Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:49 schreef APK het volgende:
Jeetje, nog maar 40.6 Baht voor een Euro.
Sterkte overigens, Gaoxing.
Hopelijk loopt het niet te erg uit de hand.
Als je daar met je kinderen zit, kan ik me voorstellen dat je er iets anders tegenaan kijkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zegDat zijn maar lokale schermutselingen, je kunt gewoon nog prima in Bangkok doen wat je wilt als je het niet opzoekt. Het is geen burgeroorlog of zo
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je daar met je kinderen zit, kan ik me voorstellen dat je er iets anders tegenaan kijkt.
''Ben je aangereden door een auto? Had je maar niet naar buiten moeten gaan.''quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet je niet met kinderen naar arm ontwikkelingsland met onrust en ellende gaan.
Zou die burgeroorlog er dan toch komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
2 doden en een gewonde France24 journalist. Dat gaat weer geheel de foute kant op.
Gastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet je niet met kinderen naar arm ontwikkelingsland met onrust en ellende gaan.
Ik zie op Twitter veel beschuldigingen naar die Rooie shirts; die schieten, gooien molotovs e.d.. ben benieuwd. Ben beperkt tot internet, CNN, SkyNews e.d.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou die burgeroorlog er dan toch komen
Tja, dan blijft er niet veel over dan een slachting te beginnen?quote:Situation getting scary. Army Commander says Army running very low on 'rubber' bullets.
Politieke rellen of niet, dat heeft op dit moment niet zoveel invloed op de koers, omdat de baht volgens mij gekoppeld is aan de dollar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:52 schreef dieselnoi het volgende:
Maar goed ik ben geen econoom. Wat iemand anders de reden waar de baht zo sterk is?
dadelijk CNN maar eens aanzetten; ik las op twitter ook over enkele zware explosies.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
RTL 7 laat beelden zien van redelijk zware gevechten.
Vroeg vanmiddag waren er al drie neergeschoten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal Twitter eens aanslingeren, zo te lezen gaat het niet goed in BKK. Journalisten worden neergeschoten en zo..
Kijk, handige tip.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Vroeg vanmiddag waren er al drie neergeschoten.
Tulsathit is een tamelijk goede op twitter. Hij is journalist voor The Nation (wel altijd in gedachten houden dat The Nation behoorlijk anti-red is).
Ik zag net op TV meerdere soldaten schieten (RTL4). Het ziet er al aardig explosief uit en kan nu echt wel de verkeerde kant opgaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:34 schreef Gaoxing het volgende:
Er zijn inderdaad best delen van Bangkok waar je je nog kunt vermaken op dit moment. Echter, we zijn weer terug bij de sitatie van een maand geleden, ongeveer: de situatie is dermate explosief en kan dan zozeer uit de hand lopen, dat ik als toerist gewoon lekker een vliegtuig/trein naar eilanden of noorden zou nemen, zodat je je er niet steeds mee bezig hoeft te houden, want op de hoogte blijven is wel belangrijk nu.
Verder zijn de ergste gevechten op dit moment letterlijk zo'n 3 km van mijn huis. Ik vond het best aardig dat APK me sterkte wenste
Hoe zit het met Bangkok Post? Zijn zij voor geel of rood?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Vroeg vanmiddag waren er al drie neergeschoten.
Tulsathit is een tamelijk goede op twitter. Hij is journalist voor The Nation (wel altijd in gedachten houden dat The Nation behoorlijk anti-red is).
Ah dat is handig, hij heeft dezelfde provider als ik (en tweette vanavond dat hij daar problemen mee had, net als wijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik volg RichardBarrow op Twitter voor het laatste nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |