quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
Wat kost een taxi dan? 70 baht per persoon ofzo? Of ja .. zal in Bangkok wel weer 20x zo duur zijn![]()
Je moet in Bangkok dan ook die busjes nemen waar al die thais ook mee gaandie zijn super leuk om mee te gaan
ook soms lekkere muziek tijdens de rit en altijd beetje lullen met die aardige Thais
![]()
Laat maar.quote:
Nee daar draaien ze de godsganselijke nacht The Moody Blues.........Nights in White Satinquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef dieselnoi het volgende:
nee goh ik weet heus wel wat het verschil tussen extreem fijngegewen katoen en zijde is. Ik ben niet dom.
Maar wat gebruiken ze dan in de duurste 5* hotels? Geen zijde? En in Las Vegas dan?
Man man Ken je klassiekers, die Jim Thompson is zowat de uitvinder van de Thai Silk. En zo te horen ben je niet erg op je stek in BKK. Volgende keer maar wat vulkanen in IJsland gaan beklimmen of zo? Hebben ze geen BTS, en is het ook niet zo warm, alhoewel..............quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef dieselnoi het volgende:
Ok ik kijk wel even bij Jim Thompsons als het veilig is om daar te komen. Beetje raar dat een winkel Jim Thompsons heet en echt thais zijde verkoopt.
Ik vind het trouwens sowieso al ongelofelijk moeilijk om je weg in Bangkok te vinden. Het is zo warm en er zijn echt te veel mensen. De BTS vind ik bijv. echt geen pretje .................Ik neem dus vaker de taxi kost veel tijd en de taxi is ook nog eens duur.
Het is gewoon niet zo prettig om het openbaar vervoer in thailand te nemen.
Die aftanse groene bussen mogen niet meer rijden. Ja je gelooft het niet maar die zijn sinds 1 februari echt verboden. Waren volgens de lokale overheid zelfs voor Thaise begrippen niet meer veilig. En zoals Ozzie zegt: Niet instappen als toerist. Je weet nooit waar je uitkomt. En die taxi's in BKK zijn echt niet zo duur. Prijs is niet pp (het is geen louche tuktuk) maar per rit uiteraard.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Flammie het volgende:
Wat kost een taxi dan? 70 baht per persoon ofzo? Of ja .. zal in Bangkok wel weer 20x zo duur zijn![]()
Je moet in Bangkok dan ook die busjes nemen waar al die thais ook mee gaandie zijn super leuk om mee te gaan
ook soms lekkere muziek tijdens de rit en altijd beetje lullen met die aardige Thais
![]()
Oh dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die aftanse groene bussen mogen niet meer rijden. Ja je gelooft het niet maar die zijn sinds 1 februari echt verboden. Waren volgens de lokale overheid zelfs voor Thaise begrippen niet meer veilig. En zoals Ozzie zegt: Niet instappen als toerist. Je weet nooit waar je uitkomt. En die taxi's in BKK zijn echt niet zo duur. Prijs is niet pp (het is geen louche tuktuk) maar per rit uiteraard.
Na, zal ik het nog 1 keer proberen? Excuses mensen, oren dicht.....JIM THOMPSON HEEFT GEEN LAKENS!!! Volgens mij dan he..... Mja, wie ben ik? JT's huis heb ik maar een keer of 8 bezocht met allerhande toeristen die ons bezochten, aangezien ik het een van de leukste toeristische dingen in BKK vind.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef dieselnoi het volgende:
Ok ik kijk wel even bij Jim Thompsons als het veilig is om daar te komen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eensThanks voor de info! Vind het ergens wel jammer want ik vond die busjes wel vet
En yeh.. ik bedoelde natuurlijk per ritMijn excuses
Ons referentiekader is waarschijnlijk een beetje verschillend he Blikkiequote:Op woensdag 21 april 2010 08:30 schreef Blik het volgende:
hoor ik dat nu echt, de leukste attractie van BKK? Heb het altijd overgeslagen omdat het me niks aan leek
Waarom moet je dan maar gewoon thuis blijven? In thailand kan dat namelijk maar thuis echt nietquote:Op woensdag 21 april 2010 18:33 schreef Bowny het volgende:
Tijdens het pakken van m'n koffer had ik een gele en rode polo in m'n handen.....heb maar m'n oranje meegenomen
Gaoxing, Ramada@Petchburi.
Net nog even over Sukhumvit gelopen en de hoeren hebben het zwaarStuk minder druk dan afgelopen december
Maar de clubs zijn gewoon open ja. Dit hele gedoe is eigenlijk gelimiteerd aan bepaalde delen in de stad. Buiten deze plekken gaat het dagelijkse leven gewoon door, je zou niet eens weten dat er iets speelt (buiten het feit dat de grote malls gesloten zijn)
Overigens, over de kosten: Ik spendeer gewoon gemiddeld 3.000 TBH per dag. Bezuinig niets op transport en eten. Ja, ik kan voor 25 baht een maaltijd kopen (en dat heb ik ook een keer gedaan, niets mis mee), maar ik eet liever uitgebreid en dan kost het je alsnog maar 500-800 TBH voor 2 a 3 personen. Je geeft heel gemakkelijk 100 hier uit en 200 daar en voordat je het doorhebt, ben je weer een biljet van 1.000 kwijtAls je wilt overleven op 100TBH per dag, moet je m.i. maar gewoon thuis blijven. Moet wel zeggen dat de huidige koers vergeleken met 3 maanden geleden killing is.....43 versus de good old 50 en dat voel je!
Patpong is dicht. De dames waren, volgens de krant, not amused.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef YebCar het volgende:
nu de hamvraag:
heeft het impact om het nachtleven in BKK?
zijn alle clubs open
Oooh, dat valt nog redelijk mee. Het kan nog een stuk meer 'midden in'quote:
Dit dusquote:Op donderdag 22 april 2010 06:14 schreef BeardedDragon het volgende:
Als ik hier maar twee weken zou zitten zou het me echt niet om het geld gaan.
Dan huur ik gewoon een taxi af voor een paar dagen, ga dan echt niet moeilijk doen om motorbike/tuktuk/whatever steeds te regelen en zal niet op het geld kijken.
Daarnaast zal ik qua eten en onderdak ook niet op de centen letten.
Omdat ik nu voor langere tijd hier ben, kijk ik wel een beetje op het geld.
Eenvoudige zaken zoals eten (wat ik vaker op de straat doe), onderdak (heb iets voor langere tijd gehuurd), vervoer (huur geen motorbike maar leen er een van een vriendin) en uitgaan, daar probeer ik toch allemaal een beetje op te bezuinigen, zeker als student zijnde.
Toch kan ik zeggen dat ik al met al hier riant leef. Heb nog geen dag gekookt en heb een appartement met zeezicht...niks te klagen in dit geval.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Gaoxing het volgende:
Gaat niet goed hier: vanavond een bomaanslag op een skytrain station (Sala Daeng), 75 gewonden, waaronder toeristen, 1 dode. We horen nu al een minuut of 20 een paar helicopters. Volgens een tweet op The Nation hebben redshirts vuurwerk gegooid naar legerhelicopters. Ze blijven maar circelen. Brrr....
fuck patpongquote:Op donderdag 22 april 2010 01:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Patpong is dicht. De dames waren, volgens de krant, not amused.
(bron: nu.nl)quote:Vijf granaten werden afgevuurd op een menigte demonstranten die hun steun betuigden aan de regering.
Bronquote:At around 9.40pm, repeated loud bangs were heard among red shirts prompting a hurray from Silom residents. It turned out later that the red shirts had lit firecrackers to celebrate the attacks on the Silom residents.
AREA 403quote:Op vrijdag 23 april 2010 02:40 schreef Gaoxing het volgende:
Nog een filmpje
En dan zal ik nu weer ophouden met spammen
Lol dat klapperen jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef Flammie het volgende:
Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met openbaar vervoer in thailand.
Die paar dagen dat ik in bangkok geweest ben pakte ik altijd van die busjes ofzo waar van die lui met van die bakjes geld in rondliepen zeg maar. (en daar telkens mee gingen klapperen)
Die waren erg relax vond ik dan maar goedVooral als er van die hippe trendy scholieren in kwamen zitten
Ik at daar elke dag voor minder dan 50 baht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Blik het volgende:
In Bangkok een volwaardige maailtijd voor 30 baht vinden vind ik redelijk knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |