Ik snap je toevoeging niet in een topic wat over etherpiraten gaat. Jouw stuk gaat over de piratenpartij. Dat is totaal iets anders en heeft niets met etherpiraten te maken. Een etherpiraat zendt illegaal uit op de FM band (zonder vergunning) en draait veelal Hollandse (piraten)hits.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef HeteBliksem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet echt dat ik dacht dat dit echte piraten waren? Hun standpunten zijn niet verkeerd. Ben alleen van mening dat ze tot dusver in al hun interviews totaal 'niks' uitstralen.
Snappez vous?
Had al een reactie geplaatst maar zie dat je het nu ook zietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef HeteBliksem het volgende:
*Zucht*
Kom er nu pas achter dat ik niet in dat 'Piraten Partij' topic aan het posten was maar in het 'Piraten' topic.
Forgive me!
Oké... Kwakkers FM.quote:
Whehehe geen probleem, *echobak aan* plaatje gaat de ronde in voor du_ke, moest een mooi polka plaatje zijn,quote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef du_ke het volgende:
Ontvangst goed!
Ik wou graag een mooi polkatje aanvragen.
Hoezo, het is gewoon bedoeld ter vermaak.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Xantalien het volgende:
Eigenlijk he, voel ik me een beetje, in een lichte vorm van, beledigd door dit topic.![]()
Nee, en ja. Maar voornamelijk omdat ik zélf ook een zender heb.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoezo, het is gewoon bedoeld ter vermaak.Voel jij je aangesproken dan omdat je smartlappen en piraten luistert?
Even weer wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geheime zender
Nog ff een filmpjeBOERUHHHH !!!!
Dikke vette galmboeren ! Lekker schreeuwen in de mic zoals het hoort met een polkaatje
Sta je hier ergens tussen dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, en ja. Maar voornamelijk omdat ik zélf ook een zender heb.
Nee dat niet.quote:
Ben jij ook te vinden op Piratendating.nl?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar toch, wel 'n kennis enzo.
Nee, zo triest ben ik dan weer niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben jij ook te vinden op Piratendating.nl?
och.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar toch, wel 'n kennis enzo.
Jup.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
och.Je hebt zelf een zender, ook piraat?
Daarvoor hebben we een pappie.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zonde van je geld, kun je niet beter legaal gaan?
Zeg a.u.b dat je een beetje degelijk kan photoshoppen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, en ja. Maar voornamelijk omdat ik zélf ook een zender heb.
Oke, ik volg je niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeg a.u.b dat je een beetje degelijk kan photoshoppen.
Handig jaquote:
Ik ben het er wel mee eens, dat grotendeels van deze foto's, te erg zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Handig ja![]()
Ach ja, zolang het kan en je er schik van hebt moet je het maar doen.![]()
Toch is het gros van dit volk verkeerd bezig.
Ohquote:
Er zijn gelukkig wel uitzonderingen, piraten die échte knallers draaien ipv dat kamp smartlappenspulquote:Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, dat grotendeels van deze foto's, te erg zijn.En dat ik daar ook niet rond zou willen lopen.
Dát, en vergeet Normaal niet!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig wel uitzonderingen, piraten die échte knallers draaien ipv dat kamp smartlappenspulGewoon lekker ouderwetse krakers en natuurlijk polka's zoals het hoort.
Kuch, dankje.quote:
Behringer DX 1000quote:
Je hebt al een muziektopic in MUZ toch met deze meuk?quote:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Behringer, als het werkt, dan werkt het. Zit met goedkope lijm en plakband aan elkaar vast, maar het werkt! Duitse degelijkheid.
Tja, neem dan een D&R mengtafel ofzo. Die zijn degelijker en makkelijker te repareren als er iets mee is. Maar dat zijn geen goedkope dingen als je het nieuw wilt hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Xantalien het volgende:
[..]_! Tis wel zo, flut kwaliteit. Intussen ruim honderd van gehad (door verkoop hé.
) waarvan er nog twee volledig deden. Die lampjes gaan altijd kapot.
. Dx 2000 is nu ook uit, schijnt stukken beter te zijn. Ik geloof er niks van.
Of Dateq Apolloquote:Op zondag 25 juli 2010 13:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, neem dan een D&R mengtafel ofzo. Die zijn degelijker en makkelijker te repareren als er iets mee is. Maar dat zijn geen goedkope dingen als je het nieuw wilt hebben.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
Straks weer naar DJ Piratenvrouwtje Xantalien luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |