De lapoquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Stoeprand het volgende:
Wat?
aah gezelligquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik hoop er volgend weekend wel bij te zijn
De meet is dan op zondag hequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah gezellig
ik moet volgende week naar familie etentje en een zin dat ik heb
kom maar er is plaats genoeg hierquote:
dan zit ik hoogst waarschijnlijk op de elf fantasy fairquote:
wie?quote:
quote:
De maker van oa gijs en gijs, pokemon 1,2,2 en een half enz, jochem de naakte berenkiller ook nogquote:
nee niet grappigquote:
rickrollen was ronduit vervelendquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Het is wel een grappige manier om een rickroll te verwoorden
die rage is godzijdank voorbijquote:
Behalve als stoep Ez tekstueel rickrolldquote:
Haha, via de PM.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als stoep Ez tekstueel rickrolld
het was gezellig dus?quote:
aah okee mooi danquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond van wel
En ik ben weer thuis
Ik ga een jaar naar het buitenland en verplaats mijn zooi naar het ouderlijk huis om daar op mij te wachten tot ik weer terug ben.quote:
Ik wil ook... Maar ik heb er geen geld voor omdat ik een boete in de tram heb gekregenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zit ik hoogst waarschijnlijk op de elf fantasy fair
welk land ga je heen danquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ga een jaar naar het buitenland en verplaats mijn zooi naar het ouderlijk huis om daar op mij te wachten tot ik weer terug ben.
[..]
Ik wil ook... Maar ik heb er geen geld voor omdat ik een boete in de tram heb gekregen
Ik ga wel naar Keltfest.
Ik ga naar Australië.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk land ga je heen dan
zwartrijders zeker
waar heb je die boete gekregen?
australiequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ga naar Australië.
Ik heb een studenten OV, maar was vergeten in te checken
In de tram naar huis, ik had koorts maar had een verplicht college.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
australieik ben jaloers voor hoelang ga je er heen dan?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ga een jaar naar het buitenland en verplaats mijn zooi naar het ouderlijk huis om daar op mij te wachten tot ik weer terug ben.
[..]
woeps daar las ik overheenquote:
Sydney. De liefde achternaquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
woeps daar las ik overheen
waar precies kom je in australie?
dat is wel effe vet jaquote:
Nou ja, schraap wat geld bij elkaar en hupquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel effe vet jaik zou er wat voor over hebben om er heen te gaan
ooit zal ik er heen gaan heb voorlopig wat andere zaken die voor gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, schraap wat geld bij elkaar en hup
Oh ja, dat kan natuurlijk. Ik onderbreek mijn studie gewoon een jaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooit zal ik er heen gaan heb voorlopig wat andere zaken die voor gaan
wat voor studie volg je dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk. Ik onderbreek mijn studie gewoon een jaar
Communication & Multimediadesign. Ben nu 2e jaars.quote:
aah okee leukquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Communication & Multimediadesign. Ben nu 2e jaars.
Vind ik welquote:
Nee topic is al bijna dichtquote:
Echt waar?quote:
En wat heb jij vandaag gedaan?quote:
Getraind, de stad in geweest en ik ben net terug van werkquote:
Mijn hele kamer schoongemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Getraind, de stad in geweest en ik ben net terug van werk
En jij?
Het is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest sinds ik hier ben gaan wonenquote:
quote:
Het is lekker wel waarquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
hihi 17 april kikker in je bil
...
echt?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest sinds ik hier ben gaan wonen
Hoi!quote:
Hoe was het in purm?quote:
Nog wel, zo even naar wat maatjes, biertje drinken en nog even in de stad zien.quote:
10 minuten zelfs.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:50 schreef justmattie het volgende:
Best oud voor een SC
Er waren SC's die binnen een half uurtje vol waren
Ja zeg, nou heb ik m in mijn hoofdquote:Op zondag 18 april 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
Het is een nacht, die je normaal alleen in fillums ziet....
Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik um.... nooit beleven zou! Maar vannacht beleef ik um.... met jouuuuu.. ooooooohhhquote:
oooohhhhquote:Op zondag 18 april 2010 00:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik um.... nooit beleven zou! Maar vannacht beleef ik um.... met jouuuuu.. ooooooohhh
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadEigenlijk moeten we nog doorgaan he.
Kom meedoen dan!quote:
Nou dan niet hequote:
Matthijsquote:
Volgende keer beterquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
effe vanuit het goeiemorgentopic:
[..]
Volgende keer beter![]()
Maar dan wel in Hoorn, wat een kuteind lopen(en ik had nieuwe schoenen aan en nu heb ik een blaar op mijn hiel)
Ik wilde niet achteropquote:Op zondag 18 april 2010 07:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Lieten ze je dat hele eind lopen?!
had je niet zo vroeg naar bed moeten gaanquote:Op zondag 18 april 2010 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is toch geen tijdstip om wakker te zijn op een zondag
quote:Op zondag 18 april 2010 07:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Lieten ze je dat hele eind lopen?!
Ik ben altijd vroeg wakker of ik nou vroeg of laat naar bed gaquote:Op zondag 18 april 2010 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je niet zo vroeg naar bed moeten gaan
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg wakker of ik nou vroeg of laat naar bed ga
Lang leve het moederschapquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maarja ik moest zo nodig een rokje aan en dus mijn nieuwe schoenen
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg wakker of ik nou vroeg of laat naar bed ga
En ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op zondag 18 april 2010 08:42 schreef Panda72 het volgende:
pssst fokkertjesIk heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst fokkertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst fokkertjesIk klikte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik vind ze allemaal nou niet het type waar ik 's morgens gezellig een beschuitje mee zou willen etenquote:Op zondag 18 april 2010 08:44 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweede gast van links, bovenste rij.
Ik vind hem eng.
Ik zal het nooit meer doenquote:
Ik zal het nooit meer doenquote:
Same thoughtquote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal nou niet het type waar ik 's morgens gezellig een beschuitje mee zou willen eten
Is die ene helemaal rechts met die blauwe trui aan nou een man of een vrouw?quote:Op zondag 18 april 2010 08:44 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweede gast van links, bovenste rij.
Ik vind hem eng.
Een vrouw, denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is die ene helemaal rechts met die blauwe trui aan nou een man of een vrouw?
Een vrouwquote:Op zondag 18 april 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is die ene helemaal rechts met die blauwe trui aan nou een man of een vrouw?
inderdaadquote:
Nou heb ik zin in een beschuitjequote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal nou niet het type waar ik 's morgens gezellig een beschuitje mee zou willen eten
Same here. Lig nog lekker in bed zelfsquote:Op zondag 18 april 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook trek
maar heb geen zin om ontbijt te maken
Ik heb maar een stuk cake gepaktquote:Op zondag 18 april 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Same here. Lig nog lekker in bed zelfs
quote:Op zondag 18 april 2010 09:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga zo de oven aangooien voor een pizza denk ik...![]()
![]()
Pizzaquote:Op zondag 18 april 2010 09:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 09:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Pizza![]()
Ik heb net ei met sucuk gegeten
ik dacht precies hetzelfdequote:
Snap je niet wat dat betekent of wat?quote:
eh... nee.quote:Op zondag 18 april 2010 09:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Snap je niet wat dat betekent of wat?
Ik wil ook pizzaquote:Op zondag 18 april 2010 09:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen snappen het verschil tussen los en open gewoon nietquote:
Ik heb er nog 3 liggen...quote:Op zondag 18 april 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook pizza![]()
Nee FOEI is slecht
Sommige mensen snappen het verschil tussen schrijf en spreektaal gewoon niet.quote:Op zondag 18 april 2010 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het verschil tussen los en open gewoon niet
quote:Op zondag 18 april 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat aankleden en stapt in de trein richting purmereutel
Een winkel is niet los die is open (of dicht)quote:Op zondag 18 april 2010 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het verschil tussen schrijf en spreektaal gewoon niet.
oh zo ik dacht bij los aan dat hij geen pizza's meer heeftquote:Op zondag 18 april 2010 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het verschil tussen los en open gewoon niet
welke smaak heb je in de oven gegooid?quote:
Nee een winkel die los is, is een uitdrukking en inderdaad geen correct nederlands en dus geen schrijftaal. Spreektaal is het echter wel en volgens mij praat je bij spreektaal ook niet over goed of fout omdat daar geen regels voor zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een winkel is niet los die is open (of dicht)
Zeggen dat iets los is als je open bedoeld is fout of het nou schrijftaal, spreektaal, schuttingtaal of msntaal is
Het klinkt ook zo dom!quote:Op zondag 18 april 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee een winkel die los is, is een uitdrukking en inderdaad geen correct nederlands en dus geen schrijftaal. Spreektaal is het echter wel en volgens mij praat je bij spreektaal ook niet over goed of fout omdat daar geen regels voor zijn.
quote:Op zondag 18 april 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klinkt ook zo dom!
Is de winkel al los?
-Nee die zit nog steeds goed vast aan de fundering hoor!
Doe de deur eens los!
-Waarom moet ik die deur uit zn scharnieren tillen dan?
Mijn ex zei het altijd, die komt uit de achterhoek en hier in Drenthe hoor ik het ook wel eens.quote:Op zondag 18 april 2010 10:16 schreef justmattie het volgende:
Een losse deur, dat zeggen ze in het zuiden veel zeker
Tuurlijk niet, als iets schuttingtaal is, en de 'regels' zijn zo, dan is dat dus niet fout he.quote:Op zondag 18 april 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een winkel is niet los die is open (of dicht)
Zeggen dat iets los is als je open bedoeld is fout of het nou schrijftaal, spreektaal, schuttingtaal of msntaal is
Inlezen schatquote:Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als iets schuttingtaal is, en de 'regels' zijn zo, dan is dat dus niet fout he.
quote:Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als iets schuttingtaal is, en de 'regels' zijn zo, dan is dat dus niet fout he.
Gelukkig is de kans heel klein dat ze ooit door heel Nederland gaan roepen dat een deur los moet en een winkel los isquote:Op zondag 18 april 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
En bij de weg, iets is niet zo maar fout. Als heel Nederland die uitdrukking gebruikt, is er sprake van taalverandering.
quote:Op zondag 18 april 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klinkt ook zo dom!
Is de winkel al los?
-Nee die zit nog steeds goed vast aan de fundering hoor!
Doe de deur eens los!
-Waarom moet ik die deur uit zn scharnieren tillen dan?
Ik kots niet van dialect maar sommige uitdrukkingen, zowel in dialect als in ABN klinken gewoon zo dom.quote:Op zondag 18 april 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Kotsen van dialect![]()
Dialect en uitdrukkingen maken een taal juist mooi vind ik. Je gaat toch ook niet alle gezegdes letterlijk nemen?
En toch zijn dat synchrone taalverschillen. Fout is het niet.quote:Op zondag 18 april 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans heel klein dat ze ooit door heel Nederland gaan roepen dat een deur los moet en een winkel los is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Da's weer een ander verhaal. Sommige dialecten klinken gewoon onnozel.quote:Op zondag 18 april 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kots niet van dialect maar sommige uitdrukkingen, zowel in dialect als in ABN klinken gewoon zo dom.
Voor jouw misschienquote:Op zondag 18 april 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kots niet van dialect maar sommige uitdrukkingen, zowel in dialect als in ABN klinken gewoon zo dom.
quote:Op zondag 18 april 2010 10:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch zijn dat synchrone taalverschillen. Fout is het niet.Hell yeah. Go LunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik zou me dan echt afvragen waarom iemand in hemelsnaam de auto aan de ketting zou leggenquote:Op zondag 18 april 2010 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor jouw misschien![]()
Voor mij klinkt het heel logisch als iemand de auto los gaat maken
quote:Op zondag 18 april 2010 10:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch zijn dat synchrone taalverschillen. Fout is het niet.En toch ben ik van mening dat het taaltechnisch ook gewoon fout is. Iets is los als het niet vast is. Een open deur zit nog steeds vast aan de deurpost dmv scharnieren dus los is hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Zie het is nog steeds geen synoniem voor openquote:U hebt gezocht op het woord: los.
RESULTAAT
lo de; v lichamelijke oefening
los bn, bw; -ser, -t 1 niet bevestigd, niet vast 2 afzonderlijk: ~se aantekeningen 3 niet stijf of strak gespannen 4 enkel maar, niets dan: ~se patronen zonder kogel 5 niet stijf; ongedwongen: een ~se houding 6 (met van) afgezien van || erop ~ krachtig en opgewekt ernaar toe; erop ~ liegen onbekommerd
löss [lus] de; v(m) uit vruchtbare leem bestaande grondsoort
los·sen loste, h gelost 1 loslaten: postduiven ~ 2 vd lading ontdoen: schepen ~ 3 afschieten: een schot ~ 4 (sp) op achterstand zetten of gezet worden: iem ~; ik moest ~
Maar dat is net zo iets als gijzelaar en de dan jou/als jou kwestie. Dat klopt ook allemaal niet, maar als mensen dan jou nog vaker gaan gebruiken, dan is dat straks ook 'goed'.quote:Op zondag 18 april 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch ben ik van mening dat het taaltechnisch ook gewoon fout is. Iets is los als het niet vast is. Een open deur zit nog steeds vast aan de deurpost dmv scharnieren dus los is hij niet.
hahaquote:Op zondag 18 april 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie het is nog steeds geen synoniem voor open
Ik blijf strijden om winkel los/deur los te werenquote:Op zondag 18 april 2010 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat is net zo iets als gijzelaar en de dan jou/als jou kwestie. Dat klopt ook allemaal niet, maar als mensen dan jou nog vaker gaan gebruiken, dan is dat straks ook 'goed'.
Ookal ben ik het er niet mee eens.
Die is ook fout maar die vind ik wel weer grappig.quote:Op zondag 18 april 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha![]()
Mare ik moet aanrijden anders kom ik te laat bij voetbal
Ik strijd ook tegen 'dan jou/als jou'quote:Op zondag 18 april 2010 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf strijden om winkel los/deur los te weren![]()
Ik heb echt geen zin in een discussie op de vroege zondagochtend eigenlijk
Ohja dat afgewerkt zijnquote:Op zondag 18 april 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is ook fout maar die vind ik wel weer grappig.
In Brabant zijn ze ook afgewerkt ipv klaar met werken. In Rotterdam is afgewerkt iets heel anders
quote:Op zondag 18 april 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is ook fout maar die vind ik wel weer grappig.
In Brabant zijn ze ook afgewerkt ipv klaar met werken. In Rotterdam is afgewerkt iets heel anders
prima ben net klaar met werken lekker vrij voor vandaagquote:
Da's mooiquote:Op zondag 18 april 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
prima ben net klaar met werken lekker vrij voor vandaag
mja alleen nog effe bedenken wat ik ga doen vandaagquote:
heeyquote:
Mweeehquote:
ben je harde neuqsex aan het doenquote:Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mweeeh
Ik kan alleen kreunen op ;t moment
Nee. Vroeg. Ik wil geen seks.quote:
vroeg zeur niet ik was er om 6 uur al uitquote:
Ik zeur niet, ik ben net wakker.quote:Op zondag 18 april 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
vroeg zeur niet ik was er om 6 uur al uit
laat je masserenquote:
Welk boek?quote:Op zondag 18 april 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat je masseren
ik ga weer verder met mijn boek
Oke. Neuken?quote:
Hoi!quote:
Is goed.quote:
Nee, ik moet eerst over je heen poepen.quote:
Oke maar Bart moet het niet zien he. Hij leest niet stiekem over je schouder mee toch?quote:
Nee, zij zit op de laptop, ik op mijn PC.quote:Op zondag 18 april 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke maar Bart moet het niet zien he. Hij leest niet stiekem over je schouder mee toch?
Neuh, ik lig op de bank met laptop, hij zit achter zn pc.quote:Op zondag 18 april 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke maar Bart moet het niet zien he. Hij leest niet stiekem over je schouder mee toch?
Ik lig onder je laptopquote:Op zondag 18 april 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zij zit op de laptop, ik op mijn PC.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zij zit op de laptop, ik op mijn PC.
Wat?quote:
Neuh, hij gaat dan gewoon meedoen.quote:
Inderdaad. Treintje doen. Jij vooraan, Mathijs in het midden, ik achteraanquote:Op zondag 18 april 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, hij gaat dan gewoon meedoen.
Doe jij dan in het midden. Je bent al zo;n fan van kontjes.quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Treintje doen. Jij vooraan, Mathijs in het midden, ik achteraan
Ik ook?quote:Op zondag 18 april 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, hij gaat dan gewoon meedoen.
Ja maar dan zijn wij alleen met elkaar bezig.quote:
Ik geloof dat ik thuis blijf vandaagquote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Treintje doen. Jij vooraan, Mathijs in het midden, ik achteraan
Niet om er in genomen te wordenquote:Op zondag 18 april 2010 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe jij dan in het midden. Je bent al zo;n fan van kontjes.
Je weet nu waar ik woonquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik thuis blijf vandaag
Ik ben vanavond weer in Friesland.quote:Op zondag 18 april 2010 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik thuis blijf vandaag
Ervaring mee dan?quote:
Opgelost dusquote:Op zondag 18 april 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer in Friesland.
een brug te ver is mijn lievelingsboekquote:Op zondag 18 april 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk boek?
Bart, je moet me masseren
Ow?quote:Op zondag 18 april 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn wij alleen met elkaar bezig.
Jij weet nog niet waar ik woonquote:
Nee, en ook geen behoefte aan om uit te proberen.quote:
Kloptquote:
Inderdaad. Maar vanavond ook verjaardag, hoor ik netquote:
Ken ;t niet. Welk genre?quote:Op zondag 18 april 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
een brug te ver is mijn lievelingsboek
quote:Op zondag 18 april 2010 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow?
[..]
Jij weet nog niet waar ik woon
Goedkoop hoorquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, en ook geen behoefte aan om uit te proberen.
[..]
Klopt
Inderdaad.quote:
Of zonder Bartquote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je snel een keertje bij mij(ons) koffie drinken met Bart
Ja maar dan moet je 1 verder (kersenboogerd)quote:Op zondag 18 april 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of zonder Bart
Als ik weer een naar Bart ga kan ik wel eerder gaan, ik moet toch over Hoorn.
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je 1 verder (kersenboogerd)
Niets tegen homo's, maar mijn kontgat blijft een uitgang.quote:
Als jij ;t zegt.quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets tegen homo's, maar mijn kontgat blijft een uitgang.
Met onze lovetourquote:
Experimenteren? Wie zegt dat ik dat niet al eens gedaan heb?quote:Op zondag 18 april 2010 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
Haha, DW wilt met een strap-on experimenteren.
Wil ik ook wel hoor, is niets om voor je te schamenquote:Op zondag 18 april 2010 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
quote:
Oh. Interesting.quote:Op zondag 18 april 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Experimenteren? Wie zegt dat ik dat niet al eens gedaan heb?
Voor foto's verwijzen we je liever door naar FOTquote:Op zondag 18 april 2010 13:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb net tegenover mijn huis wat foto's gemaakt van knolhobbelende paardenmeisjesen gozers!
Klikkie!
(Kies album: knollen)
De eerste paar zijn net niet optimaal qua belichting enzo, maar verderop wordt het wel wat beter.
Waarom? Paardensletjesquote:Op zondag 18 april 2010 13:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb net tegenover mijn huis wat foto's gemaakt van knolhobbelende paardenmeisjesen gozers!
Klikkie!
(Kies album: knollen)
De eerste paar zijn net niet optimaal qua belichting enzo, maar verderop wordt het wel wat beter.
Oh en ik heb het wat overdreven met de verzadiging!![]()
Heel erg jaquote:
I know @ FOT, maar ik zit hier ook regelmatig te ouwehoeren, en voor FOT zijn mijn fotografiekunsten écht niet goed genoeg!quote:Op zondag 18 april 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor foto's verwijzen we je liever door naar FOTohja kut ik ben geen mod
quote:
Als mijn loon binnen is ga ik daar eens het een en ander bestellenquote:
ik heb laatst van mijn pa een hertog jan polo shirt gekregenquote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als mijn loon binnen is ga ik daar eens het een en ander bestellen
30 euro voor een aanstekerquote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zo'n rol onderzetters van mijn broertjequote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb laatst van mijn pa een hertog jan polo shirt gekregen
Nee, knuffelenquote:
Doe mij zo;n vrouwenpolo danquote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een echte zippoquote:
Stoer! Nu vind ik je helemaal leukquote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een echte zippo
Zippo's hebben levenslange garantie hè. Kosteloos opsturen als hij stuk is enzo. Gaan aan in weer en wind.
Oh, en die ik gister gebruikte was 90 euro
whehhe het gaat om het ideequote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zo'n rol onderzetters van mijn broertje
Afblijven.quote:Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stoer! Nu vind ik je helemaal leuk
quote:Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stoer! Nu vind ik je helemaal leuk
Mjah, hij kan het zo meenemen van zijn werk. Binnenkort ook maar eens wat van die glazen bietsenquote:
Nee.quote:
quote:
Vieze vuile ruige hete neuqsecks?quote:
Nooit geleerd om te delenquote:
sonataquote:
Zit jij nu gewoon het nummer van mij en DW onder te kotsenquote:
Ik vind jou niet lief meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |