Fijn he? Dat je eigenlijk nog wel zou willen slapen, maar het ook te leuk is om weg te duwen en je weer om te draaien..quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!
Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Oh, dat ga ik ook zeker weten missen! Zei ook laatst nog tegen Ravage: mijn buik is altijd een no-go-zone geweest, ivm spastische darm en standaard buikpijn enzo, nu mag ik em gewoon laten zien en mag er gevoeld worden zonder pijn! Heerlijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Orea het volgende:ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen
![]()
En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heengaquote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
[..]kijk ik naar je ticker, zie ik: nog 42 dagen te gaan... alweer die 42...
AAAH, Jen had ook supervaak de hik. En als baby ook..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga![]()
Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
* Morretje ticker aanpassen gaat..quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Orea het volgende:
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
Hier alles prima. Het misselijk zijn ligt alweer achter me, het slechte slapen door gekke dromen heb ik ervoor in de plaats gekregen (maar dat went weet ik).quote:
Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar hadquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december![]()
Hoe raarquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef lily het volgende:
[..]
Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar had
gefeliciteerd
oh ja, ik testte vorig jaar ook positief rond deze datum![]()
![]()
Het kan ook voelen als kleine vlindertjes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel geloof ik de baby, het is iig iets wat ik nooit eerder gevoeld heb en ik voel het al een week , maar ik vind het geen plopjes wat iedereen omschrijft, dus weet het nog niet zeker....
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december![]()
Dat kan nog een 2011 kindje worden!
dat zeiden wij ook al tegen elkaar iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef Orea het volgende:
Netjes hoor Son, zolang het nog binnen de normen isbeter lekker spekkie dan te iel
Fijn dat alle achterstanden zijn ingehaaldquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi vergeet ik dat gewoon ook even te zeggen
met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....
kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
Fijn dat de groeiachterstand in ieder geval weggewerkt is! Die sonde blijft natuurlijk wel echt heel vervelend. Ik vind het echt knap allemaal hoor, Draculatetje, respect voor hoe je het allemaal volhoudt zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi vergeet ik dat gewoon ook even te zeggen
met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....
kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |