De lapoquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Stoeprand het volgende:
Wat?
aah gezelligquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik hoop er volgend weekend wel bij te zijn
De meet is dan op zondag hequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah gezellig
ik moet volgende week naar familie etentje en een zin dat ik heb
kom maar er is plaats genoeg hierquote:
dan zit ik hoogst waarschijnlijk op de elf fantasy fairquote:
wie?quote:
quote:
De maker van oa gijs en gijs, pokemon 1,2,2 en een half enz, jochem de naakte berenkiller ook nogquote:
nee niet grappigquote:
rickrollen was ronduit vervelendquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Het is wel een grappige manier om een rickroll te verwoorden
die rage is godzijdank voorbijquote:
Behalve als stoep Ez tekstueel rickrolldquote:
Haha, via de PM.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als stoep Ez tekstueel rickrolld
het was gezellig dus?quote:
aah okee mooi danquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond van wel
En ik ben weer thuis
Ik ga een jaar naar het buitenland en verplaats mijn zooi naar het ouderlijk huis om daar op mij te wachten tot ik weer terug ben.quote:
Ik wil ook... Maar ik heb er geen geld voor omdat ik een boete in de tram heb gekregenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zit ik hoogst waarschijnlijk op de elf fantasy fair
welk land ga je heen danquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ga een jaar naar het buitenland en verplaats mijn zooi naar het ouderlijk huis om daar op mij te wachten tot ik weer terug ben.
[..]
Ik wil ook... Maar ik heb er geen geld voor omdat ik een boete in de tram heb gekregen
Ik ga wel naar Keltfest.
Ik ga naar Australië.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk land ga je heen dan
zwartrijders zeker
waar heb je die boete gekregen?
australiequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ga naar Australië.
Ik heb een studenten OV, maar was vergeten in te checken
In de tram naar huis, ik had koorts maar had een verplicht college.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
australieik ben jaloers voor hoelang ga je er heen dan?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ga een jaar naar het buitenland en verplaats mijn zooi naar het ouderlijk huis om daar op mij te wachten tot ik weer terug ben.
[..]
woeps daar las ik overheenquote:
Sydney. De liefde achternaquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
woeps daar las ik overheen
waar precies kom je in australie?
dat is wel effe vet jaquote:
Nou ja, schraap wat geld bij elkaar en hupquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel effe vet jaik zou er wat voor over hebben om er heen te gaan
ooit zal ik er heen gaan heb voorlopig wat andere zaken die voor gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, schraap wat geld bij elkaar en hup
Oh ja, dat kan natuurlijk. Ik onderbreek mijn studie gewoon een jaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooit zal ik er heen gaan heb voorlopig wat andere zaken die voor gaan
wat voor studie volg je dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk. Ik onderbreek mijn studie gewoon een jaar
Communication & Multimediadesign. Ben nu 2e jaars.quote:
aah okee leukquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Communication & Multimediadesign. Ben nu 2e jaars.
Vind ik welquote:
Nee topic is al bijna dichtquote:
Echt waar?quote:
En wat heb jij vandaag gedaan?quote:
Getraind, de stad in geweest en ik ben net terug van werkquote:
Mijn hele kamer schoongemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Getraind, de stad in geweest en ik ben net terug van werk
En jij?
Het is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest sinds ik hier ben gaan wonenquote:
quote:
Het is lekker wel waarquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
hihi 17 april kikker in je bil
...
echt?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest sinds ik hier ben gaan wonen
Hoi!quote:
Hoe was het in purm?quote:
Nog wel, zo even naar wat maatjes, biertje drinken en nog even in de stad zien.quote:
10 minuten zelfs.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:50 schreef justmattie het volgende:
Best oud voor een SC
Er waren SC's die binnen een half uurtje vol waren
Ja zeg, nou heb ik m in mijn hoofdquote:Op zondag 18 april 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
Het is een nacht, die je normaal alleen in fillums ziet....
Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik um.... nooit beleven zou! Maar vannacht beleef ik um.... met jouuuuu.. ooooooohhhquote:
oooohhhhquote:Op zondag 18 april 2010 00:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik um.... nooit beleven zou! Maar vannacht beleef ik um.... met jouuuuu.. ooooooohhh
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadEigenlijk moeten we nog doorgaan he.
Kom meedoen dan!quote:
Nou dan niet hequote:
Matthijsquote:
Volgende keer beterquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
effe vanuit het goeiemorgentopic:
[..]
Volgende keer beter![]()
Maar dan wel in Hoorn, wat een kuteind lopen(en ik had nieuwe schoenen aan en nu heb ik een blaar op mijn hiel)
Ik wilde niet achteropquote:Op zondag 18 april 2010 07:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Lieten ze je dat hele eind lopen?!
had je niet zo vroeg naar bed moeten gaanquote:Op zondag 18 april 2010 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is toch geen tijdstip om wakker te zijn op een zondag
quote:Op zondag 18 april 2010 07:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Lieten ze je dat hele eind lopen?!
Ik ben altijd vroeg wakker of ik nou vroeg of laat naar bed gaquote:Op zondag 18 april 2010 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je niet zo vroeg naar bed moeten gaan
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg wakker of ik nou vroeg of laat naar bed ga
Lang leve het moederschapquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maarja ik moest zo nodig een rokje aan en dus mijn nieuwe schoenen
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg wakker of ik nou vroeg of laat naar bed ga
En ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op zondag 18 april 2010 08:42 schreef Panda72 het volgende:
pssst fokkertjesIk heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst fokkertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst fokkertjesIk klikte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik vind ze allemaal nou niet het type waar ik 's morgens gezellig een beschuitje mee zou willen etenquote:Op zondag 18 april 2010 08:44 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweede gast van links, bovenste rij.
Ik vind hem eng.
Ik zal het nooit meer doenquote:
Ik zal het nooit meer doenquote:
Same thoughtquote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal nou niet het type waar ik 's morgens gezellig een beschuitje mee zou willen eten
Is die ene helemaal rechts met die blauwe trui aan nou een man of een vrouw?quote:Op zondag 18 april 2010 08:44 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweede gast van links, bovenste rij.
Ik vind hem eng.
Een vrouw, denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is die ene helemaal rechts met die blauwe trui aan nou een man of een vrouw?
Een vrouwquote:Op zondag 18 april 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is die ene helemaal rechts met die blauwe trui aan nou een man of een vrouw?
inderdaadquote:
Nou heb ik zin in een beschuitjequote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal nou niet het type waar ik 's morgens gezellig een beschuitje mee zou willen eten
Same here. Lig nog lekker in bed zelfsquote:Op zondag 18 april 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook trek
maar heb geen zin om ontbijt te maken
Ik heb maar een stuk cake gepaktquote:Op zondag 18 april 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Same here. Lig nog lekker in bed zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |