precies. want het is met een lange ijquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die ""smiley is vanwege die spelfout
Die laatste vraag kan nog niet beantwoord worden. In de tussentijd kunnen er nog partners bijkomen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
meer stmmen voor bleidorp? Ook leuk
en wie is er tegen geen partners mee? Hoeveel partners zijn er trouwens?
Hehe, misschien wordt het wel bowlen EN blowen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Kluivert ik las, voor we naar t strand gaan, eerst blowen!
Zo hier een goede dag. Eerst frustratie omdat de hypotheekadviseur wéér zn afspraken niet na kwam waardoor ik alsnog niet kon tekenen. Maar op t werk ging t goed, ik was continu de 'second opinion' en kreeg een compliment van juridische zaken voor mn kennis en doortastendheid, en van mn senior omdat ik zo alert was.
Thuis auto schoongemaakt, vriendje is nog naar almere gekomenWerd ik gebeld dat alles rond was en tóch kon tekenen dus vanaf 15.41 ben ik officieel eigenaar van een 3-kamerappartement.
En vlak voor we wegreden kwam mn moeder, die vroeg of ik bleef eten, waarop ik antwoordde, als ik welkom ben, graag. Om toch mijn ongenoegen kenbaar te maken maar wel in te gaan op t aanbod.
Ben alleen mn jas en geld vergeten in almere maaris zo lief om zijn auto af te staan.
En nu ga ik niksen want ik heb barstende koppijn.
*officiele klacht*quote:Op woensdag 21 april 2010 07:33 schreef Cassandra87 het volgende:
sorry excuses hov, is de koppijn he, Blijdorp
Dankje kluivertHoop dat hij t met je eens is
Tis stil hier, ja....quote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef francis998 het volgende:
wat rustig..iedereen behalve ik is zeker druk aan het werk.
Ik ben brak en heel errug slaperig...dus ga maar lekker ff mijn bedje in
Hehe. Anders zou het redelijk fout zitten he.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Dankje kluivertHoop dat hij t met je eens is
nou..dank je zeg..quote:Op woensdag 21 april 2010 08:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
*officiele klacht*
ik heb van jou wel 5 stemmen gehad over de meet, en om ze nou allemaal mee te tellen![]()
ik heb van..satsuma, cassandra, kluivert, tijn, ikke, frerrobarr en de hovv wat gehoord (EG en juup niet meegerekend, want die hebben afgemeld) where the f*ck is the rest?
owja, die draaikont van een francis ja
Achh..die stilte is ook wel prettig soms.Hoewel ik moet zeggen dat FOK en dit deel me heel goed amuseert...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tis stil hier, ja....
Weinig/geen respons op (erg) inhoudelijke posts soms, soms ook geen reacties op pm (irritant) en dan wordt het idd stil, motiveert niet echt.![]()
Aan de andere kant, in een echt cafe is het de ene keer ook drukker dan de andere.... Het topic is hoe dan ook succesvol![]()
ennne..ik zou het al lang gemerkt hebben dat niet had gegeten..want ik zou een heel concert meedragen in mijn buik...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik vind t echt onwijs leuk hoe inhoudelijk jij af en toe reageert en t spijt me dat je dit niet altijd terug krijgt.
Ik ben in ieder geval gisteren zo druk geweest dat ik er om 6 uur achter kwam (savonds) dat ik nog niets had gegeten, en vandaag druk aan de balie geweest. Maar je input wordt erg zeer gewaardeerd
Enne..sorry ..maar ik las knikkers ipv. kikkersquote:Op woensdag 21 april 2010 15:22 schreef Autidude het volgende:
Ik wil anders wel wat leuks vertellen hoor om de stilte te verbreken![]()
Want ik droom dus eigenlijk bijna nooit, alleen heel soms. Maar als ik dan dus droom dan zijn het ook wel
de meest rare dromen en is het ook heel veel en indrukwekkend en snap ik er vaak niets van en omdat het ook zo heel veel is weet ik ook vaak niet alles meer, het is iig heel erg apart wakker worden![]()
![]()
Want ik had dus laatst heh, dat ik koning van de kikkers was geworden![]()
Zwaar debiel en ik snap en weet er ook niets meer van, behalve dat ik dus koning van de kikkers werd, in een grot met allemaal kikkers. En ik had een rare korte broek aan en groene laarzen en vette o-benen als een kikker, en een dikke soort bier/kikkerbuik en die was ook ontbloot en toen kreeg ik zo'n mantel/cape om en een staf en een kroon, en omdat ik geen echte kikker was kreeg ik een witte button met een tekening van een kikker met staf en kroon en mantel om op mijn navel en toen was ik officieel koning van de kikkers..
WTF??!!
En waarom kikkers? Ok, ik kan wel eens een driftkikker zijn.. en er was paddentrek maar dat zijn geen kikkers.. Het was een echt een rare droom.
Dank.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik vind t echt onwijs leuk hoe inhoudelijk jij af en toe reageert en t spijt me dat je dit niet altijd terug krijgt.
Ik ben in ieder geval gisteren zo druk geweest dat ik er om 6 uur achter kwam (savonds) dat ik nog niets had gegeten, en vandaag druk aan de balie geweest. Maar je input wordt erg zeer gewaardeerd
Ik vind het Siberisch koud.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef francis998 het volgende:
[..]
Trouwens...vinden jullie het allemaal ook zo koud? Ik loop al 2 dagen met behoorlijke kou..rond. Drink de hele dag thee om me op te warmen![]()
Denk je dat ze er naast zit of is het ontkenning bij je?quote:En het topic is zowieso succesvol..want iedereen kan hier zijn ei kwijt..zelf niet ass'ers zoals ik..hoewel de psych gisteren deels liet merken dat ze haar twijfels heeft over het niet ass'er zijn van mij![]()
over dat laatste heb ik geen idee.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het Siberisch koud.![]()
[..]
Denk je dat ze er naast zit of is het ontkenning bij je?
Het is zeker niet niks. Maar ja, ieder mens heeft wel wat kenmerken van autisme en voor borderline kan hetzelfde gelden.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef francis998 het volgende:
[..]
over dat laatste heb ik geen idee.
Ontkenning is het iig niet, aan de ene zou het wel een schok zijn als ik blijk autisme te hebben, maar deels zal het me ook niet heel erg verbazen. Maar soms denk ik ook wel aan borderline hoor..maar daar weet ik niet zo heel veel vanaf.
dus verder is ook een beetje afwachten..want de psych vindt het handig om er een "arts" psychiater bij te halen..een soort second opinion...ofzo denk ik.
Omdat de psych het toch mogelijk acht..krijg ik het idee, mede ook door de vraag die ze me gisteren stelde of er iets is waar ik uren over kan praten en vertellen.
En eigenlijk is dat een klein beetje chili...maar imo niet zo heel erg veel...
Maar ontkenning nee...miss een klein beetje evt. moeite met accepteren van de mogelijkheid.!Want het is niet niks.
tnx..dat hoop ik dus ook..quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is zeker niet niks. Maar ja, ieder mens heeft wel wat kenmerken van autisme en voor borderline kan hetzelfde gelden.
Ik hoop dat je beide maar niet hebt.
Bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een kenmerk van autisme: rigide gedrag. Maar waarom word je zo boos? Is het niet stiekum een reactie naar zelf: boos dat je ASS hebt? Zo ja, zie je de mechanismen bij jezelf?
Ik denk soms dat je best nog in het verwerkingsproces zit. Dat kost ook jaren....Bij het verwerken hoort ook een stuk boosheid. Dat moet ook een plek krijgen.![]()
[..]
Dat is echt geen schande, er zijn er zoveel. Geloof mij nu maar: single zijn vinden sommigen hip, maar velen zijn het ongewenst. Maar ik begrijp dat je boos en verdrietig bent. Dat mag er ook gerust zijn. Altijd beter dan wegstoppen.
Ik hoop dat je niet blind staart op het hebben van een vriendin. Een paar jaar geleden heb ik kortstondig een vriendin gehad die mij niet kon loslaten. Ze nam mij helemaal in beslag en kon er niet tegen, ik werd helemaal gek van haar. Ik had de vriendschap beëindigd maar werd maandenlang op alle mogelijk manieren gestalk....
Dat gun ik mij ergste vijand niet eens. Ik hoef dus geen relatie, maar dat is voor iedereen weer anders.![]()
Verder: sempron je weet het vast: als je iets wil moet je ook niet te graag willen. Dan lukt het juist niet.
Deels ben ik het hier wel mee eens. Alleen heb ik altijd een veilige thuisbasis gehad, mijn moeder is er altijd voor me geweest, soms zelfs teveel. MAar deels is de comunicatie thuis een beetje stroef verlopen vaak..en de laatste tijd meer..mede doordat ik anders reageer nu op mijn moeder.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je doelt toch niet op t pb-tje waar ik geen reactie op heb gegeven?
Francis, ik heb nog ff zitten denken of ik t eens ben met je non-diagnose of niet, zoals jij hier overkomt.
En deels denk ik, nee, er is meer aan de hand. Maar aan de andere kant, rond mijn 16e toen de situatie thuis gruwelijk uit de hand is gelopen en mijn beste vriend mij liet vallen kon ik net zo overstuur reageren als jij. Die stabiliteit is pas rond mijn 21e gekomen en nu op mijn 22e sta ik pas echt sterk in mijn schoenen. Dus ik twijfel nog. Geen veilige basis thuis en t gevoel van eenzaamheid kan echt een grote kloof in je persoonlijkheid veroorzaken zonder dat hier een diagnose bij past.,
Het kan zijn dat je je deels onbewust verzet tegen je autisme, en dat je er dusdanig weinig echte last van hebt in het dagelijkse leven, dat je het kan "negeren".quote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Kun je me uitleggen waarom juist mensen met ASS met zo'n lang verwerkingsproces te maken krijgen? Ik houd inderdaad niet zo van autistisch gedrag, daarom functioneer ik ook een stuk beter in een reguliere omgeving. Verder voel ik me niet zo thuis bij autisme, ondanks ik een officiële diagnose heb. Wat meespeelt is dat ik 2 jaar geleden zelf het initiatief nam voor contact met iemand die ik per toeval tegenkwam (tijdens een postwijk). Dat gebeurt niet vaak, dat ik het voortouw neem. Later kwam boven water dat die jongen autistisch is, dat vond ik ook heel moeilijk. In het begin had ik wel een vermoeden. Is een lange geschiedenis...
En die relatie... ik kijk wel wat er op mijn pad komt
Vreselijk trouwens dat je gestalkt bent, ik vraag me weleens af of dat in de natuur van mens zit, de neiging tot stalken als een relatie of een hechte m/v-vriendschap tot een einde komt. Of dat men krampachtig probeert te redden wat er te redden valt, terwijl het doek al gevallen is.
De leestip vond ik een mooie; misschien kan ik er nog wel wat mee. De weg naar werk was ook lang, maar uiteindelijk wel gelukt.
Graag gedaan.quote:
Ik weet niet of het voor alle ASS-ers geldt. Voor een kind is het weer heel anders dan een volwassene die op latere leeftijd de diagnose krijgt, na een slepend leven van ongemak.quote:Kun je me uitleggen waarom juist mensen met ASS met zo'n lang verwerkingsproces te maken krijgen?
Ik begrijp je. En herken dit ook hoor. Het is ook confronterend, laatst ook weer die soos. Heel vervelend. Je wilt het gewoon niet zijn.quote:Ik houd inderdaad niet zo van autistisch gedrag, daarom functioneer ik ook een stuk beter in een reguliere omgeving. Verder voel ik me niet zo thuis bij autisme, ondanks ik een officiële diagnose heb. Wat meespeelt is dat ik 2 jaar geleden zelf het initiatief nam voor contact met iemand die ik per toeval tegenkwam (tijdens een postwijk). Dat gebeurt niet vaak, dat ik het voortouw neem. Later kwam boven water dat die jongen autistisch is, dat vond ik ook heel moeilijk. In het begin had ik wel een vermoeden. Is een lange geschiedenis...
Klopt. Het zal ook wel zoiets zijn van handelen tegen beter weten in. Ik zou haar gedrag in deze toch niet als representatief willen bestempelen... Het had iets ziekelijks...quote:En die relatie... ik kijk wel wat er op mijn pad komt
Vreselijk trouwens dat je gestalkt bent, ik vraag me weleens af of dat in de natuur van mens zit, de neiging tot stalken als een relatie of een hechte m/v-vriendschap tot een einde komt. Of dat men krampachtig probeert te redden wat er te redden valt, terwijl het doek al gevallen is.
Ik moest direct aan jou denken, echt iets voor jou!quote:De leestip vond ik een mooie; misschien kan ik er nog wel wat mee.
Precies. Wie weet wat nog op je pad komt. Je hebt nog een heel leven voor jequote:De weg naar werk was ook lang, maar uiteindelijk wel gelukt.
Je hebt PM. Ik realiseer mij ook dat mensen - juist hier met ASS- soms best moeite kunnen hebben met soms confronterende post...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je doelt toch niet op t pb-tje waar ik geen reactie op heb gegeven?
Inderdaad, dat klopt... Maar ik kan mij ook voorstellen dat je graag een paar leeftijdgenoten om je heen hebt....quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
@EG dat verschil in levensfase hoeft geen belemmering te zijn natuurlijk. Aangezien de meeste autisten toch min of meer tegen dezelfde problemen aanlopen. Dus het zal wel loslopen.
Die man van 57 werkt nog gewoon. De reden waarom hij komt is dat hij beter met zichzelf en zijn omgeving wil leren omgaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klopt... Maar ik kan mij ook voorstellen dat je graag een paar leeftijdgenoten om je heen hebt....
Jij hebt nog een werkzaam leven te gaan, iemand van 57 is totaal kansloos en economisch afgeschreven in dit "fantastische "bestel.....
To farquote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Stupendous76 het volgende:
Als jullie een mooie dierentuin willen, dan zou Gaia-park de beste keuze zijn.
Ik post hier niet zo veel meer, heb het (heel) erg druk privé en met werk. Mei gaat mij niet lukken, in de zomervakantie (welke van de drie?) zal beter kunnen wat mij betreft, maar laat het niet van mij afhangen.
Ik wil dat leven ook weerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef francis998 het volgende:
@ Tijn..logisch puberteit is heerlijk..volwassene al die verantwoordelijkheden..en eisenen als puber gewoon iedere dag tot een uurtje of 3 op school uitzitten en dan de rest van de dag lekker voorjezelf..
![]()
@tijn/EG, ach leeftijdsverschil hoeft geen belemmering te zijn, maar als 20 jarige alleen 50+'ers om je heen kan soms wel minder prettig zijn.
Maar toch moet het mogelijk zijn..vindt ik.
precies het hang ook van de activiteiten af die je samen wel of niet doetquote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil dat leven ook weerHelaas moet ik nu volwassen zijn met al verplichtingen van dien.
Dat klopthet gaat in die cursus ook om te leren omgaan met autisme dus leeftijd is redelijk inrelevant hier.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies het hang ook van de activiteiten af die je samen wel of niet doet
Ben ik met je eens, zou geen probleem moeten zijn, en wat Tijn zei over gezamenlijke problematiek.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef francis998 het volgende:
@tijn/EG, ach leeftijdsverschil hoeft geen belemmering te zijn, maar als 20 jarige alleen 50+'ers om je heen kan soms wel minder prettig zijn.
Maar toch moet het mogelijk zijn..vindt ik.
Blijdorp it is dusquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef robuust89 het volgende:
voorspellend vermogen: het volgende topic heet blijdorp
o well, is ver, maar ach, schijt
lekker dichtbij thuis.!!!.quote:
Fantasieloos mag ook hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef francis998 het volgende:
[..]
lekker dichtbij thuis.!!!.
En de bedoeling is dus dat 't volgende topic blijdorp heet? dan weet ik het alvast..aangezien ik nooit iets kan bedenken..jaja...ik ben fantasieloos
so, now you knowquote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef francis998 het volgende:
[..]
lekker dichtbij thuis.!!!.
En de bedoeling is dus dat 't volgende topic blijdorp heet? dan weet ik het alvast..aangezien ik nooit iets kan bedenken..jaja...ik ben fantasieloos
Het wordt echt gezellig in Nederlandquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef robuust89 het volgende:
voorspellend vermogen: het volgende topic heet blijdorp "VVD![]()
"
Verder.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat gaan jullie trouwens doen als de VVD straks de grootste wordt?
ik denk me erbij neerleggen. Je kan er toch niks aan veranderen. Politiek is en blijft politiek imo simpelweg een machtspel. Maar als er geen politiek zou zijn, zou er geen regering zijn en dan...nou..dan zou het ook nogal leuk zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb altijd geleerd om niet over politiek en religie te praten, want daar vliegen mensen elkaar makkelijk mee in de harenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat ik niet in een land wil wonen dat z'n abjecte partij aan de macht helpt....quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik denk me erbij neerleggen. Je kan er toch niks aan veranderen. Politiek is en blijft politiek imo simpelweg een machtspel. Maar als er geen politiek zou zijn, zou er geen regering zijn en dan...nou..dan zou het ook nogal leuk zijn![]()
tenzij je vertrekt naar een ander land dan kom je in een andere situatie terecht..maar migreren zei het voorgoed of tijdelijk dan vindt ik dit eigenlijk geen reden.
wakker worden...bos is al weg..volgens mij zit jij nog een beetje in het verledenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd om niet over politiek en religie te praten, want daar vliegen mensen elkaar makkelijk mee in de haren![]()
ik vind balkende oke, en wouter bos moet weg, maar verder hou ik me niet zo me politiek bezig
juistem!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef francis998 het volgende:
[..]
wakker worden...bos is al weg..volgens mij zit jij nog een beetje in het verleden![]()
Ik hou me ook niet met politiek bezig..en praat er alleen digitaal over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |