abonnement Unibet Coolblue
pi_80434435
Hotmailaccount is ws gekraakt... *zucht*
pi_80434448
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:15 schreef Satsuma het volgende:
Hotmailaccount is ws gekraakt... *zucht*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_80434577
Kan nergens meer in. Wachtwoord is onjuist. Dus maar zo'n verificatieverzoekje gestuurd, we zullen het wel zien. Er staan geen onvervangbare dingen in, maar erg onhandig is het wel. Dat, en ik moet maar weer zien dat ik alle e-mailadressen van msncontacten bij elkaar weet te sprokkelen. Weet er niet zo veel uit m'n hoofd nl.

En ik ben niet zo'n idioot die op rare sites komt of op 'vul hier je wachtwoord in'-mailtjes reageert. En ik had ook nog een redelijk veilig wachtwoord. Geen huisdiernaam of 123456 of zo. Niks wat 'logisch' is, bij mij past, of wat ik ergens anders gebruik.

Gewoon irritant. Was gehecht aan dat account, had 'm al dik 10 jaar.

Tweede keer overigens, vorige keer was met die grote kraak die in het nieuws is geweest, waarbij tienduizend wachtwoorden bekend waren. Mijne dus ook toen. Maar toen kon ik nog gewoon in m'n mail.
pi_80435721
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:21 schreef Satsuma het volgende:
Kan nergens meer in. Wachtwoord is onjuist. Dus maar zo'n verificatieverzoekje gestuurd, we zullen het wel zien. Er staan geen onvervangbare dingen in, maar erg onhandig is het wel. Dat, en ik moet maar weer zien dat ik alle e-mailadressen van msncontacten bij elkaar weet te sprokkelen. Weet er niet zo veel uit m'n hoofd nl.

En ik ben niet zo'n idioot die op rare sites komt of op 'vul hier je wachtwoord in'-mailtjes reageert. En ik had ook nog een redelijk veilig wachtwoord. Geen huisdiernaam of 123456 of zo. Niks wat 'logisch' is, bij mij past, of wat ik ergens anders gebruik.

Gewoon irritant. Was gehecht aan dat account, had 'm al dik 10 jaar.

Tweede keer overigens, vorige keer was met die grote kraak die in het nieuws is geweest, waarbij tienduizend wachtwoorden bekend waren. Mijne dus ook toen. Maar toen kon ik nog gewoon in m'n mail.
Ik snap hem dat had ik met FOK!. opeens moest ik iedere dag een nieuw ww vragne..dat ik zwaar balen. En vooral als het een heel apart ww is..

nou ik ga nu maar ff slapen..tot morgen
pi_80437417
*stuiter*

zo, de planeet is weer gered hoor mensen! jullie kunnen weer rustig slapen waar 9 uur lang uit je plaat gaan al niet goed voor is (doelt op thema feest )

super feest, veel bekenden gezien, dus gezellige boel

owja, bedtijd nu dan maar
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80439038
wehe volgens mij ben jij echt een leuke adhd-er ofzo, een echte stuiterbal of niet
ik ga straks weer lekker sporten En inschrijven. Misschien durf ik binnekort wel mee te doen met een groepslesje
pi_80439101
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:24 schreef Cassandra87 het volgende:
wehe volgens mij ben jij echt een leuke adhd-er ofzo, een echte stuiterbal of niet
ik ga straks weer lekker sporten En inschrijven. Misschien durf ik binnekort wel mee te doen met een groepslesje
Dat valt toch reuze mee. Robuust is de rust zelve
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80439180
ah ja joh? ik zie m altijd komen en *zoeffff stuiter zoeffff* daar is ie weer weg
Wel leuk

Ik was vroeger echt zo'n stuiterballetje, en toen leerde ik mn ex kennen en die vond dat allemaal niet passend en niet cool en ik was daar toch te oud voor. En toen werd ik gewoon een balletje, niks geen stuiter meer aan
En nu heb ik zooooon ouwe gast van 32 en die loopt lekker met me mee door de stad te huppelen en af en toe lekker gek doen alsof we allebei 14 zijn
hihi
pi_80439209
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
ah ja joh? ik zie m altijd komen en *zoeffff stuiter zoeffff* daar is ie weer weg
Wel leuk

Ik was vroeger echt zo'n stuiterballetje, en toen leerde ik mn ex kennen en die vond dat allemaal niet passend en niet cool en ik was daar toch te oud voor. En toen werd ik gewoon een balletje, niks geen stuiter meer aan
En nu heb ik zooooon ouwe gast van 32 en die loopt lekker met me mee door de stad te huppelen en af en toe lekker gek doen alsof we allebei 14 zijn
hihi
Dat is waar inderdaad

Dat gaat dan nog wat worden in de apenheul
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80440815
goedemorgen allemaal bijna middag
pi_80440897
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:45 schreef francis998 het volgende:
goedemorgen allemaal bijna middag
En lekker weer Ik denk dat ik zo maar eens naar buiten toe ga.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80441839
De afstand was 91km enkele reis dus ze heeft wel een punt.
Maar inderdaad, ze zullen lang niet altijd de waarheid zeggen maar eerder zo`n stelregel, excuus.
Ach ja.
Ja ik lig ook hele dagen in de tuin te bakken
pi_80442654
tvp

Zometeen m'n kamer schoonmaken
Children of the night. What music they make.
pi_80444341
tvp; gisteren een stukje (150km) gefietst in de heuvels van Zuid Limburg. Perfect weer! En een mooie omgeving. Het voelt een beetje als vakantie / buitenland omdat het zo anders is dan de rest van Nederland (heuvels, maar ook de huizen).
twijfelgeval?
pi_80444868
Tvp, net stuk Formule 1 zitten kijken tot ik op internet even keek en per ongeluk las wie er won.. :\
De Apenheul is trouwens best ver van me vandaan; Gouda - Apeldoorn
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80445330
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef ScarFace- het volgende:
De afstand was 91km enkele reis dus ze heeft wel een punt.
Maar inderdaad, ze zullen lang niet altijd de waarheid zeggen maar eerder zo`n stelregel, excuus.
Ach ja.
Ja ik lig ook hele dagen in de tuin te bakken
Gecondoleerd nog. Zelfs hier in Nederland zullen ze er vaak om heen draaien. 99 van de 100 keer ketst het gewoon af op communicatie. Ik kreeg een keer te horen dat ik niet genoeg vakkennis heb, terwijl ik toch aardig wat over het onderwerp verteld had.
pi_80445557
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:24 schreef Cassandra87 het volgende:
wehe volgens mij ben jij echt een leuke adhd-er ofzo, een echte stuiterbal of niet
ik ga straks weer lekker sporten En inschrijven. Misschien durf ik binnekort wel mee te doen met een groepslesje


wat voor les wil je gaan volgen dan? Ik ga straks ook ff sporten, goed idee!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80447230
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
tvp

Zometeen m'n kamer schoonmaken
Veel plezier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80449697
zo ferro jij had er zin in!

Van sporten is niet veel gekomen.
Ik ga altijd bij achterop de fiets, maar dat zit niet fijn, dus bij elke drempel zit ik, auwwww!
En vond t dus blijkbaar leuk om extra hard over een drempel te gaan.
Normaal gesproken krijgt ie een stomp. Maar nu maakt ie vaart, we naderen een drempel, bagage drager breekt af en ik lig lang uit op mn smoel. Neeee was niet grappig. Mijn knieen en vingers zijn kapot. Maar ik merk ook dat ik met inspanning (heb dus wel geprobeerd te sporten) flink duizelig word, dus ik hoop niet dat ik een hersenschudding heb.
Nouja we merken t wel!
pi_80449719
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
zo ferro jij had er zin in!

Van sporten is niet veel gekomen.
Ik ga altijd bij achterop de fiets, maar dat zit niet fijn, dus bij elke drempel zit ik, auwwww!
En vond t dus blijkbaar leuk om extra hard over een drempel te gaan.
Normaal gesproken krijgt ie een stomp. Maar nu maakt ie vaart, we naderen een drempel, bagage drager breekt af en ik lig lang uit op mn smoel. Neeee was niet grappig. Mijn knieen en vingers zijn kapot. Maar ik merk ook dat ik met inspanning (heb dus wel geprobeerd te sporten) flink duizelig word, dus ik hoop niet dat ik een hersenschudding heb.
Nouja we merken t wel!
Oeh, klinkt niet best. Beterschap in ieder geval
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80450166
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
zo ferro jij had er zin in!

Van sporten is niet veel gekomen.
Ik ga altijd bij achterop de fiets, maar dat zit niet fijn, dus bij elke drempel zit ik, auwwww!
En vond t dus blijkbaar leuk om extra hard over een drempel te gaan.
Normaal gesproken krijgt ie een stomp. Maar nu maakt ie vaart, we naderen een drempel, bagage drager breekt af en ik lig lang uit op mn smoel. Neeee was niet grappig. Mijn knieen en vingers zijn kapot. Maar ik merk ook dat ik met inspanning (heb dus wel geprobeerd te sporten) flink duizelig word, dus ik hoop niet dat ik een hersenschudding heb.
Nouja we merken t wel!
Beterschap
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80450322

Koest tijn!
pi_80450383
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Cassandra87 het volgende:

Koest tijn!
Make me
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80450531
Hoor ik daar een uitdaging?
pi_80450599
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoor ik daar een uitdaging?
Ja Kom maar op.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')