quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Ticootje het volgende:
22 weken
Nog 12 weken werken:
Of nog 48 dagen
Of nog 384 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 99 dagen tot de baby komt mijlpaal![]()
/egopost
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Over 2 weken weer een echo.
Wat voor bikiniesquote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef Orea het volgende:
Spannend echo's!!
Soneal, ja een goede echo!!oh ik duim zo mee dat ie over 2 weken nog goed is!
Hier had ik geloof ik wat slaap in te halenheb eerst gisterenmiddag 3 uur liggen dutten/half slapen op de bank buiten, toen gisterenavond op de bank in slaap gevallen, en ik kom dus net pas mijn bed uit
![]()
Wel de gebruikelijke pittstops, maar ik slaap daarna echt snel weer in! En dat is echt fijn...
Nu maar weer even de deur afschilderen, voordat ik me weer in de tuin nestel! Oh ik had nog 2 bikini's die voor mijn zwangerschap veeeel te groot waren qua cup! Dus ik doe net de ene aanFAIL ik kreeg niet eens mijn tepel erin
de andere zit wel goed, maar het is zo'n halter ding dus snijdt in mijn nek
![]()
Iemand boobs hebben?
Wat fijn Soneal, eenquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Mooi zo, hopen dat alles nu verder ook gewoon verloopt zoals het hoort !quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |