Hoezo, het is gewoon bedoeld ter vermaak.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Xantalien het volgende:
Eigenlijk he, voel ik me een beetje, in een lichte vorm van, beledigd door dit topic.![]()
Nee, en ja. Maar voornamelijk omdat ik zélf ook een zender heb.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoezo, het is gewoon bedoeld ter vermaak.Voel jij je aangesproken dan omdat je smartlappen en piraten luistert?
Even weer wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geheime zender
Nog ff een filmpjeBOERUHHHH !!!!
Dikke vette galmboeren ! Lekker schreeuwen in de mic zoals het hoort met een polkaatje
Sta je hier ergens tussen dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, en ja. Maar voornamelijk omdat ik zélf ook een zender heb.
Nee dat niet.quote:
Ben jij ook te vinden op Piratendating.nl?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar toch, wel 'n kennis enzo.
Nee, zo triest ben ik dan weer niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben jij ook te vinden op Piratendating.nl?
och.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar toch, wel 'n kennis enzo.
Jup.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
och.Je hebt zelf een zender, ook piraat?
Daarvoor hebben we een pappie.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zonde van je geld, kun je niet beter legaal gaan?
Zeg a.u.b dat je een beetje degelijk kan photoshoppen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, en ja. Maar voornamelijk omdat ik zélf ook een zender heb.
Oke, ik volg je niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeg a.u.b dat je een beetje degelijk kan photoshoppen.
Handig jaquote:
Ik ben het er wel mee eens, dat grotendeels van deze foto's, te erg zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Handig ja![]()
Ach ja, zolang het kan en je er schik van hebt moet je het maar doen.![]()
Toch is het gros van dit volk verkeerd bezig.
Ohquote:
Er zijn gelukkig wel uitzonderingen, piraten die échte knallers draaien ipv dat kamp smartlappenspulquote:Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens, dat grotendeels van deze foto's, te erg zijn.En dat ik daar ook niet rond zou willen lopen.
Dát, en vergeet Normaal niet!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig wel uitzonderingen, piraten die échte knallers draaien ipv dat kamp smartlappenspulGewoon lekker ouderwetse krakers en natuurlijk polka's zoals het hoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |