abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80505603
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

No way, jij kan wel meer mensen leren kennen. Als je ook meegaat naar de meet, zal dat al zo zijn.

Ga je wel eens uit?
hmmm...nee. Eigenlijk niet. Mischien ben ik te veeleisend maar bijvoorbeeld uitgaan doe ik niet, aangezien ik hou van de vrijheid om te gaan wanneer ik wil, maar vervoer hier is 's nachts nogals lastig ..de bob-bussen komen hier niet echt in de buurt..en om nou afhankelijk te moeten zijn van iemand..die kan rijden..vindt ik niks. En de fiets tja..kan wel..maar is niet ideaal..aangezien ik die telkens binnen moet zetten en mijn moeder zowat haar kamer naast de deur heeft..en van ieder geluidje al wakker wordt. En ik hou er neit van om teveel details aan mijn ma te vertellen, en zij is het typetje dat de volgende dag graag hoort hoe ik het vondt, want ik deed, of ik wel/niet heb gedanst..etc.
En het weer hier is voor mij ook al lastig..aangezien ik in de kou/regen dus echt geen zin heb erin..

Miss allemaal stomme excuusjes..maar zo ervaar/zie ik het.

En de meet, is nog ff afwachten voor mij..aangezien het erg afhangt van de afstand..apeldoorn wordt het zowieso niet voor mij.
pi_80505805
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:06 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmmm...nee. Eigenlijk niet. Mischien ben ik te veeleisend maar bijvoorbeeld uitgaan doe ik niet, aangezien ik hou van de vrijheid om te gaan wanneer ik wil, maar vervoer hier is 's nachts nogals lastig ..de bob-bussen komen hier niet echt in de buurt..en om nou afhankelijk te moeten zijn van iemand..die kan rijden..vindt ik niks. En de fiets tja..kan wel..maar is niet ideaal..aangezien ik die telkens binnen moet zetten en mijn moeder zowat haar kamer naast de deur heeft..en van ieder geluidje al wakker wordt. En ik hou er neit van om teveel details aan mijn ma te vertellen, en zij is het typetje dat de volgende dag graag hoort hoe ik het vondt, want ik deed, of ik wel/niet heb gedanst..etc.
En het weer hier is voor mij ook al lastig..aangezien ik in de kou/regen dus echt geen zin heb erin..

Miss allemaal stomme excuusjes..maar zo ervaar/zie ik het.

En de meet, is nog ff afwachten voor mij..aangezien het erg afhangt van de afstand..apeldoorn wordt het zowieso niet voor mij.
Niet écht stomme excuses hoor. Zeker niet in jouw situatie. Als je 'alleen' je moeder nog kent, dan is het gewoon érg lastig ja. Dat je moeder zo is, is niet zo gek. Tenminste, veel moeders zijn zo.

Trouwens, voor jou nog: www.nmlk.nl

Het gaat er daar allemaal heel vrij aan toe.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80505851
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Niet écht stomme excuses hoor. Zeker niet in jouw situatie. Als je 'alleen' je moeder nog kent, dan is het gewoon érg lastig ja. Dat je moeder zo is, is niet zo gek. Tenminste, veel moeders zijn zo.

Trouwens, voor jou nog: www.nmlk.nl

Het gaat er daar allemaal heel vrij aan toe.
en het punt is ook dat ik heel sociaal maar heel anti-sociaal ben ..

Verder dat nmlk was ik ooit al tegengekomen
En mensen leren kennen is geen probleem...maar zoals ik eerder zei om de een of andere reden verdwijnen ze weer.
Maar ach...het is helemaal niet zo gignatisch erg..et gaat iig stukken beter dan vroeger.

Maar goed..genoeg fok voor mij vandaag...tot morgen

[ Bericht 31% gewijzigd door francis998 op 20-04-2010 00:22:46 ]
pi_80505937
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef francis998 het volgende:

[..]

en het punt is ook dat ik heel sociaal maar heel anti-sociaal ben ..
De meest onzekere types ( want dat ben jij volgens mij toch wel ) hebben bij www.nmlk.nl al veel vrienden gevonden. Over een poosje ga je daar een verhaaltje van mij lezen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80508171
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een open deur: ze hebben bij je werkgever ongetwijfeld iemand bij de financiële administratie die verstand heeft van loonberekeningen

Of wordt dat bij jullie uitbesteedt?
Ja maar dat moet via de senior en die heeft nog geen reactie gegeven, maar t wisselt ook, iemand met wao ontvangt meer vakantiegeld en er zijn volgens mij ook diverse belastingschalen *zucht*
pi_80508328
Over sociaal zijn. Lastig.
Ik ben heel sociaal maar begin buiten dat steeds harder te worden.
Ik krijg nl. elke keer de deksel op mn neus. Ik ben degene die intiatief blijft nemen, ik ben degene die erachteraan holt en uiteindelijk ben ik degene die met lege handen achterblijft.
Degene die ik meest recentelijk als een van mn beste vrienden beschouwde, gewoonweg omdat hij me door een rotperiode heensleepte, heeft op 'aandringen' van mijn vriend nog even een teken van leven gegeven en verder niet meer. Nouja ik zie m half mei gelukkig.
Ik heb verder een beste vriendin, die ik al 13 jaar ken, we verschillen als dag en nacht maar als t nodig is, is ze er voor me.
En verder heb ik mijn vriend die direct mijn beste vriend is.
Niet veel meer maar ik heb niet veel meer nodig. t scheelt dat mensen mij wel schijnen te mogen al is t grotendeels voor gebruik.
Maar ik word steeds harder.
pi_80513469
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik krijg nl. elke keer de deksel op mn neus. Ik ben degene die intiatief blijft nemen, ik ben degene die erachteraan holt en uiteindelijk ben ik degene die met lege handen achterblijft.
Degene die ik meest recentelijk als een van mn beste vrienden beschouwde, gewoonweg omdat hij me door een rotperiode heensleepte, heeft op 'aandringen' van mijn vriend nog even een teken van leven gegeven en verder niet meer. Nouja ik zie m half mei gelukkig.
Ik heb verder een beste vriendin, die ik al 13 jaar ken, we verschillen als dag en nacht maar als t nodig is, is ze er voor me.
Niet veel meer maar ik heb niet veel meer nodig. t scheelt dat mensen mij wel schijnen te mogen al is t grotendeels voor gebruik.
precies dat heb ik dus ook dagelijks meegemaakt dat als ze iets nodig hebben iedereen je vriend is en voor de deur staat enzo. Alleen bij mij was het dan ivm. huiswerk enzo.

IIg ik ben er weer, ga zo mn fietsbandje pompen, en rond 2 uur ben ik weg
pi_80515317
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Autidude het volgende:

[..]

Een echte autist jaagt ze weg Wat er uiteindelijk weer in ontslag resulteert, al dan niet zelf voor gekozen bla bla.. Maar even een leuk invoegend sarcastisch en fictief toepasselijk verhaaltje van een zeker iemand;
[..]
Leuk verhaaltje . Je zou zo fan van de auteur worden

Tja, het is wel zo dat een autist veel makkelijker getergd kan worden en kan ontploffen. De grens is tenslotte eerder bereikt. Het zou mooi zijn als NT-ers zich aan ASS-ers zouden aanpassen
quote:
Nogmaals, fictief en sarcastisch.. maar zo fucking gevoelig.. En dit bewuste verhaaltje heeft dus zelfs tot een ontslag geleid ook heh..
En dat ontslag was allesbehalve fictief? Ik las het, op z'n site arme Savalle Maar hij is een echte is wel een topper Ik hou van dit soort mensen

Eindelijk heeft heeft beestje P. nu een achternaam

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2010 12:30:30 ]
pi_80515903
Zo, weer ff bijgelezen op huiswerkbegeleiding. Wat is NT trouwens? Toch niet N&T profiel op school he?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80515987
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Spoortie het volgende:
Zo, weer ff bijgelezen op huiswerkbegeleiding. Wat is NT trouwens? Toch niet N&T profiel op school he?
Hhmm, twee werelden die ver uit elkaar liggen:

NeuroTypisch v.s Natuur&Techniek.
pi_80516230
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Autidude het volgende:

[..]

Zal ik dat indrukwekkende CV voor zover online staat ook even posten
[..]

Even ter motivatie, de man heeft HAVO,met moeite.. op papier..
Maar een kennis en drijfkracht waar een normaal mens niet eens van kan dromen.
En zo kan een intelligent mens zonder papieren of formele status een heel eind komen..
THINK DIFFERENT!!!
Absoluut. Papieren zeggen gewoon bar weinig tot niets. Je hebt ze nodig omdat bedrijven ze vragen, maar verder zeggen ze niks...

Maar die man is wel een wonder, hoor. Echt niet te bevatten als je leest. Goh, zit dan ook nog achter Driade, werkelijk topluidsprekers!

Stront jaloers als ik dit lees Al besef ik dat dit uitzonderingen zijn.
pi_80516595
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:00 schreef Cassandra87 het volgende:
pi_80516999
Waarom gaan we trouwens niet met de meet naar 't strand? *kijkt naar het weer buiten*
pi_80517098
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Spoortie het volgende:
Waarom gaan we trouwens niet met de meet naar 't strand? *kijkt naar het weer buiten*
ZOu geen slecht idee zijn
Alleen miss is het dan weer heel druk en sommigen kunnen daar last van krijgen

Maar ik ben nu echt weg..ik moet over 20 min. de deur uit..en sta hier nog in mijn pijama..
pi_80517765
quote:
Qouted for idea

ik ben bezig met een overzicht van de uitkomsten van de poll, en nu zit ik op stage

(btw, jullie maken het me zo niet makkelijk, al die opties )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80518012
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Qouted for idea

ik ben bezig met een overzicht van de uitkomsten van de poll, en nu zit ik op stage

(btw, jullie maken het me zo niet makkelijk, al die opties )
ja, maar als er maar 2 ideeen/opties waren geweest was 't ook weer niks he.
ik kan in principe ook wel met de rest leven, maar afstand is toch voor mij wel belangrijk iets. OV is niet echt geweldig, zeker niet 's ochtends vroeg..
pi_80518440
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje . Je zou zo fan van de auteur worden

Tja, het is wel zo dat een autist veel makkelijker getergd kan worden en kan ontploffen. De grens is tenslotte eerder bereikt. Het zou mooi zijn als NT-ers zich aan ASS-ers zouden aanpassen
[..]

En dat ontslag was allesbehalve fictief? Ik las het, op z'n site arme Savalle Maar hij is een echte is wel een topper Ik hou van dit soort mensen

Eindelijk heeft heeft beestje P. nu een achternaam

Ja, hij is echt ontslagen vanwege dat artikel. Was een hele rel In die tijd zaten we op een zelfde forum dus dat heb ik toen allemaal gevolgd, hij schreef toen ook heel erg veel. Toen is ie nog een best tijdje werkeloos geweest maar in die tijd gaf hij weer heel veel aandacht aan het bloggen en zo is de Zapruder website ontstaan. En tussendoor op extreem niveau heel leuk foto's schieten.

Dat schrijven doet ie goed heh? Die details, of ff zo'n feitje tussendoor over melk..
Ik vind dit soort mensen dus ook fantastisch en het geeft mij power. En gezonde jaloezie is bij mij ook
aanwezig. Maarja, hij zat dan ook precies goed getimed in het ICT wereldje, 1 van de grote opstart generatie zeg maar.. en dan met een drijfveer/motivatie waar je u tegen zegt en een perfectionisme om bijna
van te walgen , kom je dus heel ver!

Maar het is wel een mannetje hoor... echt een stand out of the crowd.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80522230
quote:
Fantastisch idee inderdaad.

Voordat we dan naar het strand gaan, eerst bowlen.
pi_80524603
ZO ben er weer..na een gesprekje met de psycholoog, nu 3 weken pauze..aangezien de psych 1 week weg is..en we om de week gaan, en de koningendagweek ertussen zit.

Maar om het ff kort te houden omdat we tickets gaan kopen, heeft de psycholoog mij gevraagd of ik erg zou vinden om er een psychiater bij te pakken...en mijn reactie..nee hoor..maakt niet uit.
Dus gaan we dat doen...ik mag dus een keertje naar de psychiater denk ik..of de psychiater komt er ff bijzitten..geen idee.

Strand heerlijk...en miss handig om het op een dag met lekker weer te doen..maar natuurlijk niet midden in de zomer..vanwege drukte!!

Iig ik ben ff weg
pi_80528150
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik ook, en daarom kijk ik uit naar jouw reacties op het "leven van"
Ik voelde mij al vereerd toen je eventjes het vermoedde had dat ik mr. "Think Different" was

Mooi verhaal, ik ben blij dat je er mee kwam Je bijdragen voegen sowieso veel toe in dit draadje
pi_80528220
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef francis998 het volgende:

[..]

Alleen miss is het dan weer heel druk en sommigen kunnen daar last van krijgen
Dan moeten sommigen met dichte helm op. (anti prikkel helm) .
pi_80528495
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan moeten sommigen met dichte helm op. (anti prikkel helm) .
ik zie het al voor me..met dit weer een helm op(en dan niet omdat je op de scooter/brommer)zit.

En BOS81 een vraagje..jij bent bij een psycholoog en psychiater geweest en je gaf aan dat je er wat meer aan hebt, maar hoezo ervaar jij de psychiater als positiever.

Dit vraag ik allemaal omdat de psycholoog ook een psychiater erbij wil halen.
pi_80528626
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja, hij is echt ontslagen vanwege dat artikel. Was een hele rel In die tijd zaten we op een zelfde forum dus dat heb ik toen allemaal gevolgd, hij schreef toen ook heel erg veel. Toen is ie nog een best tijdje werkeloos geweest maar in die tijd gaf hij weer heel veel aandacht aan het bloggen en zo is de Zapruder website ontstaan. En tussendoor op extreem niveau heel leuk foto's schieten.

Dat schrijven doet ie goed heh? Die details, of ff zo'n feitje tussendoor over melk..
Ik vind dit soort mensen dus ook fantastisch en het geeft mij power. En gezonde jaloezie is bij mij ook
aanwezig. Maarja, hij zat dan ook precies goed getimed in het ICT wereldje, 1 van de grote opstart generatie zeg maar.. en dan met een drijfveer/motivatie waar je u tegen zegt en een perfectionisme om bijna
van te walgen , kom je dus heel ver!

Maar het is wel een mannetje hoor... echt een stand out of the crowd.
Absoluut Het is gewoon zielig als je soms ziet om wat voor reden iemand soms ontslagen wordt; gewoon zielig...Gelukkig heeft hij zich niet uit het veld laten slaan, vanwege dat ontslag, hij zag kennelijk wel in dat hij meer mogelijkheden in zichzelf zag.

Leuk dat je zo contact met een inspirende persoon hebt gehad, echt iemand van wie je veel kan leren.

Hij kan inderdaad mooi schrijven, hij lijkt echt een multitalent te zijn. Nog zwaar autodidactisch ook, als ik zie dat hij "slechts" HAVO met moeite kon afronden en ik zijn zeer indrukwekkende c.v. zie......

Je hebt gelijk dat dit soort mensen anderen weer inspireren en energie kunnen geven....En logisch dat soms gevoelens van jaloezie opdoen. Maar ja, succes is soms lastig te verklaren. Mensen zitten toch wel erg ingewikkeld in elkaar.

Het is nu veel lastiger om op dit moment zoiets als ICT net zo succesvol neer te zetten, het was 20, 25 jaar geleden wel anders. Ik had vroeger ooit een buurjongen die destijds ook zeer succesvol in de markt heeft gezet. Ik weet niet of hem dit nu weer zou lukken in de huidige setting....

Succes is denk ik op de volgende 3 pijlers gestoeld: talent, inzet en kansen. Die laatste heeft ook weer met timing te maken.
pi_80528690
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik zie het al voor me..met dit weer een helm op(en dan niet omdat je op de scooter/brommer)zit.
.

Ja, maar niet zomaar een helm, maar eentje die rondom helemaal dicht is. Dus eentje zonder vizier. Je ziet, hoort en ruikt niks.
pi_80528726
Kluivert ik las, voor we naar t strand gaan, eerst blowen!

Zo hier een goede dag. Eerst frustratie omdat de hypotheekadviseur wéér zn afspraken niet na kwam waardoor ik alsnog niet kon tekenen. Maar op t werk ging t goed, ik was continu de 'second opinion' en kreeg een compliment van juridische zaken voor mn kennis en doortastendheid, en van mn senior omdat ik zo alert was.
Thuis auto schoongemaakt, vriendje is nog naar almere gekomen Werd ik gebeld dat alles rond was en tóch kon tekenen dus vanaf 15.41 ben ik officieel eigenaar van een 3-kamerappartement.
En vlak voor we wegreden kwam mn moeder, die vroeg of ik bleef eten, waarop ik antwoordde, als ik welkom ben, graag. Om toch mijn ongenoegen kenbaar te maken maar wel in te gaan op t aanbod.
Ben alleen mn jas en geld vergeten in almere maar is zo lief om zijn auto af te staan.
En nu ga ik niksen want ik heb barstende koppijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')