERE wagen of huis openen zonder de wagen kapot te maken (lees: Een ruit in te slaan om de hele stuurhoes los te rukken/los te wrikken met een stok)
Misschien is het beter dat je naar jezelf kijkt, schiet je iets meer mee opquote:Op zondag 18 april 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Van het huis? Dankje. Origineel ook.
Maar toch blijf ik je verbeteren.
Hij kijk al elke dag tegen ze eigen harses an!quote:Op zondag 18 april 2010 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat je naar jezelf kijkt, schiet je iets meer mee op
Jij zeker niet?quote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij kijk al elke dag tegen ze eigen harses an!
ZZ Top Baas is ook makkelijker!quote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind mainframes makkelijker te onthouden dan Sharpdressedman
dat geluk heeft hij dan weerquote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij kijk al elke dag tegen ze eigen harses an!
Jep jep jep. Moest me eigen vanochend scheeren met vlijmscherpe messi's.quote:
Probeer je nu extreem grappig te zijn door expres spelfouten te maken? Want grappig ben je nooit geweest en dat zal je door deze zielige pogingen ook niet worden.quote:Op zondag 18 april 2010 00:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep jep jep. Moest me eigen vanochend scheeren met vlijmscherpe messi's.
pff die is de laatste tijd goed bezig zegquote:Op zondag 18 april 2010 00:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep jep jep. Moest me eigen vanochend scheeren met vlijmscherpe messi's.
Nu weet ik het zeker! Je bent een manwijfquote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer je nu extreem grappig te zijn door expres spelfouten te maken? Want grappig ben je nooit geweest en dat zal je door deze zielige pogingen ook niet worden.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer je nu extreem grappig te zijn om expres spelfouten te maken? Want grappig ben je nooit geweest en dat zal je door deze zielige pogingen ook niet worden.
Ik ben blij voor je dat je het nu voor 100% weet.quote:Op zondag 18 april 2010 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker! Je bent een manwijf
Wij hebben achter elk raam een foto van mij geplaatst met de tekst "Dit is mijn huis. Betreden op eigen risico." Schijnt best goed te helpen, we hebben zelfs nooit meer bezoek...quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is vrij simpel: Als je een kelder hebt:
*Van die poortjes achter het kelderraam monteren. Zo komen ze niet ongemerkt en snel binnen.
Verder op iedere deur 3 sloten
(wij hebben bij de voordeur 2 sloten dicht, de deur kan sowieso niet opengehengeld worden omdat het klinkje afgespitst is)
Achter staat de hele nacht de lamp aan, in de woonkamer brandt altijd licht.
Als je een muurtje hebt: Leg er stukken glas op. Dat doen veel mensen hier ook aangezien inbrekers vaak over muurtjes heen klimmen.
En handig (je kunt jezelf er op trainen): Ik of mijn vader zouden het nog horen als er een speld in de huiskamer viel.
Extra: Leg altijd een mobiel naast je bed om 112 te bellen, ook al vermoed je dat de steen niet door jouw ruit is gegaan. Beter dat de petten voor joker komen, dan dat ze te laat zijn!
Nee, nu hoef ik niet meer binnen te komen om me af te trekken terwijl ik naar je kijk, ik kan nu gewoon buiten blijven staanquote:Op zondag 18 april 2010 01:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wij hebben achter elk raam een foto van mij geplaatst met de tekst "Dit is mijn huis. Betreden op eigen risico." Schijnt best goed te helpen, we hebben zelfs nooit meer bezoek...
ZZ TOPPPAAAHHH!!!quote:
Dat witte huis links daarquote:Op zondag 18 april 2010 02:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, nu hoef ik niet meer binnen te komen om me af te trekken terwijl ik naar je kijk, ik kan nu gewoon buiten blijven staan
Jep. Soms wil het 'tresspassers will be shot, survivors will be shot again'-bordje ook wonderen verrichtenquote:Op zondag 18 april 2010 01:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wij hebben achter elk raam een foto van mij geplaatst met de tekst "Dit is mijn huis. Betreden op eigen risico." Schijnt best goed te helpen, we hebben zelfs nooit meer bezoek...
Ik had gewoon een bordje dat waarschuwde voor draken.quote:Op zondag 18 april 2010 08:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Soms wil het 'tresspassers will be shot, survivors will be shot again'-bordje ook wonderen verrichten
Oh ME god, wat doe jij nou!quote:
Dat is altijd goedquote:Op zondag 18 april 2010 11:00 schreef badboynova het volgende:
Mooi en lekker bakkie pleur in de tuin.
quote:
Nee. Maar de koude koffie is erg lekker op een warme zonnige dag als vandaagquote:Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef Edwinuss het volgende:
Koude cappuccino? Bang dat je je bek niet meer kan voelen als je warme drinkt?
De set bestond uit een short tangen vorken en spatels, dit samen heel makkelijk op te bergen zodat de short als een soort opberg tas gebruikt kan worden.quote:Op zondag 18 april 2010 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
En wie was die complete set?
NICEquote:Op zondag 18 april 2010 11:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze hebben eindelijk die geniale koffie van de Aldi weer in het assortiment. De koude koffie van 50 cent/ blikje!
Croissantje erbij, beetje jam, wat kaas, koude cappucino
Wanneer moeten we aan tafel?quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
De set bestond uit een short tangen vorken en spatels, dit samen heel makkelijk op te bergen zodat de short als een soort opberg tas gebruikt kan worden.
Teven heb ik 2 zakken houtskool en een mega voorraad aanmaakblokjes gekregen, het enige wat ik nu nog mis is het vlees
Je woont in de buurt van Bergen aan zee?quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
De set bestond uit een short tangen vorken en spatels, dit samen heel makkelijk op te bergen zodat de short als een soort opberg tas gebruikt kan worden.
Teven heb ik 2 zakken houtskool en een mega voorraad aanmaakblokjes gekregen, het enige wat ik nu nog mis is het vlees
Of in ijslandquote:Op zondag 18 april 2010 13:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van Bergen aan zee?
Die hebben deze week nog een mega-BBQ gehad.
een van mn 14 tantes woont daar.quote:Op zondag 18 april 2010 13:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van Bergen aan zee?
Die hebben deze week nog een mega-BBQ gehad.
Ik heb er 20quote:
Lame.quote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
en me nieuwe all-stars van gisteren :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie, wat, waar?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:06 schreef koei het volgende:
Ik vind het toffe schoenen nick! Ik hou wel van wat kleur!
twente staat ook 1-0 voor hequote:Op zondag 18 april 2010 15:11 schreef badboynova het volgende:
Kampioenen
Nick hoeveel staat het bij sv- gron?quote:Op zondag 18 april 2010 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
twente staat ook 1-0 voor he!
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.htmlquote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick hoeveel staat het bij sv- gron?
quote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat weet ik, maar bedoel meer dat je kampioenen achterwege latenquote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
I know, wilde nick een klein beetje plagenquote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.html
Je weet wel gelijk wie ik bedoel met svquote:Op zondag 18 april 2010 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, maar bedoel meer dat je kampioenen achterwege laten
Ik zag grun staan, en weet dat jij een jood bent dus toen was de link al vrij duidelijk. Heb niet eens gekeken naar svquote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk wie ik bedoel met sv.
Zopveel svs bestaan er ook weer niet.quote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk wie ik bedoel met sv.
Je weet dat schoenen op tafel ongeluk brengen he?quote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
en me nieuwe all-stars van gisteren :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha maar goed dat het geen tafel isquote:Op zondag 18 april 2010 16:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je weet dat schoenen op tafel ongeluk brengen he?
En de zon is juist heerlijk!quote:Op zondag 18 april 2010 17:03 schreef koei het volgende:
mn wedstrijd begint laternou moet ik in de zon wachten totdat de vorige wedstrijd is afgelopen...
Hoe is het gister gegaan toen je eindelijk op het werk kwam (te laat)?quote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah. Vanavond geen ruk op TV. Dan maar lekker door Dead Spacen of Lego Indiana Jones spelen. Nou beginnen aan Temple of Doom.
Tenacious D & the pick of destiny op Comedy Central vanavondquote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah. Vanavond geen ruk op TV. Dan maar lekker door Dead Spacen of Lego Indiana Jones spelen. Nou beginnen aan Temple of Doom.
Of ga verder met fallout 3quote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Uhm?quote:Op zondag 18 april 2010 18:39 schreef Morthill het volgende:wat moet je niet doen als politicus. Ik weet het, Twitteren dat je in het PSV-stadion zat en veel hash hebt meegerookt
. niet iedereen is zo slim om door te hebben dat je zelf niet rookt, maar dat het ging over het publiek dat daar blijkbaar knetterstoned op de banken staat.
De gemiddelde burger stemt niet op politici die in het weekend knetterstoned in een voetbalstadion staan te schreeuwen en rellen.quote:
quote:1x [Pizza's 60x40cm] Carbonara speciaal, vlees ¤22,00 Ideal transactie kosten: 1,00 Bezorging: GRATIS Totale prijs: ¤23,00
van dat geld kan ik een week etenquote:
Dat is best knap om daar 21 maaltijden uit te halen.quote:
Gewoon... 21 pizzapuntjesquote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is best knap om daar 21 maaltijden uit te halen.
Pfff, alsof je drie warme maaltijden per dag nuttigt. Gewoon nadenken over wat je koopt en kookt en je kunt echt moeiteloos flink besparen. Ik kan echt zonder moeite warm eten koken voor 1,50 tot 2 euro per dag. Brood met beleg kost je ook hooguit 1 euro per dag en water kost ook weinig.quote:Op zondag 18 april 2010 19:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is best knap om daar 21 maaltijden uit te halen.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, alsof je drie warme maaltijden per dag nuttigt. Gewoon nadenken over wat je koopt en kookt en je kunt echt moeiteloos flink besparen. Ik kan echt zonder moeite warm eten koken voor 1,50 tot 2 euro per dag. Brood met beleg kost je ook hooguit 1 euro per dag en water kost ook weinig.
Ik zeg niet dat ik een week genietMaar als ik echt krap bij kas zit is 23 euro genoeg om een week door te komen.
Vriendin is hier nog, maar dan is het nog ontzettend veelquote:
dat krijg je er van als je teveel nepkaas eetquote:Op zondag 18 april 2010 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vriendin is hier nog, maar dan is het nog ontzettend veel![]()
Ik heb 2 stukken gehad en barst bijna. En het is zeker niet zo goed als een normale pizza.
Nogmaals, ik zeg niet dat ik geniet. Normaal eet ik 100 a 150 gram vlees (als ik geen vis of vegetarisch eet natuurlijk). Maar in budgetweek kan het met hooguit 75g per dag ook wel. Meer heb je toch niet nodig. En natuurlijk een paar dagen vegetarisch.quote:Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
warm eten voor 2 euro per dag? dan zal er wel niet iets van vlees bijzitten.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat krijg je er van als je teveel nepkaas eet
quote:Op zondag 18 april 2010 18:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenacious D & the pick of destiny op Comedy Central vanavond
Dat lukt mij ook wel hoor... 1 pak kip tandori a 1,50, 2 lappen kipfilet a 1,50 (een kilo voor 4 euro bij de AH regelmatig), een bakje creme fraiche a 0,45 en een ui of paprika = 4 euro ongeveer totaal, en daar eet ik dan drie dagen goed van. Gewoon een kwestie van slim inkopen. Hetzelfde kun je ook voor 8 euro koken als je het op de dag zelf besluit.quote:Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd en ben er goed mee weg gekomen (kom vrijwel nooit te laat)quote:Op zondag 18 april 2010 17:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe is het gister gegaan toen je eindelijk op het werk kwam (te laat)?
En ook niet iets van groente... Klinkt als een boterham met pindakaasquote:Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij hebben ook een collega die bijna altijd te laat aanwezig is en hij woont letterlijk 200 meter van het pand.quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd en ben er goed mee weg gekomen (kom vrijwel nooit te laat)
Ik zou zeggen schrijf een kookboek, dan heb je iets meer te besteden!quote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, alsof je drie warme maaltijden per dag nuttigt. Gewoon nadenken over wat je koopt en kookt en je kunt echt moeiteloos flink besparen. Ik kan echt zonder moeite warm eten koken voor 1,50 tot 2 euro per dag. Brood met beleg kost je ook hooguit 1 euro per dag en water kost ook weinig.
Ik zeg niet dat ik een week genietMaar als ik echt krap bij kas zit is 23 euro genoeg om een week door te komen.
Er bestaat al zo'n kookboek en zelfs ik vind het nog steeds een bazendingquote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen schrijf een kookboek, dan heb je iets meer te besteden!
Toch vind ik het knap
maar dan moet je zin hebben om 3 dagen achtereen het zelfde te eten.quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook wel hoor... 1 pak kip tandori a 1,50, 2 lappen kipfilet a 1,50 (een kilo voor 4 euro bij de AH regelmatig), een bakje creme fraiche a 0,45 en een ui of paprika = 4 euro ongeveer totaal, en daar eet ik dan drie dagen goed van. Gewoon een kwestie van slim inkopen. Hetzelfde kun je ook voor 8 euro koken als je het op de dag zelf besluit.
Ik moet nog even bedenken wat ik ga eten vanavond. Ben net pas thuis en alle winkels zijn al dicht
Ja, is ook zo, 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten is ook alleen als ik echt krap bij kas zit. Normaal gesproken eet ik 2 dagen achter elkaar hetzelfde. De meeste porties zijn nou eenmaal gericht op 2~3 personen en ik hou niet van invriezen en daarna in de magnetron opwarmen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar dan moet je zin hebben om 3 dagen achtereen het zelfde te eten.
Dat is het probleem niet, maar als je naar het assortiment man een 3 AH kijkt zijn is er precies 1 roerbakmix en vier pizzas die geen paprika als ingredient hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef koei het volgende:
paprika gooi ik idd bijna overal doorheen. Lijkt me sowieso al verschrikkelijk om geen paprikachips meer te kunnen eten...
Over chips gesproken. Die ene Lays smaak die ze nu hebben is echt niet te kanen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Mijn vriendin is verslaafd aan paprikachips, dus ik kan echt geen paprika meer zien. Moet het dan ook absoluut niet in mijn eten hebben...
Die is lekker gekquote:Op zondag 18 april 2010 22:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Over chips gesproken. Die ene Lays smaak die ze nu hebben is echt niet te kanen.
Chips met Pizza Peperoni smaak. Echt veel te knoflook en ui-gericht en daardoor ronduit smerig
Dat doe ik dan ook zeldenquote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar dan moet je zin hebben om 3 dagen achtereen het zelfde te eten.
paprikachips en verse paprika zijn echt niet te vergelijken qua smaak. Volgens mij zit op paprika chips ook weinig paprika meer, maar een mengsel van allerlei andere kruiden. Zit dus puur tussen de orenquote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Mijn vriendin is verslaafd aan paprikachips, dus ik kan echt geen paprika meer zien. Moet het dan ook absoluut niet in mijn eten hebben...
Alle goede dingen gaan uit het assortimentquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef koei het volgende:
[..]
paprikachips en verse paprika zijn echt niet te vergelijken qua smaak. Volgens mij zit op paprika chips ook weinig paprika meer, maar een mengsel van allerlei andere kruiden. Zit dus puur tussen de oren
Ik heb vandeweek de nieuwe Lays sour creme + herbs geprobeerd en die vond ik niet lekker. Pizza-smaak heb ik nog liggen om later nog eens te testen. De lekkerste chips is overigens die speciale paprika, op de voet gevolgd door cheetos frites die ze al een paar jaar niet meer in het assortiment hebben
Ja, maar echt wat, 0,1% of zo? Is net als die rozemarijn chips die ze hadden/hebben. Is een piepkleinbeetje rozemarijnextract.quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Er zit gewoon paprikapoeder op de chips hoor
Winner taco's kerel! Die mogen niet vergeten worden!quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alle goede dingen gaan uit het assortimentDenk aan Melkunie milshakes of Coca Cola Vanilla, de enige cola die wel te zuipen was
Ja, maar in een hele lage dosering en niet te vergelijken met verse paprika's qua smaak.quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Er zit gewoon paprikapoeder op de chips hoor
Dankzij mensen zoals Koeiquote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd..![]()
Waaaaaaaaaaaaaaarom is die uit de handel gehaald
quote:
Het zijn de hoge heren in den haagquote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd..![]()
De linkse schoften elite! Die gluiperds als Wim Kok en Wouter Bos!quote:
Er zijn al petities op internet te vinden. Ik heb onlangs een mail gestuurd door de hele afdeling met die website.quote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef SoldMayor het volgende:
Zullen we een nieuwe partij beginnen?
BCCVB?
Bring Coca Cola Vanilla Back?
Zeker 50 zetels, dikke meerderheid alles
PVDVP!quote:Op zondag 18 april 2010 22:36 schreef SoldMayor het volgende:
Zullen we een nieuwe partij beginnen?
BCCVB?
Bring Coca Cola Vanilla Back?
Zeker 50 zetels, dikke meerderheid alles
oja, geef mij maar gelijk de schuld van allesquote:
Lays Cream and Chivesquote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
PVDVP!
Partij Van De Verdwenen Producten.
Je hebt vast een brief geschreven naar Coca Cola omdat je het geen lekkere cola vondquote:Op zondag 18 april 2010 22:42 schreef koei het volgende:
[..]
oja, geef mij maar gelijk de schuld van alles
jaquote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt vast een brief geschreven naar Coca Cola omdat je het geen lekkere cola vond
het is ook geen lekkere cola.quote:Op zondag 18 april 2010 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt vast een brief geschreven naar Coca Cola omdat je het geen lekkere cola vond
Yeah maar alleen echt handig praktisch bruikbaar in combinatie met stasis! Maar dan is ie ook wel echt coolquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Sigmund666 het volgende:
De Ripper in Dead Space is een superbazenwapen. Net dat ene wapen uit de Unreal Tournament serie
Wow, toffe goal. En dat in de Eredivisie.quote:
Jij vindt gewone cola ook lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 22:42 schreef koei het volgende:
[..]
oja, geef mij maar gelijk de schuld van alles
Ik heb droge lippen, ik moest lachen en het deed mijn lippen pijn.quote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij vindt gewone cola ook lekkerzodra ik dat spul in mijn mond heb voel ik glazuur van mijn tanden glijden. Geef dan sperma in een flesje, ook niet lekker, maar tenminste nog goed voor je gebit
Affelay is er ook nog steeds,quote:Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wow, toffe goal. En dat in de Eredivisie.
Alleen jammer dat je erop kan rekenen dat ( als hij talent is ) hij er snel weg is.
Nouja, als iemand een beetje uit de groep groeit en het hogerop kan zoeken..quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Affelay is er ook nog steeds,
maar mischien wel na de zomer naar Bayern
Eerst niet dan?quote:Op zondag 18 april 2010 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nouja, als iemand een beetje uit de groep groeit en het hogerop kan zoeken..
Ik volg nu stiekem soms ook de Eredivisie.
Ik volgde nooit de Eredivisie. Voetbal was mij te traag en niet interessant. Ik volgde alles behalve de Eredivisie. Spanje, Engeland, Italië en soms Duitsland.quote:Op zondag 18 april 2010 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eerst niet dan?
Zeker alleen de Engelse ?
Waarschijnlijk omdat het niet te zuipen was...In ieder geval niet genoeg voor Coca Cola die alleen kijken naar de verkoopcijfers.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd..![]()
Is sperma goed voor het gebit? Dat excuus heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij vindt gewone cola ook lekkerzodra ik dat spul in mijn mond heb voel ik glazuur van mijn tanden glijden. Geef dan sperma in een flesje, ook niet lekker, maar tenminste nog goed voor je gebit
Contract niet verlengd op het werk, uit met mijn vriendin en Aquila en Flodder zijn daar de oorzaak vanquote:Op maandag 19 april 2010 00:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ritse, jij komt hier ook nooit zo vaak meer. Wat doe jij tegenwoordig allemaal? Ik mag hopen dat je ook nog wel eens neukt.
Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn Red Labelquote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ja. Dat is echt heerlijk.
En ik wil mijn excuses voor gister nog aanbieden. Me fles Johnny Walker Black Label was op.
Dat was niet zo erg, maar het resultaat wel.
Dus je doet niet veel meer behalve school?quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Contract niet verlengd op het werk, uit met mijn vriendin en Aquila en Flodder zijn daar de oorzaak van
Me fles?quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
En ik wil mijn excuses voor gister nog aanbieden. Me fles Johnny Walker Black Label was op.
School ben ik al sinds Oktober mee gestoptquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat ik de beste theme voor een film ooit heb gevonden.
[..]
Dus je doet niet veel meer behalve school?
quote:
Nigga, ik dacht dat jij zo fanantiek was?quote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
School ben ik al sinds Oktober mee gestopt
Het was gewoon een klote opleiding, niet mijn schuldquote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Nigga, ik dacht dat jij zo fanantiek was?
Chillen is wel chill ja. Maar ik ga in september gewoon weer aan een opleiding beginnenquote:Op maandag 19 april 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ow, dat heb ik dan misschien wel gelezen een keer ja.
Kan je niks aan doen nee.
Maar je kan nu wel chillen. Dat is wel chill.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
Wat ga je in September voor spannends doen dan?
Ik zou bij de cyberpolitie gaan.
Awww *insert knuffelsmileyquote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Contract niet verlengd op het werk, uit met mijn vriendin en Aquila en Flodder zijn daar de oorzaak van
Zou niet durvenquote:Op maandag 19 april 2010 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
Omg. Jij als hunk gaat daar al die bitches slayen.
En dan niet komen zeuren dat het niks aan is omdat de vrouwen op zijn.
ECDL is daarvoor bedoeldquote:Op maandag 19 april 2010 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ze moeten echt een soort internet rijbewijs gaan gebruiken. Ik krijg altijd van die domme mailtjes van klanten.
'Ik kan wel gewoon met de webmail mailen maar niet via outlook mag ik een monteur'
"me laptop kan wel op draadloos ik heb er 2 en dan heb ik nog een andere laptop die niet werkt is er misschien storing bij julliie"
Slaap lekker edquote:Op maandag 19 april 2010 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, wat een verhaal.
Ik ben slapen, morgen er om 7 uur uit.
Fijne avond nog mensen! En geniet vooral van de kneusloze dagen ( no offense Teun. )
gewoon zo een paprika opetenquote:Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Die was dus echt lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lays Cream and Chives![]()
dat was goede chips en wat doen ze?
ze halen die uit de schappen
mequote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm als je bij FRS 2 games koopt en de leverdatum van de ene is 14-5 en die van de andere is 21-5, krijg je ze dan beide 21-5 of worden ze apart verzonden?
80% vrouwen met een IQ gelijkwaardig aan hetzelfde percentagequote:Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nah, te hoog gegrepen. Ik ga denk ik Communicatie doen. 80% vrouwen studie
Wel communicatie doen aan de RuG danquote:Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nah, te hoog gegrepen. Ik ga denk ik Communicatie doen. 80% vrouwen studie
Nee, doe dat nu nietquote:Op maandag 19 april 2010 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Ross, ga jij eens even deze week bij Maaskant eisen dat ze van Twente gaan winnen!
Gisteren mn vriendin verhuisd terug naar dr ouwe kamer, lekker geBBQt, zaterdag aan mn huisje geklust (ik heb weer een lamp erbijquote:Op maandag 19 april 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen bazen en bazinnen van de slowchat
Goed weekend gehad allen?
Is het eenieder ook weer gelukt om zijn digitale ego los te latenIk ben zojuist weer succesvol getransformeerd van Gamebabe in ambitieuze jonge dame, haha
fixedquote:Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
80% vrouwen met een IQ gelijkwaardig aan hetzelfde percentage
Sterkte met al die irritante giechelwijven en Morthill
Als McLaren weg gaat, zouden ze bij Twente dan net zo'n toptrainer als Koeman halen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, doe dat nu niet. WEg met de hegemonie van ajax,psv en feyenoord. Leve AZ en FC Twente
.
McLarenquote:Op maandag 19 april 2010 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als McLaren weg gaat, zouden ze bij Twente dan net zo'n toptrainer als Koeman halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
mogge, heerlijk weekend gehad: ADO heeft handhaving in de Eredivisie veilig gesteld, Ajax blijft in het spoor van Twente en snoeihard kunnen lachen om de "supporters" van Feyenoordquote:Op maandag 19 april 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen bazen en bazinnen van de slowchat
Goed weekend gehad allen?
Is het eenieder ook weer gelukt om zijn digitale ego los te latenIk ben zojuist weer succesvol getransformeerd van Gamebabe in ambitieuze jonge dame, haha
quote:Op maandag 19 april 2010 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als McLaren weg gaat, zouden ze bij Twente dan net zo'n toptrainer als Koeman halen?
quote:
Ja, preciesquote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Morthill het volgende:
[..]bij kneuzenstudies op trieste universiteiten misschien
Ja, pijnlijk waar ook welquote:
En? Mocht je voorin zitten?quote:
Niet zoveel zuipen dan, broederquote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
En? Mocht je voorin zitten?
Pff, ben nog steeds kapot..
Zie je wel,je bent echt een ouwe gorilla! Zo eentje met heul veul grijs/zilveren haren op zn billetjes!quote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
En? Mocht je voorin zitten?
Pff, ben nog steeds kapot..
Meer slapen lijkt me een beter planquote:
Ik heb bijna geen haar op m'n billetjesquote:Op maandag 19 april 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zie je wel,je bent echt een ouwe gorilla! Zo eentje met heul veul grijs/zilveren haren op zn billetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |