Ik zit nog vast in Dublin, en nog geen nieuwe kansen.quote:Op zondag 18 april 2010 05:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee hoor!
En nieuwe dag vol nieuwe kansen!
Hier was het 7 uurquote:Op zondag 18 april 2010 07:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb een goed excuus: mijn zoontje van 14 1/2 maand weet niet wat uitslapen is
quote:Op zondag 18 april 2010 07:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig(geen idee wat Ix en Bart er van vonden
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee.quote:Op zondag 18 april 2010 07:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb een goed excuus: mijn zoontje van 14 1/2 maand weet niet wat uitslapen is
quote:Op zondag 18 april 2010 07:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 07:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen, en succes!quote:Op zondag 18 april 2010 07:48 schreef duguid het volgende:
Goedemorgen!Net klaar met werken, en moet weer de hele dag dingen doen dus dat wordt een leuk gevecht tegen de vermoeidheid
laforestquote:Op zondag 18 april 2010 07:59 schreef laforest het volgende:
Mogguh
Ik ben even wat fapmateriaal aan het downloaden
(Traces of Death 2, Return of the Living Dead deel 3 en Nekromantik 2)![]()
Goeiemorgen, succes met voetballen!quote:Op zondag 18 april 2010 07:55 schreef -Willempie- het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
Zodadelijk lekker voetballen, ik heb er zin an.Geniet van het mooie weer iedereen!
Goeiemorgenquote:Op zondag 18 april 2010 07:59 schreef laforest het volgende:
Mogguh
Ik ben even wat fapmateriaal aan het downloaden
(Traces of Death 2, Return of the Living Dead deel 3 en Nekromantik 2)![]()
Mogguhquote:Op zondag 18 april 2010 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen, succes met voetballen!
[..]
Goeiemorgen![]()
Mogguhquote:
Knuffelbeerquote:
MILFquote:
Like what you see?quote:Op zondag 18 april 2010 08:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ohh je ogen zitten wat hoger.
Best wel ja.quote:Op zondag 18 april 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Knuffelbeer![]()
[..]
MILF![]()
[..]
Like what you see?
mogguh erwin en uuuuh het is muts geen sletquote:
En jij aanbidt die van huppel niet zeker?quote:
stiekem wel, maar niet verder vertellen...quote:Op zondag 18 april 2010 08:49 schreef laforest het volgende:
[..]
En jij aanbidt die van huppel niet zeker?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |