hmmm...nee. Eigenlijk niet. Mischien ben ik te veeleisend maar bijvoorbeeld uitgaan doe ik niet, aangezien ik hou van de vrijheid om te gaan wanneer ik wil, maar vervoer hier is 's nachts nogals lastig ..de bob-bussen komen hier niet echt in de buurt..en om nou afhankelijk te moeten zijn van iemand..die kan rijden..vindt ik niks. En de fiets tja..kan wel..maar is niet ideaal..aangezien ik die telkens binnen moet zetten en mijn moeder zowat haar kamer naast de deur heeft..en van ieder geluidje al wakker wordt. En ik hou er neit van om teveel details aan mijn ma te vertellen, en zij is het typetje dat de volgende dag graag hoort hoe ik het vondt, want ik deed, of ik wel/niet heb gedanst..etc.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
No way, jij kan wel meer mensen leren kennen. Als je ook meegaat naar de meet, zal dat al zo zijn.
Ga je wel eens uit?
Niet écht stomme excuses hoor. Zeker niet in jouw situatie. Als je 'alleen' je moeder nog kent, dan is het gewoon érg lastig ja. Dat je moeder zo is, is niet zo gek. Tenminste, veel moeders zijn zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmmm...nee. Eigenlijk niet. Mischien ben ik te veeleisend maar bijvoorbeeld uitgaan doe ik niet, aangezien ik hou van de vrijheid om te gaan wanneer ik wil, maar vervoer hier is 's nachts nogals lastig ..de bob-bussen komen hier niet echt in de buurt..en om nou afhankelijk te moeten zijn van iemand..die kan rijden..vindt ik niks. En de fiets tja..kan wel..maar is niet ideaal..aangezien ik die telkens binnen moet zetten en mijn moeder zowat haar kamer naast de deur heeft..en van ieder geluidje al wakker wordt. En ik hou er neit van om teveel details aan mijn ma te vertellen, en zij is het typetje dat de volgende dag graag hoort hoe ik het vondt, want ik deed, of ik wel/niet heb gedanst..etc.
En het weer hier is voor mij ook al lastig..aangezien ik in de kou/regen dus echt geen zin heb erin..
Miss allemaal stomme excuusjes..maar zo ervaar/zie ik het.
En de meet, is nog ff afwachten voor mij..aangezien het erg afhangt van de afstand..apeldoorn wordt het zowieso niet voor mij.
en het punt is ook dat ik heel sociaal maar heel anti-sociaal ben ..quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet écht stomme excuses hoor. Zeker niet in jouw situatie. Als je 'alleen' je moeder nog kent, dan is het gewoon érg lastig ja. Dat je moeder zo is, is niet zo gek. Tenminste, veel moeders zijn zo.
Trouwens, voor jou nog: www.nmlk.nl
Het gaat er daar allemaal heel vrij aan toe.
De meest onzekere types ( want dat ben jij volgens mij toch wel ) hebben bij www.nmlk.nl al veel vrienden gevonden. Over een poosje ga je daar een verhaaltje van mij lezen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef francis998 het volgende:
[..]
en het punt is ook dat ik heel sociaal maar heel anti-sociaal ben ..
Ja maar dat moet via de senior en die heeft nog geen reactie gegeven, maar t wisselt ook, iemand met wao ontvangt meer vakantiegeld en er zijn volgens mij ook diverse belastingschalen *zucht*quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een open deur: ze hebben bij je werkgever ongetwijfeld iemand bij de financiële administratie die verstand heeft van loonberekeningen
Of wordt dat bij jullie uitbesteedt?
precies dat heb ik dus ook dagelijks meegemaakt dat als ze iets nodig hebben iedereen je vriend is en voor de deur staat enzo. Alleen bij mij was het dan ivm. huiswerk enzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Over sociaal zijn. Lastig.
Ik ben heel sociaal maar begin buiten dat steeds harder te worden.
Ik krijg nl. elke keer de deksel op mn neus. Ik ben degene die intiatief blijft nemen, ik ben degene die erachteraan holt en uiteindelijk ben ik degene die met lege handen achterblijft.
Degene die ik meest recentelijk als een van mn beste vrienden beschouwde, gewoonweg omdat hij me door een rotperiode heensleepte, heeft op 'aandringen' van mijn vriend nog even een teken van leven gegeven en verder niet meer. Nouja ik zie m half mei gelukkig.
Ik heb verder een beste vriendin, die ik al 13 jaar ken, we verschillen als dag en nacht maar als t nodig is, is ze er voor me.
En verder heb ik mijn vriend die direct mijn beste vriend is.
Niet veel meer maar ik heb niet veel meer nodig. t scheelt dat mensen mij wel schijnen te mogen al is t grotendeels voor gebruik.
Maar ik word steeds harder.
Leuk verhaaltjequote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Autidude het volgende:
[..]
Een echte autist jaagt ze wegWat er uiteindelijk weer in ontslag resulteert, al dan niet zelf voor gekozen bla bla.. Maar even een leuk invoegend sarcastisch en fictief toepasselijk verhaaltje van een zeker iemand;
[..]
En dat ontslag was allesbehalve fictief? Ik las het, op z'n site arme Savallequote:Nogmaals, fictief en sarcastisch.. maar zo fucking gevoelig.. En dit bewuste verhaaltje heeft dus zelfs tot een ontslag geleid ook heh..![]()
Hhmm, twee werelden die ver uit elkaar liggen:quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Spoortie het volgende:
Zo, weer ff bijgelezen op huiswerkbegeleiding. Wat is NT trouwens? Toch niet N&T profiel op school he?
Absoluut. Papieren zeggen gewoon bar weinig tot niets. Je hebt ze nodig omdat bedrijven ze vragen, maar verder zeggen ze niks...quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Autidude het volgende:
[..]
Zal ik dat indrukwekkende CV voor zover online staat ook even posten
[..]
Even ter motivatie, de man heeft HAVO,met moeite.. op papier..
Maar een kennis en drijfkracht waar een normaal mens niet eens van kan dromen.
En zo kan een intelligent mens zonder papieren of formele status een heel eind komen..
THINK DIFFERENT!!!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Over sociaal zijn. Lastig.
Ik ben heel sociaal maar begin buiten dat steeds harder te worden.
Ik krijg nl. elke keer de deksel op mn neus. Ik ben degene die intiatief blijft nemen, ik ben degene die erachteraan holt en uiteindelijk ben ik degene die met lege handen achterblijft.
Degene die ik meest recentelijk als een van mn beste vrienden beschouwde, gewoonweg omdat hij me door een rotperiode heensleepte, heeft op 'aandringen' van mijn vriend nog even een teken van leven gegeven en verder niet meer. Nouja ik zie m half mei gelukkig.
Ik heb verder een beste vriendin, die ik al 13 jaar ken, we verschillen als dag en nacht maar als t nodig is, is ze er voor me.
En verder heb ik mijn vriend die direct mijn beste vriend is.
Niet veel meer maar ik heb niet veel meer nodig. t scheelt dat mensen mij wel schijnen te mogen al is t grotendeels voor gebruik.
Maar ik word steeds harder.
ZOu geen slecht idee zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Spoortie het volgende:
Waarom gaan we trouwens niet met de meet naar 't strand? *kijkt naar het weer buiten*
Qouted for ideaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Spoortie het volgende:
Waarom gaan we trouwens niet met de meet naar 't strand? *kijkt naar het weer buiten*
ja, maar als er maar 2 ideeen/opties waren geweest was 't ook weer niks he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Qouted for idea![]()
ik ben bezig met een overzicht van de uitkomsten van de poll, en nu zit ik op stage![]()
(btw, jullie maken het me zo niet makkelijk, al die opties)
Ja, hij is echt ontslagen vanwege dat artikel. Was een hele relquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje. Je zou zo fan van de auteur worden
![]()
Tja, het is wel zo dat een autist veel makkelijker getergd kan worden en kan ontploffen. De grens is tenslotte eerder bereikt. Het zou mooi zijn als NT-ers zich aan ASS-ers zouden aanpassen![]()
[..]
En dat ontslag was allesbehalve fictief? Ik las het, op z'n site arme SavalleMaar hij is een echte is wel een topper
Ik hou van dit soort mensen
![]()
Eindelijk heeft heeft beestje P. nu een achternaam![]()
Fantastisch idee inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Spoortie het volgende:
Ik voelde mij al vereerd toen je eventjes het vermoedde had dat ik mr. "Think Different" wasquote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik ook, en daarom kijk ik uit naar jouw reacties op het "leven van"
Dan moeten sommigen met dichte helm op. (anti prikkel helm) .quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef francis998 het volgende:
[..]
Alleen miss is het dan weer heel druk en sommigen kunnen daar last van krijgen
ik zie het al voor me..met dit weer een helm op(en dan niet omdat je op de scooter/brommer)zit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moeten sommigen met dichte helm op. (anti prikkel helm) .
Absoluutquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja, hij is echt ontslagen vanwege dat artikel. Was een hele relIn die tijd zaten we op een zelfde forum dus dat heb ik toen allemaal gevolgd, hij schreef toen ook heel erg veel. Toen is ie nog een best tijdje werkeloos geweest maar in die tijd gaf hij weer heel veel aandacht aan het bloggen en zo is de Zapruder website ontstaan. En tussendoor op extreem niveau heel leuk foto's schieten.
Dat schrijven doet ie goed heh? Die details, of ff zo'n feitje tussendoor over melk..
Ik vind dit soort mensen dus ook fantastisch en het geeft mij power. En gezonde jaloezie is bij mij ook
aanwezig. Maarja, hij zat dan ook precies goed getimed in het ICT wereldje, 1 van de grote opstart generatie zeg maar.. en dan met een drijfveer/motivatie waar je u tegen zegt en een perfectionisme om bijna
van te walgen, kom je dus heel ver!
![]()
Maar het is wel een mannetje hoor... echt een stand out of the crowd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik zie het al voor me..met dit weer een helm op(en dan niet omdat je op de scooter/brommer)zit.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |