Wauw, Becky!!

Zomaar (nou ja zomaar

) even bevallen, van dochter Noortje!
Van harte gefeliciteerd, geniet maar lekker van elkaar
Dames met bekkenklachten (al kan het ook helpen bij de rug aangezien het allemaal in verbinding staat) deze link kwam ik nog tegen, erg handig en ook ongeveer wat mijn bekkenfysio aangaf!
http://www.bekkenbodemzor(...)kenpijnklachten.htmlEn Cantare, je mag nog gewoon op je rug slapen hoor! (als je dat wel eens deed en fijn vind) ik dacht dat het echt niet meer mocht, maar mijn bekkendame zei dat je het gauw genoeg merkt als je holle ader wordt ingedrukt maar dat dat lang niet bij iedereen voorkomt. Belasting van je bekken is dan veeeel minder!
Staan is de allerminste belasting, dus zorg dat je afwisselend staat en zit (maar niet te lang achter elkaar zitten!) Rechtop zitten erg belangrijk! En niet met je benen over elkaar als je zit

Symmetrie is het allerbelangrijkste...
En de laatste 'opmerking' die ik van mijn bekkendame kreeg: heb je last na inspanning, dan moet het binnen 24 uur weg zijn.. Zo niet: aan de bel trekken! Is het binnen de 24 uur weg, dan ben je gewoon over je grens gegaan en zul je het de volgende keer iets rustiger aan moeten doen