uitsteekbaar I supose...?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:34 schreef laforest het volgende:
Geil, its as simple as that.
TVP natuurlijk
Wats?quote:
tisser dan lieverd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:56 schreef laforest het volgende:
Gevoelens die ik niet zou moeten hebben..
Ga ik hier maar verder niet op in.quote:Op zondag 18 april 2010 09:40 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tisser dan lieverd?....
![]()
![]()
![]()
OT: duf want net wakker maar wel uitgeslapen...
Datquote:Op zondag 18 april 2010 11:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Then don't tease us all with that!
quote:
Wat mankeert je dan?quote:Op maandag 19 april 2010 04:01 schreef kwiwi het volgende:
Verschrikkelijk slecht, en vooral ontzettend ziek
blijf vooral wie en hoe je bent...quote:Op maandag 19 april 2010 00:19 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Moe maar voldaan
OT: zou iets minder op iemand willen lijken
Ga m'n best doen (I Am Who I Am)quote:Op maandag 19 april 2010 06:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
blijf vooral wie en hoe je bent...![]()
![]()
OT: moe zijn en niet kunnen slapen is echt bagger dus nu echt brak....
quote:Op maandag 19 april 2010 08:37 schreef 8108139dpths het volgende:
aan de andere kant: hopelijk wel een hoop opluchting...
Dat heb ik constant..quote:Op maandag 19 april 2010 10:12 schreef Thrackan het volgende:
Raar... Alsof de wereld niet is wat ik altijd dacht dat het was.
quote:
Wel nice dan! Zo'n soort... wake up call ofzo, die je dan ergens toch wel weer prettig vind. Ach zo kom je weer verder in het leven.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nee dit voelt als een soort van omslag, en tegelijkertijd voelt het totaal niet radicaal, best normaal en vertrouwd eigenlijk.
Aswolk be gone!!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Weet niet of ik nog wel naar Nederland kan.
Nee dat is het nietquote:
Wat dan?quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Gewoon een beslissing die ik moet maken waar ik vanavond en desnoods verder deze week eens diep over ga nadenken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.quote:
Klinkt diep! Niks ernstigs, I hope?quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een beslissing die ik moet maken waar ik vanavond en desnoods verder deze week eens diep over ga nadenken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.
Nou... succes danquote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een beslissing die ik moet maken waar ik vanavond en desnoods verder deze week eens diep over ga nadenken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.
Zeker, en alsof het waar is dat goeie dingen nooit alleen komen heb ik zojuist ook nog eens een oplossing gevonden voor iets waar ik al heel lang tegenop zie (waar ik overigens heel goed in ben, tegen dingen op zien).quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wel nice dan! Zo'n soort... wake up call ofzo, die je dan ergens toch wel weer prettig vind. Ach zo kom je weer verder in het leven.
Hehe nou gefeliciteerd dat je er nog maar vaak een goed gevoel aan over mag houdenquote:Op maandag 19 april 2010 14:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zeker, en alsof het waar is dat goeie dingen nooit alleen komen heb ik zojuist ook nog eens een oplossing gevonden voor iets waar ik al heel lang tegenop zie (waar ik overigens heel goed in ben, tegen dingen op zien).
Thxquote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou... succes dan!
Ontopic: happy want tis lekker weeren heb even de zooi die iemand bij neerlegde teruggelegd.
Tevens een ontzettend droge bek.![]()
Au, je gaat veel mensen pijn doen als je niet zou komen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Ja weet ik.quote:Op maandag 19 april 2010 15:21 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Au, je gaat veel mensen pijn doen als je niet zou komen.![]()
Good luck in making your descision
(i realy mean that)
quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
Aww..quote:Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef Twizu het volgende:
Verliefd ofzo.![]()
Wetend dat het maar van een kant komt.
Danku.quote:
quote:
Ik kan je wel 12 dingen opnoemen waar er 4 een terugval zijnquote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef heavenstar het volgende:
soms neem je je dingen voor om nooit meer te doen en dan betrap je jezelf op een "terugval"....![]()
jahquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verdoofd.
Vanavond te horen gekregen dat 'n bekende dood is gevonden.
Weten dat je iemand nooit meer tegen gaat komen, zo raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |