PoS, altijd leuk. Ik kwam een keer binnen als dps, vlak voor de tunnel voor de eindbaas, ik was blijkbaar nummer zoveel die halverwege op dat punt binnen kwam want ik kwam midden in een ruzie tussen tank en healer binnen. De 2 andere dps liepen al de tunnel in met de healer en gingen voor de zoveelste keer dood want de tank ging staken. Hij kon niet meer gekicked worden omdat er al meerdere gekicked waren. Dus waren we afhankelijk van de tank die niks meer deed. Toen ik respecte naar tank omdat hij dus niks meer deed werd ie gek omdat zijn taak toch wel gedaan kon worden, met andere woorden, hij was toen niet meer nodig. Hij werd gillend gekquote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef jagga het volgende:
Gisteren kreeg ik trouwens PoS als random.
We komen bij ick, gaat er een dps dood omdat ick het pursuit en die gast blijft gewoon dpsen. (ok wtf? full icc10 gear aanhebben en niet weten dat je dan weg moet rennen?)
ik: if u dont know the boss, tell in advance so we will explain boss-abilities.
hij: O_O arrogant tank, stfu and rez
ik: i get to be, im above u in dps as a tank.
hij: i was eating on boss fight now stfu
ik: cool ur not just lazy, ur retarded aswell
hij: *ontploft* $%^$&^&^%*^2noobtank, do it urself! $#%!6ker
*leaved*
Tis gewoon een sport om dpsjes af te zeiken tegenwoordig: love it
Heb ik ook een keer geflikt!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
[..]
PoS, altijd leuk. Ik kwam een keer binnen als dps, vlak voor de tunnel voor de eindbaas, ik was blijkbaar nummer zoveel die halverwege op dat punt binnen kwam want ik kwam midden in een ruzie tussen tank en healer binnen. De 2 andere dps liepen al de tunnel in met de healer en gingen voor de zoveelste keer dood want de tank ging staken. Hij kon niet meer gekicked worden omdat er al meerdere gekicked waren. Dus waren we afhankelijk van de tank die niks meer deed. Toen ik respecte naar tank omdat hij dus niks meer deed werd ie gek omdat zijn taak toch wel gedaan kon worden, met andere woorden, hij was toen niet meer nodig. Hij werd gillend gek
och.. jammer dat we niet in dezelfde battlegroup zitten. anders kon je mij afzeikenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef jagga het volgende:
Tis gewoon een sport om dpsjes af te zeiken tegenwoordig: love it
wtf, een hunter heeft NIETS aan dat wapen. er zit strength en stamina op..quote:Op woensdag 21 april 2010 13:06 schreef Sjiznit het volgende:
Net Trial of the Champion gedaan. De tweede keer dat Edge of Ruin daar dropte. Vorige keer verloor ik em aan een hunter. Dit keer won ik hem welVan mijn Troll Butcherer naar deze is het toch een lekkere upgrade.
Als het goed is is het in Cataclysm wel allemaal duidelijk en zullen zulke dingen minder gebeuren.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
wtf, een hunter heeft NIETS aan dat wapen. er zit strength en stamina op..
Een pug is een raid zoals we die allemaal kennen, alleen samengesteld via de tradechannel waardoor je niet weet wie je in de groep hebt en daardoor ook niet weet of iemand de raid aan kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Furdinand het volgende:
heey ik heb pas mijn eerste lvl 80 en ben nu bezig met betere gear te krijgen om te gaan raiden zit nu op iets van 4.180 gs ofzoiets.
btw wat is een pug?
Die addon is dé key naar Loremasterquote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
Leintjuh, goeie tip! Ik heb wel everyquest geinstalleerd ook.
/aansluitquote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
Leintjuh, goeie tip! Ik heb wel everyquest geinstalleerd ook.
Carbonite is ook een goede addon daarvoor. Helemaal voor EK/Kalimdor. Laat op de map zien waar alle quests beginnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die addon is dé key naar Loremaster
Inleveren voor honor.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef Nusion het volgende:
Wat kan ik met mijn marks (van BGs) doen?
Elkaar afknallen in BRD?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:08 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben met een leuk projectje bezig. Niet helemaal WoW, maar toch ook weer wel... Ik ga hier lekker vaag over lopen doen en jullie mogen raden wat.Het heeft iig iets te maken met Unreal Tournament 2004 en het is redelijk voor de hand liggend.
![]()
Pics:
http://i40.tinypic.com/21ozkts.jpg
http://i42.tinypic.com/35c06ms.jpg
http://i43.tinypic.com/nlsz5y.jpg
http://i39.tinypic.com/sccs53.png
Ik had hem op mijn hunter ook om mijn gearscore omhoog te krikken zodat ik kon queuen voor moeilijkere heroicsquote:Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
wtf, een hunter heeft NIETS aan dat wapen. er zit strength en stamina op..
Hand of A'dal kun je niet meer halen tochquote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef effex1000 het volgende:
Ik ga de reeks maar weer eens volgen![]()
Effex (A) - Emerald Dream
Véritas (H) - Emerald Dream.
Vorige week toch maar Titel Hand of Adal gehaald op Effex ^^
Niet meer als je de questchain begint. Als je de quest completed in je questlog had sinds TBC wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hand of A'dal kun je niet meer halen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |