uitsteekbaar I supose...?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:34 schreef laforest het volgende:
Geil, its as simple as that.
TVP natuurlijk
Wats?quote:
tisser dan lieverd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:56 schreef laforest het volgende:
Gevoelens die ik niet zou moeten hebben..
Ga ik hier maar verder niet op in.quote:Op zondag 18 april 2010 09:40 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tisser dan lieverd?....
![]()
![]()
![]()
OT: duf want net wakker maar wel uitgeslapen...
Datquote:Op zondag 18 april 2010 11:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Then don't tease us all with that!
quote:
Wat mankeert je dan?quote:Op maandag 19 april 2010 04:01 schreef kwiwi het volgende:
Verschrikkelijk slecht, en vooral ontzettend ziek
blijf vooral wie en hoe je bent...quote:Op maandag 19 april 2010 00:19 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Moe maar voldaan
OT: zou iets minder op iemand willen lijken
Ga m'n best doen (I Am Who I Am)quote:Op maandag 19 april 2010 06:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
blijf vooral wie en hoe je bent...![]()
![]()
OT: moe zijn en niet kunnen slapen is echt bagger dus nu echt brak....
quote:Op maandag 19 april 2010 08:37 schreef 8108139dpths het volgende:
aan de andere kant: hopelijk wel een hoop opluchting...
Dat heb ik constant..quote:Op maandag 19 april 2010 10:12 schreef Thrackan het volgende:
Raar... Alsof de wereld niet is wat ik altijd dacht dat het was.
quote:
Wel nice dan! Zo'n soort... wake up call ofzo, die je dan ergens toch wel weer prettig vind. Ach zo kom je weer verder in het leven.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nee dit voelt als een soort van omslag, en tegelijkertijd voelt het totaal niet radicaal, best normaal en vertrouwd eigenlijk.
Aswolk be gone!!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Weet niet of ik nog wel naar Nederland kan.
Nee dat is het nietquote:
Wat dan?quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Gewoon een beslissing die ik moet maken waar ik vanavond en desnoods verder deze week eens diep over ga nadenken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.quote:
Klinkt diep! Niks ernstigs, I hope?quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een beslissing die ik moet maken waar ik vanavond en desnoods verder deze week eens diep over ga nadenken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.
Nou... succes danquote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een beslissing die ik moet maken waar ik vanavond en desnoods verder deze week eens diep over ga nadenken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.
Zeker, en alsof het waar is dat goeie dingen nooit alleen komen heb ik zojuist ook nog eens een oplossing gevonden voor iets waar ik al heel lang tegenop zie (waar ik overigens heel goed in ben, tegen dingen op zien).quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wel nice dan! Zo'n soort... wake up call ofzo, die je dan ergens toch wel weer prettig vind. Ach zo kom je weer verder in het leven.
Hehe nou gefeliciteerd dat je er nog maar vaak een goed gevoel aan over mag houdenquote:Op maandag 19 april 2010 14:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zeker, en alsof het waar is dat goeie dingen nooit alleen komen heb ik zojuist ook nog eens een oplossing gevonden voor iets waar ik al heel lang tegenop zie (waar ik overigens heel goed in ben, tegen dingen op zien).
Thxquote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou... succes dan!
Ontopic: happy want tis lekker weeren heb even de zooi die iemand bij neerlegde teruggelegd.
Tevens een ontzettend droge bek.![]()
Au, je gaat veel mensen pijn doen als je niet zou komen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Ja weet ik.quote:Op maandag 19 april 2010 15:21 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Au, je gaat veel mensen pijn doen als je niet zou komen.![]()
Good luck in making your descision
(i realy mean that)
quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Aww..quote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Twizu het volgende:
Verliefd ofzo.![]()
Wetend dat het maar van een kant komt.
Danku.quote:
quote:
Ik kan je wel 12 dingen opnoemen waar er 4 een terugval zijnquote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef heavenstar het volgende:
soms neem je je dingen voor om nooit meer te doen en dan betrap je jezelf op een "terugval"....![]()
jahquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verdoofd.
Vanavond te horen gekregen dat 'n bekende dood is gevonden.
Weten dat je iemand nooit meer tegen gaat komen, zo raar.
*geeft hele dikke knuffel*quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:28 schreef Delan het volgende:
ronduit kut voel ik me! helaas de beslissing moeten nemen om de relatie met mijn grote liefde te verbreken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:28 schreef Delan het volgende:
ronduit kut voel ik me! helaas de beslissing moeten nemen om de relatie met mijn grote liefde te verbreken.
denk niet dat de mijne ertussen zit....quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Ik kan je wel 12 dingen opnoemen waar er 4 een terugval zijn![]()
![]()
![]()
8 uur slaap!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
denk niet dat de mijne ertussen zit....![]()
OT: uitgeslapen na een nacht van bijna 8 uurtjes.....![]()
Ik ken deze situatie, dikke knuf van mij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:28 schreef Delan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef laforest het volgende:
Best wel erg goed. Vele malen beter dan gisteren.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef MINDSICK het volgende:
Goed, ben jarig en lekker vrij van school!
*kussentje*quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
ASDEELTJES *uche kucheee uch*..
moe..ik wil slapen..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef laforest het volgende:
Best wel erg goed. Vele malen beter dan gisteren.
Hier ook koffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: best goed...lekker vroeg thuis...lekker koffie bij de hand...goed nieuws van een vriendin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wou dat ik een tijdmachine had en dan 3 jaar verder wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef heavenstar het volgende:
wou dat ik alles ff op "stil" kon zetten....ik wil dit eigenlijk helemaal niet....![]()
doe mij dan gelijk maar 10 jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
wou dat ik een tijdmachine had en dan 3 jaar verder was![]()
Doe mij maar een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
+ 1quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
65 miljoen jaar terug en dan dat de meteoriet net de aarde miste, waardoor de dino's nog zouden leven en wij dus - hoogst waarschijnlijk - niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
Helemaal mee eensOf nog beter 18 jaar terug
![]()
Mij ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe mij maar een paar jaar terug.
Dat klinkt depressief.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:46 schreef geppie het volgende:
[..]
Mij ookof 40 jaar vooruit, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:54 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Dubbel, verward, twijfel, emotioneel, moe![]()
![]()
dikke knuffel terug heavenquote:Op woensdag 21 april 2010 06:10 schreef heavenstar het volgende:
[..]
*knuffel geeft*![]()
![]()
OT: ook emotioneel hier, en dat op de vroege ochtend....ik zou ff helemaal niks willen voelen...
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:35 schreef laforest het volgende:
Ik heb zin om op het bureau van de Ambassadeur van IJsland te poepen en te zeggen: "Kijk! Deze rookt net zo lekker als die van jullie!"
you go babe!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:35 schreef laforest het volgende:
Ik heb zin om op het bureau van de Ambassadeur van IJsland te poepen en te zeggen: "Kijk! Deze rookt net zo lekker als die van jullie!"
En dat is voor mij zo herkenbaarquote:
En dat werpt z'n vruchten af.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Beach het volgende:
Alright, mezelf een beetje tot rust kunnen brengen door logisch nadenken
Welke van de 2quote:
De eerstequote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Welke van de 2
Ontopic: worstelend met een probleem, maar niet al te gestressed.
Ik zal dan maar aan mijn sociale plicht voldoen: Wie heb je gebeld en waarom?quote:
hoeft niet hoor, was gewoon maar iets wat in me opkwamquote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik zal dan maar aan mijn sociale plicht voldoen: Wie heb je gebeld en waarom?
Wel begrijpelijk dat jij je zorgen maakt. Hopelijk valt het mee.. Ik denk dat het juist goed is dat je hebt gebeld.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, was gewoon maar iets wat in me opkwam
maar als je echt wil weten ,ziekenhuis gebeld voor iets wat heel erg onschuldig kan zijn of jiuist ernstig bij mij zoon
ze bellen zo terug of hij word opgenomen
maar voel me nu zo'n overbezorgde moeder als het niks zou zijjn
Ik voelde me beduidend beter voor het aanhoren van deze baggermuziek.quote:
Het gaat om het idee manquote:Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik voelde me beduidend beter voor het aanhoren van deze baggermuziek.
Vertel ik je van de week wel.quote:
Ok je kan altijd PM-en of e-mailen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel ik je van de week wel.
Nu ga ik naar bed. Verder janken
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
BaggerKut
Tweestrijd
Hopeloos
Hulpeloos
Wanhopig
Uitgeput
![]()
Maar we gaan gewoon door
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
BaggerKut
Tweestrijd
Hopeloos
Hulpeloos
Wanhopig
Uitgeput
![]()
Maar we gaan gewoon door
Na een knuf en kus van jou voel ik me gelijk een stuk beter lieverdquote:Op donderdag 22 april 2010 06:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...jeetje lieverd...dat klinkt niet goed....
![]()
hele dikke knuf en kus...![]()
![]()
![]()
![]()
OT: kut nachtmerries bah!maar na mijn mails gelezen te hebben voel me wel vrolijk....
![]()
Dan moet je zelf maar de sfeer makenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef DjinN het volgende:
kut, strontzenuwachtig vanwege stage morgen...school heeft me in een bedrijf gepropt waar ik me totaal NIET thuisvoel. Waar de mensen strontchagrijnig en snauwerig zijn. Waar er de hele dag geen lachje of praatje vanaf kan. Alle ingrediënten dus om mij een ontzettende KUSTAGEPERIODE te bezorgen![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik nog tot Juni naar die ellende toe moet...bah...heb nu al buikpijn en misselijkheid van de zenuwen...
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:24 schreef Houniet het volgende:
Blij als het vanmiddagavond 1400 18:00 is.
Spannend! Sterkte!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Auw en vanavond MRI scan, niet echt heel tof dus.. mja
Hoi!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Onzichtbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |