Ik probeer de vacature naar mezelf te sturen. Dan komt die in mijn inbox en koppel er dan een actie aan. Werkt prettig!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je op dat moment dat je zoekt geen zin hebt om te reageren sla dan de linkjes op in een word-doc.
Dan kun je er later nog eens voor gaan zitten
Congratsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Zo, vandaag contract ondertekend. Maandag begin ik
Viel me trouwens op dat ik veel vrije dagen heb op een jaar. 42 maar liefst
En maar 37,5 uur werken per week.
Dat heb ik nog nooit gehad. Ik vraag me af of ik die uberhaupt wel op ga krijgen zoveel als het er zijn. De laatste jaren had ik altijd maar 25 dagen en dat was het dan
Thanksquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Zo, vandaag contract ondertekend. Maandag begin ik
Viel me trouwens op dat ik veel vrije dagen heb op een jaar. 42 maar liefst
En maar 37,5 uur werken per week.
Dat heb ik nog nooit gehad. Ik vraag me af of ik die uberhaupt wel op ga krijgen zoveel als het er zijn. De laatste jaren had ik altijd maar 25 dagen en dat was het dan
Feli, weet je al een beetje wat je werkzaamheden gaan inhouden?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef vosss het volgende:
Procesoperator bij een groot bedrijf in 3 ploegendienst. Begin ook met een Vapro B opleiding. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, maar dat zal wel niet heel moeilijk zijn lijkt me.
waar ligt het dan wel aan?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
de afwijzingen zijn vooral van uitzendbureaus na het reageren op vacatures. Motivatie/sollicatitiebrief.
Cv en brieven nagekeken door een facilitair manager (die ook mensen aan moet nemen) en iemand van een HR afdeling. Daar ligt echt het probleem niet. Vandaag 3 af wijzingen gehad notabene via de mail.
Word er wel een beetje depri van zeg! Ze krijgen overal meer dan 150 reacties op
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Leonidas82 het volgende:
vandaag gepromoveerd!
Van medewerker keuken/schoonmaak naar 1e medewerker kassa![]()
En, zei mijn chef, als dit goed gaat word ik binnen één jaar opgeleid tot crewtrainer. Volop doorgroeimogelijkheden bij de mac dus, zolang je maar je best doet
Net andersom dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:09 schreef marcosta het volgende:
Grappig dit.
Ik ben zelf van origine ook proces operator en heb daar al met al 10 jaar in gezeten.
IT trok mij altijd al en ben daar verder in gegaan.
Proces-operatoris gewoon een productie omgeving en de mensen die erin werken zullen dan ook een stuk onder het nivo opereren wat je gewend bent in de IT.
Dat was mij in ieder geval gelijk opgevallen.
Ik zou ,uit vrije wil iig , nooit meer terug willen naar een productie omgeving.
Thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef caroline88 het volgende:
Gefeliciteerd, vosss en heel veel succes!
Waarschijnlijk mag je dan bevelen blaffen tegen de nieuwelingen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Wat houdt de functie crewtrainer precies in?
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonaldizationquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag je dan bevelen blaffen tegen de nieuwelingen.
Maar hoe zie je dat dan voor je? Ik ben webredacteur, heb een opleiding tekstschrijven gedaan en meer dan 10 jaar ervaring met schrijven voor het web. Bovendien vind ik schrijven gewoon leuk. Wat zou ik dan moeten gaan doen? Als gewone redacteur nemen ze me niet aan want daar heb ik geen ervaring in. Ik heb zelf ook al eens nagedacht over wat ik nog meer zou kunnen doen, maar kon niet echt iets bedenken dus als je tips hebt heel graag!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als er veel gegagdigen zijn voor een functie ga je toch gewoon op een functie solliciteren met toekomst perspectief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |