abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81275716
Zo, vandaag contract ondertekend. Maandag begin ik

Viel me trouwens op dat ik veel vrije dagen heb op een jaar. 42 maar liefst
En maar 37,5 uur werken per week.

Dat heb ik nog nooit gehad. Ik vraag me af of ik die uberhaupt wel op ga krijgen zoveel als het er zijn. De laatste jaren had ik altijd maar 25 dagen en dat was het dan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81277450
Nou, lekker dan Gefeliciteerd en succes!
pi_81278239
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als je op dat moment dat je zoekt geen zin hebt om te reageren sla dan de linkjes op in een word-doc.
Dan kun je er later nog eens voor gaan zitten
Ik probeer de vacature naar mezelf te sturen. Dan komt die in mijn inbox en koppel er dan een actie aan. Werkt prettig!
Als er geen doorstuurmogelijkheid is, dan kopieer ik de link in een actie. Word ik tenminste af en toe weer bij de les gehaald.
pi_81278425
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef vosss het volgende:

Dat heb ik nog nooit gehad. Ik vraag me af of ik die uberhaupt wel op ga krijgen zoveel als het er zijn. De laatste jaren had ik altijd maar 25 dagen en dat was het dan
Congrats
Moet je er ook nog werken Mehn, 42 vrije dagen jaarlijks en 37,5uur werken per week. Weet je zeker dat je niet gewoon 40uur wekelijks werkt, en per week 2,5uur ADV opbouwt? Dan kom je jaarlijks op 130 uur extra verlof = 16dagen extra verlof. 21 wettelijk + 16 ADV = 37 verlofdagen. Dan hoeft het bedrijf maar 5 dagen bij te leggen.
pi_81278460
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef Tiez10 het volgende:
Nou, lekker dan Gefeliciteerd en succes!
Thanks

Het had ook geen maand langer meer moeten duren hoor, want financieel zit ik al behoorlijk in de knoei op dit moment
vosss is de naam,
pi_81278794
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef vosss het volgende:

Gefeliciteerd wat voor baantje ; functie als ik vragen mag?
pi_81279132
Procesoperator bij een groot bedrijf in 3 ploegendienst. Begin ook met een Vapro B opleiding. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, maar dat zal wel niet heel moeilijk zijn lijkt me.

Compleet wat anders dan wat ik de laatste 10 jaar gedaan heb. Dat was in de IT als netwerkbeheerder.

Maargoed, de IT was ik voor mn gevoel al wat langer een beetje klaar mee, dat had ik allemaal wel gezien en wilde eik wat anders. Toen mijn contract niet verlengd werd heb ik nog even gedacht om toch verder in de IT werk te zoeken, maar het aanbod was zo schaars dat ik ben gaan zoeken naar iets wat qua salaris ongeveer op hetzelfde neer komt als ik voorheen verdiende en dat is dus dit geworden.

Nou moet ik wel ploegen draaien, maar dat maakt mij niks uit. Bovendien door de ploegentoeslag is het zelfs iets meer als wat ik voorheen verdiende en daar krijg ik dan een hele berg vrije dagen extra bij als wat ik gewend was.

Dus ik ben benieuwd. Carrièreswitch zegmaar. Geen idee of het bevalt, we zien wel.
In de IT heb ik inmiddels genoeg papieren dus als dit nou echt niks voor mij is kan ik altijd nog terugvallen op iets a;s de markt dalijk weer wat bij trekt
vosss is de naam,
pi_81279970
Grappig dit.
Ik ben zelf van origine ook proces operator en heb daar al met al 10 jaar in gezeten.
IT trok mij altijd al en ben daar verder in gegaan.
Proces-operatoris gewoon een productie omgeving en de mensen die erin werken zullen dan ook een stuk onder het nivo opereren wat je gewend bent in de IT.
Dat was mij in ieder geval gelijk opgevallen.
Ik zou ,uit vrije wil iig , nooit meer terug willen naar een productie omgeving.
pi_81286305
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef vosss het volgende:
Procesoperator bij een groot bedrijf in 3 ploegendienst. Begin ook met een Vapro B opleiding. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, maar dat zal wel niet heel moeilijk zijn lijkt me.
Feli, weet je al een beetje wat je werkzaamheden gaan inhouden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:27:25 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81286633
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
de afwijzingen zijn vooral van uitzendbureaus na het reageren op vacatures. Motivatie/sollicatitiebrief.
Cv en brieven nagekeken door een facilitair manager (die ook mensen aan moet nemen) en iemand van een HR afdeling. Daar ligt echt het probleem niet. Vandaag 3 af wijzingen gehad notabene via de mail.
Word er wel een beetje depri van zeg! Ze krijgen overal meer dan 150 reacties op
waar ligt het dan wel aan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81287293
Bij vacatures waar honderden reactie op komen is het in eerste instantie ook een soort loterij. Kan je nog zo'n mooi opgesteld cv hebben, nog zo'n pakkende brief, maar de kans is gewoon erg klein dat je er dan überhaupt uitgepikt wordt.
pi_81288511
vandaag gepromoveerd!

Van medewerker keuken/schoonmaak naar 1e medewerker kassa

En, zei mijn chef, als dit goed gaat word ik binnen één jaar opgeleid tot crewtrainer. Volop doorgroeimogelijkheden bij de mac dus, zolang je maar je best doet
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:33:44 #288
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81288752
Gefeliciteerd, vosss en heel veel succes!

Leonidas, ook jij veel plezier in de move van de achterkant naar de voorkant!
pi_81289096
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Leonidas82 het volgende:
vandaag gepromoveerd!

Van medewerker keuken/schoonmaak naar 1e medewerker kassa

En, zei mijn chef, als dit goed gaat word ik binnen één jaar opgeleid tot crewtrainer. Volop doorgroeimogelijkheden bij de mac dus, zolang je maar je best doet
pi_81289363
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat houdt de functie crewtrainer precies in?
pi_81289392
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:09 schreef marcosta het volgende:
Grappig dit.
Ik ben zelf van origine ook proces operator en heb daar al met al 10 jaar in gezeten.
IT trok mij altijd al en ben daar verder in gegaan.
Proces-operatoris gewoon een productie omgeving en de mensen die erin werken zullen dan ook een stuk onder het nivo opereren wat je gewend bent in de IT.
Dat was mij in ieder geval gelijk opgevallen.
Ik zou ,uit vrije wil iig , nooit meer terug willen naar een productie omgeving.
Net andersom dus

We zien wel. Als het werk me bevalt en ik heb er niet al te veel stress van dan vind ik het prima.
Ik hoef zonodig die nobelprijs niet. Als ik mijn rekeningen kan betalen en ik hou geld over om zo nu en dan wat leuks te doen ben ik tevreden
vosss is de naam,
pi_81289406
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef caroline88 het volgende:
Gefeliciteerd, vosss en heel veel succes!
Thanks
vosss is de naam,
pi_81289499
Vosje, wat fijn! Gefeliciteerd en veel succes.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_81289515
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Gnomestein het volgende:

[..]

Wat houdt de functie crewtrainer precies in?
Waarschijnlijk mag je dan bevelen blaffen tegen de nieuwelingen.
pi_81289724
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Waarschijnlijk mag je dan bevelen blaffen tegen de nieuwelingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonaldization
pi_81290345
Vosss gefeliciteerd!

Ben net terug van mn sollicitatie. Ging opzich wel, behalve dan dat ik geen flauw benul heb wat het beleid is van het kinderwerk in nederland... of wat er op dit moment speelt zeg maar. Kan een heeeel groot minpunt zijn misschien. Aan de andere kant, zodra ik ergens kom te werken ben ik zeer zeker wel bereid me overal in te verdiepen.
Volgende week hoor ik meer. Ik was in ieder geval een van de negen uitgenodigde mensen... van de 31 die een brief hadden geschreven.
pi_81290787
Thanks allemaal
vosss is de naam,
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:25:00 #298
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_81290806
ik heb over een uurtje een intakegesprek bij een uitzendbureau..
pi_81290926
Als er veel gegagdigen zijn voor een functie ga je toch gewoon op een functie solliciteren met toekomst perspectief?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:31:21 #300
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81291030
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als er veel gegagdigen zijn voor een functie ga je toch gewoon op een functie solliciteren met toekomst perspectief?
Maar hoe zie je dat dan voor je? Ik ben webredacteur, heb een opleiding tekstschrijven gedaan en meer dan 10 jaar ervaring met schrijven voor het web. Bovendien vind ik schrijven gewoon leuk. Wat zou ik dan moeten gaan doen? Als gewone redacteur nemen ze me niet aan want daar heb ik geen ervaring in. Ik heb zelf ook al eens nagedacht over wat ik nog meer zou kunnen doen, maar kon niet echt iets bedenken dus als je tips hebt heel graag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')