Mooi he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Mopst3r het volgende:
Discotheek de Blue Sky
de in het nederlands en dan ook nog eens zonder hoofdletter maar Blue Sky wel![]()
Proleten echt...
Tja, je kan tegenwoordig kiezen: of een kort pittig kapsel al dan niet voorzien van een pittig kleurtje (meestal fel rood oid), of wijven met een kamperkapsel.quote:
Ik vraag me dan altijd af of de kapper er niks van zegt als je als een vrouw om zoeen kapsel vraagtquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, je kan tegenwoordig kiezen: of een kort pittig kapsel al dan niet voorzien van een pittig kleurtje (meestal fel rood oid), of wijven met een kamperkapsel.
Dat is ie gewend, z'n vrouw heeft hetzelfde kapsel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of de kapper er niks van zegt als je als een vrouw om zoeen kapsel vraagt
Misschien moet je je eens in dit topic verdiepen en tot de conclusie komen dat het om etherpiraten gaat en niet om zeepiraten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef HeteBliksem het volgende:
Ga op die livechat van hun. Toen ik het toevallig over hun interview 'vaardigheden' had en dat dus koppelde met het geenstijl filmpje was er gelijk één van de oprichters bij die hoopte dat ik ze nog een kans kon geven door een interview op NU te gaan lezen.
Daarna moest ik helaas mezelf de deur wijzen of ze zouden me in zee gooien.
Die piraten ook.
daar ging ik 10 jaar geleden wel eens bier drinken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Mopst3r het volgende:
Discotheek de Blue Sky
de in het nederlands en dan ook nog eens zonder hoofdletter maar Blue Sky wel![]()
Proleten echt...
quote:Misschien moet je je eens in dit topic verdiepen en tot de conclusie komen dat het om etherpiraten gaat en niet om zeepiraten.
Ik snap je toevoeging niet in een topic wat over etherpiraten gaat. Jouw stuk gaat over de piratenpartij. Dat is totaal iets anders en heeft niets met etherpiraten te maken. Een etherpiraat zendt illegaal uit op de FM band (zonder vergunning) en draait veelal Hollandse (piraten)hits.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef HeteBliksem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt toch niet echt dat ik dacht dat dit echte piraten waren? Hun standpunten zijn niet verkeerd. Ben alleen van mening dat ze tot dusver in al hun interviews totaal 'niks' uitstralen.
Snappez vous?
Had al een reactie geplaatst maar zie dat je het nu ook zietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef HeteBliksem het volgende:
*Zucht*
Kom er nu pas achter dat ik niet in dat 'Piraten Partij' topic aan het posten was maar in het 'Piraten' topic.
Forgive me!
Oké... Kwakkers FM.quote:
Whehehe geen probleem, *echobak aan* plaatje gaat de ronde in voor du_ke, moest een mooi polka plaatje zijn,quote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef du_ke het volgende:
Ontvangst goed!
Ik wou graag een mooi polkatje aanvragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |