abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80511473
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!

Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Fijn he? Dat je eigenlijk nog wel zou willen slapen, maar het ook te leuk is om weg te duwen en je weer om te draaien..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80511624
ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen

En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
pi_80512312
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Orea het volgende:
ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen

En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
Oh, dat ga ik ook zeker weten missen! Zei ook laatst nog tegen Ravage: mijn buik is altijd een no-go-zone geweest, ivm spastische darm en standaard buikpijn enzo, nu mag ik em gewoon laten zien en mag er gevoeld worden zonder pijn! Heerlijk vind ik dat.

Neee, ik moet nog wel een poosje toch?
pi_80512771
Misschien nog wel een week of 6, dat is toch best lang Morretje

Wij hebben over 3 uur een echo bij dr. Papa! Ik vind het zo spannend!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80513545
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:

[..]

kijk ik naar je ticker, zie ik: nog 42 dagen te gaan... alweer die 42...
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga

Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
pi_80513666
Haha dat is niet zielig hoor CP Graeme had in mijn buik ook heeeel vaak de hik, meestal wel 2 of 3 keer per dag, en idd ook heel lang. Op het laatst vond ik het zelfs irritant worden Maar ik geloof dat ik op het laatst alles irritant vond
pi_80513718
Hikken is goed!

veel plezier vanmiddag Tes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80513759
Agos CP ik heb tot nu toe nog niks gemerkt van dat ze de hik heeft... Maar heb nog tijd zat
Dan is het helemaal speciaal Mor, maar inderdaad het kan zomaar nog 6 weken duren, das nog haske lang!!

Tessieeee
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:34:46 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80513856
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga

Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
AAAH, Jen had ook supervaak de hik. En als baby ook..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80516256
Oeh, veel plezier vanmiddag Tessie!

Hier ook regelmatig de hik, vind het wel grappig eig. Wat ik irritanter vind is dat ze d'r kont of voeten onder m'n ribben probeert te schuiven. Probeer dan nog maar eens onderuit gezakt te zitten

Misschien 6 weken blijven zitten, dat doet ze toch sowieso wel? Ben morgen pas 35 weken.. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik overtijd loop..
pi_80516401
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
pi_80516647
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Orea het volgende:
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
* Morretje ticker aanpassen gaat..
't Is ook een beetje onduidelijk, groei-echo's gaven elke keer wel aan dat ik verder was, maar ze doen er niet zo veel mee...
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:55:45 #213
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80516775
Tessie wat leuk! Ga je ook foto's showen?

En morretje hoeft nog maar even. Spannend he, dat je straks gewoon een klein mensje in je armen hebt.

Hier vanochtend het behang besteld. Ben er helemaal blij mee.Ook maar even naar de stoffenzaak om te kijken hoe ik de wieg wil bekleden. Denk dat het toch maar wit wordt, nog meer blauw wordt misschien wel heel blauw, en dan een rood dekentje eroverheen. Ging even rekenen met een vriendin, heb 4 dekentjes nodig (voor beide wiegen 1, 1 in de kinderwagen en een extra als er een ondergespuugd wordt). Leuke kleurtjes uitkiezen .
Ook heb ik de bekkenfysio gebeld, ik wordt vanzelf een keer teruggebeld voor een afspraak.
pi_80516817
Mag ik ook in het lijstje?
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december
Dat kan nog een 2011 kindje worden!
pi_80517515
Welkom Toverboom!

Misschien wordt het wel een kerstkindje
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:30:50 #216
259886 pessie
pi_80518135
Toverboom gefeliciteerd!
En welkom natuurlijk!

Hier net al teruggebeld door de bekkenfysio, kan morgen om 11.45 al terecht Ik had echt niet verwacht dat dat zo snel zou gaan! Nu maar hopen dat ik het niet vergeet...
pi_80518172
Toverboom welkom! We gaan al richting uitgerekend in januari 2011! Dan ga ik weer aan het werk! Wow
pi_80518211
Pessie meestal gaat dat wel vlot hoor! Hoe eerder hoe beter...
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:33:15 #219
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80518232
Toverboom gefeliciteerd!!!
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:34:35 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80518276
Gewoon al kindjes voor het einde van het jaar...

Welkom Toverboom
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80518386
Hobbes hoe is het met jou?
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:41:07 #222
258612 nytar
boys boys boys
pi_80518563
Welkom Toverboom! Wow, uitgerekend in december...dat klinkt echt nog uber ver weg! Wel ontzettend spannende tijd, wordt het 2010 of 2011

Hier trouwens ook een kleine man met de hik, ik vind het wel schattig aanvoelen, en het duurt gelukkig ook meestal niet heel lang.
Wel word ik tegenwoordig in de auto extra geterroriseerd, die gordel zit blijkbaar niet op de goeie plek ofzo...arm ding!
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:50:11 #223
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80518925
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Orea het volgende:
Hobbes hoe is het met jou?
Hier alles prima. Het misselijk zijn ligt alweer achter me, het slechte slapen door gekke dromen heb ik ervoor in de plaats gekregen (maar dat went weet ik).
Verder weer een goede echo gehad en volgens mij kan ik af en toe al wat voelen ploppen.
Voel me nu eindelijk echt zwanger!
pi_80519330
Wat fijn om te horen Hobbes!! Geniet er maar lekker van
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:03:25 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80519451
Je staat erbij Toverboom!
pi_80520056
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december
Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar had

gefeliciteerd

oh ja, ik testte vorig jaar ook positief rond deze datum
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:11:49 #227
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80522052
Gefeliciteerd Toverboom!!
pi_80522201
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef lily het volgende:

[..]

Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar had

gefeliciteerd

oh ja, ik testte vorig jaar ook positief rond deze datum
Hoe raar

Gefeliciteerd Toverboom! Misschien wel de laatste 2010-baby
pi_80527209
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!

Ik voel geloof ik de baby, het is iig iets wat ik nooit eerder gevoeld heb en ik voel het al een week , maar ik vind het geen plopjes wat iedereen omschrijft, dus weet het nog niet zeker....
pi_80527242
Wow al gewoon bijna 2011 kindjes
jeetje wat gaat dat hard
Hier ook nog maar een keer gefeliciteerd Toverboom

Vanochtend hier de groeiecho gehad. Meneer was wat aan de forse kant, maar nog binnen de normen. Eigenlijk zoals verwacht dus Hij woog al 1479 g gaat hard
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:21:27 #231
259886 pessie
pi_80527388
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!

Ik voel geloof ik de baby, het is iig iets wat ik nooit eerder gevoeld heb en ik voel het al een week , maar ik vind het geen plopjes wat iedereen omschrijft, dus weet het nog niet zeker....
Het kan ook voelen als kleine vlindertjes.
pi_80527893
Netjes hoor Son, zolang het nog binnen de normen is beter lekker spekkie dan te iel

Troeta kleine veegjes in je baarmoeder kan ook! Ik vond het ook allesbehalve plopjes nu zijn het meer af en toe plopjes (ploppen eigenlijk )

Sinds vanmorgen hier een strakke buik tis geen harde buik, maar volgens mij gaan we weer een groeispurtje in! Net een opgeblazen ballon
pi_80528608
Gefeliciteerd Toverboom!
En Orea een opgeblazen ballon

De echo was super leuk! Hij zag binnen 1 seconde al het geslacht, en toen heeft ie verder nog even een soort mini-20weken echo gedaan en alles zag er goed uit! Dus ik ben helemaal opgelucht, want ik maakte me wel zorgen omdat ik vlak voordat ik zwanger werd nog zo'n mexicaanse griep injectie heb gehad, maar gelukkig zag het er dus allemaal goed uit!!
pi_80528826
Wat heerlijk dat Dr. Papa de echo zelf heeft kunnen doen Tessie, en dan ook nog een keer helemaal goedgekeurd
pi_80528852
Skippybal kan ook!

Maar hoeray voor goede echo en wat fijn dat het een BABY was en geen aapje
*flauw, kweet het, ben een beetje melig *
pi_80529352
hihi, moest lachen om het aapje..
Wat leuk Tessie, dat het zo'n leuke ervaring was. Houden jullie het geslacht geheim? Knap hoor!!

Maar het zijn idd kleine veegjes, dat vind ik een goede omschrijving!
pi_80529657
En de veegjes worden duwtjes, en porren, en schuifjes en plopjes en ontsnap pogingen via de navel

Love it
pi_80530358
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Dat kan nog een 2011 kindje worden!
gefeliciteerd!
pi_80530615
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef Orea het volgende:
Netjes hoor Son, zolang het nog binnen de normen is beter lekker spekkie dan te iel

dat zeiden wij ook al tegen elkaar idd hij kan maar beter wat extra reserves hebben (runs in the family )
en hij lijkt op z'n moeder: z'n buik was aan de grote kant en z'n benen aan de kleine kant
En zo ga ik naar een borstvoedingsgebeuren van de kraamzorg, ben benieuwd. Ga met mijn zus, de anti-borstvoedingspersoon (iig bij zichzelf)

Tessie fijn dat de echo goed was En ben benieuwd naar het geslacht
pi_80531160
zo weer even bijgelezen, nu maar hopen dat ik alles goed onthouden heb:

leuk he baldria die babywas

Soneal een knipperlicht Super hoor

pff tessie hoe vind je het zelf? tis nogal wat arbeidsongeschikt ah stukje verder lezen, ondanks dat je er al wel rekening mee had gehouden toch niet leuk voor je! sterkte en succes

kaatjejannie ook weer hartje gehoord

shandaly ook weer een stickertje, alleen dat michellinmannetjes gevoel is dan minder

debbie 1981 gefeliciteerd en welkom hier, blij dat je niet meer in het bloedverlies topic hoeft te posten

orea wat schrijf jij prachtige stukjes

pessie wel een beetje op jezelf letten he, bekken die auw doen is nie fijn

flugel lekker dat alles zo zn gangetje gaat

Morretje fijn ook weer eens van jou wat te lezen!

djenneke goed besluit dan om wat minder te gaan werken

bij hobbesje ook alles weer oke wat fijn toch steeds allemaal goede controles

en toen was ik het echt wel weer kwijt geloof ik!
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:16:36 #241
259886 pessie
pi_80531784
Maar draakje.. Hoe gaat het met jou?

Tessie leuk dat je zo'n leuke echo hebt gehad! Krijgen we een foto te zien of staat daar zo duidelijk op wat het wordt dat je dat graag prive wilt houden?

En son, lekker een spekkie!

Manlief is weer bezig met de kast, zal later wel es even een foto uploaden en laten zien.
pi_80531898
hihi vergeet ik dat gewoon ook even te zeggen

met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....

kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
pi_80532078
Wat goed om te horen dat uk de groei achterstanden heeft ingehaald Draakje! En logisch dat je het wel beu bent!
Wordt er wel ingegrepen als je met 40 weken nog niet bevallen bent, of gaan ze misschien al eerder inleiden als dat kan?
pi_80532902
ik zou het mogen aangeven, maar weet nog niet of ik dat ook echt wel
ik bekijk het gewoon week voor week
aan de ene kant denk ik waarom niet en andere kant heb ik ook weer zoiets die 2 weken hou ik dan ook nog wel vol!
pi_80533155
Dat klinkt wel zwaar Draakje! Gelukkig heeft je beeb wel de groeiachterstand ingehaald!

We hebben wel een cd met foto's meegekregen, maar ik heb geen cdrom in mijn laptop, dus moet zelf ook nog kijken wat er op die foto's staat op de laptop van mn Lief.
pi_80534054
Dat is op zich goede instelling Draak, en wellicht geeft het ook rust te weten dat de mogelijkheid er is, voor als je het echt niet meer trekt
pi_80537840
Draakje
Wat fijn dat beeb het goed doet, en wat jammer dat het jou zo ontzettend veel kost. Zo zonde, want dan is genieten ook moeilijker lijkt me. Fijn dat de optie tot eerder inleiden er wel is, als je er dan aan toe bent het ook kan.

Toverboom, gefeliciteerd!

Tessie, wat fijn dat alles goed was voor zover ze konden zien!

En skippybal-gevoel: check. Regelmatig had ik dat, en dan inderdaad de dag erna een stuk meer buik.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:56:49 #248
259886 pessie
pi_80539233
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:

met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....

kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
Fijn dat alle achterstanden zijn ingehaald
Ontzettend jammer dat je nog steeds zoveel moeite hebt met de sonde (en dat je em nog nodig hebt natuurlijk ook). Fijn dat ze de optie eerder inleiden wel open houden voor je. Het lijkt me erg zwaar voor je. Sterkte en
pi_80539926
Lees 27 December... Pfff in 2007 testte ik in Mei positief en was toen 24 December uitgerekend... Heel gek... Maar goed.. Nog 1 week en 2 dagen en ik ben alweer 30 weken zwanger...!!!

Kom even loeren vanaf onze vakantie We hebben hier draadloos netwerk en inmiddels hebben we de bank wel een beetje gezien dus geef toe aan mijn internetverslaving!
We hebben het hier super hoor! Echt een leuke kindercamping dus Shenaya vermaakt zich geweldig!

Heb 2 slechtere dagen achter de rug helaas.. Niet lekker, vreselijk pijn in mijn buik maar het hoort erbij het is bandenpijn... Het zal best, ik herken het niet van de vorige keer maar ik groei nu ook wel wat harder.. 11 Kilo

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_80539984
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:

Fijn dat de groeiachterstand in ieder geval weggewerkt is! Die sonde blijft natuurlijk wel echt heel vervelend. Ik vind het echt knap allemaal hoor, Draculatetje, respect voor hoe je het allemaal volhoudt zo.

@Toverboom: Gefeliciteerd en welkom!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')