Jeetjequote:Op woensdag 21 april 2010 18:00 schreef Metonae het volgende:
[..]
Niet meer als je de questchain begint. Als je de quest completed in je questlog had sinds TBC wel.
AoAquote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef effex1000 het volgende:
Ik ga de reeks maar weer eens volgen![]()
Effex (A) - Emerald Dream
Véritas (H) - Emerald Dream.
Vorige week toch maar Titel Hand of Adal gehaald op Effex ^^
ZG?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer gedaan. Nu kan ik weer retiren tot Cataclysm omdat er niets meer te doen is.
edit: Dat projectje van je lijkt Zul Gurub wel Sharq.
Die laatste screen deed mij gelijk denken aan de Panther boss in ZG. Die trappen etc. Maar goed, iets te ver gezocht wssquote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
ZG?BRD kwam nog iig IETS in de buurt.
Maar we zullen zien of dit gaat werken wat ik nu van plan ben.
Ja hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand trouwens toch nog een goede leveling guilde voor LW
Uuhm gewoon portal bj mage trainer in Orgrimmar, dan kom je bij portal in de buurt en dan gewoon doorstappen. Dan kan ik wel mijn Netherdrake mounts gebruiken voor questenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef Dibble het volgende:
tering, dat s veel. Hoe komt je later bijv in Outland? na level 60 toch. Moet je dan in een portal stappen of de boot of mount nemen?
Jaaaa, die wil ik ook steeds afmaken, maar ik kom er gewoon niet aan toequote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef synchrowise het volgende:
Ik ga voor LoremasterEerst Kalimdor afmaken dan outland en northrend (zo gedaan) dan tja..... nog 460 q,s in eastern kingdoms
Vrouwelijke WoW speelster@!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, die wil ik ook steeds afmaken, maar ik kom er gewoon niet aan toe
En ik hoorde dat ze alle mounts 310% gaan maken als je er 1 hebt die 310% is of zo
Kan je ook weer op je netherdrake showen als je die hebt, maar ook snel wilt gaan.
Eh, 1 op de 5 wowspelers is vrouw, dat zijn er dus wel heel veel.quote:
Ohquote:Op woensdag 21 april 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, 1 op de 5 wowspelers is vrouw, dat zijn er dus wel heel veel.
Alleen niet veel vrouwen raiden ook echt hardcore. Tenminste, ik was 1 van de 2 in mijn vorige guild en de enige in de raids in mijn huidige guild.quote:
Niet dat ik dat daarom dacht dat er amper vrouwen speelde hoor, maar vanwege female chars die meestal door mannen gespeeld worden, zelf ben ik meer van het Puggen ( ja ook ICC puggenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen niet veel vrouwen raiden ook echt hardcore. Tenminste, ik was 1 van de 2 in mijn vorige guild en de enige in de raids in mijn huidige guild.
Ja, maar met mijn Alliance character wordt ik toch afgemaakt in Ogrimmarquote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Uuhm gewoon portal bj mage trainer in Orgrimmar, dan kom je bij portal in de buurt en dan gewoon doorstappen. Dan kan ik wel mijn Netherdrake mounts gebruiken voor questen![]()
[ afbeelding ]
In IF zit ie bij de priest/pala/mage trainers in het gebouw, in SW in de toren in mage quarter, en in dala en exo geen idee daar kom ik zo min mogelijk op mn ally charsquote:Op donderdag 22 april 2010 00:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, maar met mijn Alliance character wordt ik toch afgemaakt in Ogrimmar
Daar dacht ik inderdaad ook aanquote:Op woensdag 21 april 2010 18:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die laatste screen deed mij gelijk denken aan de Panther boss in ZG. Die trappen etc. Maar goed, iets te ver gezocht wss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |