Ik ga d'r heen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar was 8bahn er ook in het Musispark net als dit jaar. Is een aanrader!
Echt? Nou tot dan! We komen elkaar geheid tegen het is best klein.quote:
Handigquote:Op woensdag 28 april 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben pas om 7 uur thuis uit Groningen, dan eten en katten eten geven en dan tegen half 9 ofzo naar de Mert, loop ik wel even langs Musis om te zien of daar al wat gaande is.
Ik pm m'n 06 nog wel effe voor die tijd.
Goed kans, dat van het OV. Maar goed, als doorwinterde treinreiziger ben ik inmiddels wel wat gewendquote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen wordt aangeraden met het OV te gaan. Dus ook dat kan wat drukjes () zijn...
Met de auto kom je volgens mij niet verder dan Halfweg of Breukelen ofzo
Denk 't welquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er maar van uit dat je toestemming hebt van alle deelnemers aan die chat om dat te posten
Maar gefeliciteerd
Volgens mij is het gewoon koopavond hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het vanavond eigenlijk wel gewoon koopavond? Ik moet/wil nog even naar de HEMA in de binnenstad, maar bedacht me net dat die misschien wel helemaal niet open is
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het vanavond eigenlijk wel gewoon koopavond? Ik moet/wil nog even naar de HEMA in de binnenstad, maar bedacht me net dat die misschien wel helemaal niet open is
quote:van Hema.nl:
afwijkende openingstijden
30 april 2010 gesloten
02 mei 2010 open 12:00 - 17:00
05 mei 2010 open 12:00 - 17:00
13 mei 2010 gesloten
Hoezo?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef GimmeGore het volgende:
ze hebben die poortjes bij 8bahn wel heel handig neer gezet
Het geluid was erbarmelijk ja... En helemaal niet zo hard als ik had verwacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor Ilse de Lange beter vanaf mn huis dan op de markt
Waar kan ik jou morgen vinden?quote:
De muziek viel wel mee, maar haar gekrijs tussen de nummers door ging door merg en been.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef Lyssa het volgende:
Ik hoor Ilse de Lange beter vanaf mn huis dan op de markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |