Patpong is dicht. De dames waren, volgens de krant, not amused.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef YebCar het volgende:
nu de hamvraag:
heeft het impact om het nachtleven in BKK?
zijn alle clubs open
Oooh, dat valt nog redelijk mee. Het kan nog een stuk meer 'midden in'quote:
Dit dusquote:Op donderdag 22 april 2010 06:14 schreef BeardedDragon het volgende:
Als ik hier maar twee weken zou zitten zou het me echt niet om het geld gaan.
Dan huur ik gewoon een taxi af voor een paar dagen, ga dan echt niet moeilijk doen om motorbike/tuktuk/whatever steeds te regelen en zal niet op het geld kijken.
Daarnaast zal ik qua eten en onderdak ook niet op de centen letten.
Omdat ik nu voor langere tijd hier ben, kijk ik wel een beetje op het geld.
Eenvoudige zaken zoals eten (wat ik vaker op de straat doe), onderdak (heb iets voor langere tijd gehuurd), vervoer (huur geen motorbike maar leen er een van een vriendin) en uitgaan, daar probeer ik toch allemaal een beetje op te bezuinigen, zeker als student zijnde.
Toch kan ik zeggen dat ik al met al hier riant leef. Heb nog geen dag gekookt en heb een appartement met zeezicht...niks te klagen in dit geval.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Gaoxing het volgende:
Gaat niet goed hier: vanavond een bomaanslag op een skytrain station (Sala Daeng), 75 gewonden, waaronder toeristen, 1 dode. We horen nu al een minuut of 20 een paar helicopters. Volgens een tweet op The Nation hebben redshirts vuurwerk gegooid naar legerhelicopters. Ze blijven maar circelen. Brrr....
fuck patpongquote:Op donderdag 22 april 2010 01:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Patpong is dicht. De dames waren, volgens de krant, not amused.
(bron: nu.nl)quote:Vijf granaten werden afgevuurd op een menigte demonstranten die hun steun betuigden aan de regering.
Bronquote:At around 9.40pm, repeated loud bangs were heard among red shirts prompting a hurray from Silom residents. It turned out later that the red shirts had lit firecrackers to celebrate the attacks on the Silom residents.
AREA 403quote:Op vrijdag 23 april 2010 02:40 schreef Gaoxing het volgende:
Nog een filmpje
En dan zal ik nu weer ophouden met spammen
Lol dat klapperen jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef Flammie het volgende:
Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met openbaar vervoer in thailand.
Die paar dagen dat ik in bangkok geweest ben pakte ik altijd van die busjes ofzo waar van die lui met van die bakjes geld in rondliepen zeg maar. (en daar telkens mee gingen klapperen)
Die waren erg relax vond ik dan maar goedVooral als er van die hippe trendy scholieren in kwamen zitten
Ik at daar elke dag voor minder dan 50 baht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Blik het volgende:
In Bangkok een volwaardige maailtijd voor 30 baht vinden vind ik redelijk knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |