Je begrijpt er echt helemaal niks van hè...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oh pff, jij moet ook nog een mening geven? Doe dat lekker in onzin ofzo!![]()
Man, je geilt er maar al te graag op dit soort post in te kunnen tikken zodat jouw slet je eens in je billen knijpt, je gelijk geeft, zodat jij je weer een echte vent kan voelen.Als het aan jou ligt krijgen we het CDA met Balkenende weer aan de macht. Immers, deze man heeft als we jouw domme voorbeeld (en andere zelfde voorbeelden) erbij halen zo vaak iets gezegd in het verleden, zodat, omdat hij als laatste premier is geweest het straks weer mag worden....
Jaja, logica.
Dat ontbreekt nou juist vooral zo vaak in jouw posts.quote:
En ook hier ontbreekt elke vorm van logica weer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ontbreekt nou juist vooral zo vaak in jouw posts.
Drugs beschadigen blijkbaar toch wel een beetje de hersens, knul.
En dat van iemand die toch al levenslang in de cel zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jemig man, wat een hypeland zijn we ook geworden. Wat een non-item met die Koos H., en dat al twee week lang.
Overhyped gedoe. Ik kijk niet.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef TNA het volgende:
Vanavond, 23.00 uur op Ned1
De uitzending zal in het teken staan van de aswolk en de ontregeling van het Europese vliegverkeer.
We nemen het treintje.quote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef PiRANiA het volgende:
De hele uitzending staat in het teken van de aanhoudende ontregeling van het Europese vliegverkeer. Te gast directeur van Schiphol Jos Nijhuis, geoloog Salomon Kroonenberg, luchtvaartdeskundige Benno Baksteen, directeur van reisorganisatie TUI Steven van der Heijden en zangeres Trijntje Oosterhuis.
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.quote:
En Peter Paul de Vries zich maar afvragen waarom ze niet meer bellen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
Volgens mij heeft Kroonenberg daar bij P&W een stoel met z'n naam erop
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarstingin IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.
Ja die zit dan op zijn praatstoel en kletst over het uitsterven van dino's enzoquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarsting in IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.
Toffe gast
Ja die wordt steeds dommer naarmate haar tieten groter worden, een, ik wil aandacht typ.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef pberends het volgende:
Karin Bloemen, wat een vreselijk dom tyfuswijf is dat toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |