ze kan 1 kunstje...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:05 schreef Desmonkey het volgende:
Laura in the singoff.. Kan dat mens niet een ander liedje zingen ofzo?
Hij zegt al weken iets speculairs te doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:05 schreef Joenes het volgende:
Sneer naar SBS. Wat deed Uri daar voor iets wat het waard is in de show te noemen?
Die zal ze er zelf niet geplakt hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Ze heeft een hele dikke pukkel.
quote:
dinobabies spelen want ze hebben alle tijd,quote:
Teringtubbies waren leuker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
Uh oooh. Uh oooh.
Oh ja, de Teletubbies, die hadden we nog niet genoemd, maar da's van ver na mijn tijd.
haha ja dát is dan wel weer zo!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Laura zingt beter dan gisteren bij de 3fm awards. Toen hadden ze haar echt uit de kroeg getrokken denk ik
Zij helpt Thomas met verhalen wat hij eigenlijk niet wil.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Maartel het volgende:
"Linda is het meisje en haar mondje staat nooit stil"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
Uh oooh. Uh oooh.
Oh ja, de Teletubbies, die hadden we nog niet genoemd, maar da's van ver na mijn tijd.
neuh, maar ook niet 'anders' of 'speciaal' ofzo, doet me niets. Niet dat ik mijn eigen stem nou zo briljant vind, maargoed, doe daarom ook niet mee met Xfactor op TVquote:
je vader is een baasquote:
True, ik snap dan ook niet waarom ze dat nieuwe nummer niet doetquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha ja dát is dan wel weer zo!
Maar toch, zeikstem...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dinobabies spelen want ze hebben alle tijd,
't is een groepje van vier jongens en een hele lieve meid.
Dinobabies maken elke keer van alles mee,
dinobabies zijn okee.
hier, je komt er al op terug, vanmiddag was 't nog een van de beste nummers ooit, en nu is 't al 'van de avond'quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het het mooiste nummer van de avond
Nee die is nog in de fase, ik krijg een stijve als ik haar ziequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
Damn, ik erger me zo aan Wendy. Ik snap dat ze mag presenteren, ze neukt immers the big chief,
maar dit moet zelfs haar minnaar toch irriteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |