abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80418133
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef missziggy het volgende:
Er zijn hier volgens mij veel Belgische zwangeren? Is het bevallen nou anders dan in Nederland?? Ben er wel benieuwd naar, want lees ook over pijnbestrijding enzo, hier doen ze er moeilijk over volgens mij.
Ik weet niet of er zoveel zijn, hoor Niet dat ik zoveel ervaring heb, maar als je iets wil weten over in België bevallen, moet je het maar vragen. Misschien weet ik het wel
pi_80419903
Zo de Etos doos opgehaald, zit nog best leuk spul in! (maar ik ben geloof ik ook wel snel tevreden als het om gratis dingen gaat )
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:55:09 #78
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80421224
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:57 schreef Orea het volgende:
Zo de Etos doos opgehaald, zit nog best leuk spul in! (maar ik ben geloof ik ook wel snel tevreden als het om gratis dingen gaat )
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallen
Toen n compleet pak luiertjes, en nu kortingsbonnen en 2 luiertjes.. mja gratis blijft gratis natuurlijk
(oh ja en een boel meer spam in mijn mailbox dan de vorige keer )

ps beschuitje bleef er ook in
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80423425
ik heb geen idee of ik nou die etos doos heb gehad... geloof t wel haha
de blije doos die moet ik ook ophalen, maar daar schijnen ze leveringsproblemen mee te hebben ofzo.

echt heerlijk het weer zo Wordt er helemaal blij van haha
pi_80423488
Troeta, wat leuk, een jongetje!

Sterkte met al jullie slapeloze nachten, ik heb daar gelukkig (nog) geen last van, slaap als een roosje!

We hebben vandaag, volledig onverwacht, de complete kinderkamer, kinderwagen, box en maxicosi besteld! We gingen om ons te oriënteren naar de derde grote babyzaak in de buurt en vonden daar de kinderkamer waar we allebei op slag verliefd op werden! Hij was momenteel ook nog afgeprijsd, dus we hebben 'm meteen maar besteld. En dan de bugaboo en box ook maar meteen besteld en daarbij kregen we dan de maxicosi + voetenzak cadeau. Ik ben blij!

Ik denk overigens dat mijn moeder iets minder blij is, die wilde graag bij de aankoop aanwezig zijn
pi_80424429
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:55 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallen
Toen n compleet pak luiertjes, en nu kortingsbonnen en 2 luiertjes.. mja gratis blijft gratis natuurlijk
(oh ja en een boel meer spam in mijn mailbox dan de vorige keer )

ps beschuitje bleef er ook in
hier zat een goeie luierdoekjes doos van zwitsal, pak zwitsal sensitive luierdoekjes, 2 luiertjes, een soort speciaal flesje, een speentje, een poppendoek (vrij groot) en zo'n doekje van Lodger in! Stuk of 4 magazines die ik net lekker in het zonnetje heb gelezen....

In de doos van de Prenatal zit toch een pak luiers?
pi_80424494
Oh ja ik mag overigens echt geen positiemode meer kopen, dus als iemand de kortingsbon van de Miss Etam wil hebben laat maar weten! Dan stuur ik hem op
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:45:29 #83
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80428834
Maffe fijn dat er weer iets is in gebleven. Begin je je nu ook weer wat beter te voelen?

Fannetje alles besteld

Orea in de zon. Heerlijk he!

Wat betreft dozen, ik vind alles leuk. De Babydump doos vond ik leuk omdat er lepeltjes in zaten en een knuffel. Lepeltjes zijn handig als ze met hapjes beginnen.

Verder hebben we vandaag de definitieve kast geschetst, en de planken gekocht en op maat laten zagen. Dus over een week vermoed ik dat de kast klaar is. Manlief gaat de commode ook zelf maken. Zo leuk!
Dit gaf mij de kans lekker op zoek te gaan naar mn strandthema, en het is gelukt! Heb heel leuk behang en een behangrand met bijpassende stof gevonden. Ben er zo blij mee!

Even spammen onder een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80429478
Leuk Pessie!

De bon is overigens vergeven!!
  zondag 18 april 2010 @ 08:54:59 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80437719
Pffft, gelukkig vannacht al stukken beter geslapen dan gisteren. Moest gelukkig ook niet zo vaak naar de wc dus dat scheelt ook.

Gisteren verrassend weinig gedaan eigenlijk, nadat ik 's ochtends de weekboodschappen in m'n up had gedaan en zware tassen in de auto had gezet was ik eigenlijk wel klaar voor de dag. Ben dus maar bij m'n moeder op visite gegaan en heb nog even lekker in de zon gezeten. Vandaag kan ik niets in de babykamer omdat de heren wat dingen op gaan hangen daar en dat stoft. Dus ga ik maar even kijken of ik een rommelmarkt ofzo kan vinden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80438465
Ah die etosdoos heb ik dus ook herken de omschrijving van Orea

En net als flugel hier ook een betere nacht gehad gelukkig

Pessie leuk dat behang voor de kamer Echt iets voor een zomerkindje!

Ik ga vandaag weer in de tuin zitten Nog even de laatste dingetjes opvegen en even de hogedrukreiniger eroverheen en we kunnen de zomer echt in Mijn zus komt ook langs met mijn nichtje, dus das wel gezellig
pi_80439650
Hier vannacht ook weer een betere nacht. Alleen om 4.30 eruit voor maagpijn, maar dat was met een half uurtje wel weer zover over dat ik weer het bed in kon.
Vanmiddag weer werken.
*poef* nu is het weg
  zondag 18 april 2010 @ 12:33:56 #88
259886 pessie
pi_80441936
Kaatje succes met werken.

Hier behoorlijk last van mn heupen. Het voelt alsof ik inzak. Heel naar. Ik heb gisteren echt wat teveel gelopen door alle bouwmarkten. Kan echt niet meer staan vandaag. Nou ja, paar dagen rust dan komt het wel weer goed! Hebben jullie ook het idee dat jullie "inzakken"? Dat je zeg maar je rug meer holt dan normaal en dat de banden in je bekken verweken en je als het ware je bekken inzakt (zo lijkt het een beetje te voelen).
pi_80442079
Voor een goede houding is het belangrijk dat je je rug juist niet extra holt. Dan komt alle gewicht namelijk op je gewrichten neer. Je kunt beter voor je gevoel je rug iets bollen. En let op dat je je knieën niet op slot zet, maar ze juist iets buigt (een soort ski-gevoel). Zo vang je je gewicht op met je rug-, buik-, been-, bil- en bekkenbodemspieren. Het voelt in het begin misschien iets inspannender, maar is minder belastend voor je gewrichten en rug.

Ik begin wel wat last van mijn bekken te krijgen als ik 's nachts een tijd op mijn zij heb gelegen. Maar een kussentje of een stuk dekbed tussen m'n knieën doet dan wonderen.
  zondag 18 april 2010 @ 12:40:38 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_80442083
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
pi_80442119
Oh wauw, gefeliciteerd Becky! Wat een mooie, lieve naam Fijne kraamtijd, en heel veel geluk met elkaar!
pi_80442188
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!!!
*poef* nu is het weg
pi_80442234
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
Becky, gefeliciteerd met Noortje!
  zondag 18 april 2010 @ 13:00:14 #94
259886 pessie
pi_80442582
Becky! Van harte gefeliciteerd met je dcochter Noortje
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 13:11:21 #95
43556 miss_dynastie
pi_80442874
Van harte Becky!
pi_80443006
Wauw, Becky!! Zomaar (nou ja zomaar ) even bevallen, van dochter Noortje!
Van harte gefeliciteerd, geniet maar lekker van elkaar

Dames met bekkenklachten (al kan het ook helpen bij de rug aangezien het allemaal in verbinding staat) deze link kwam ik nog tegen, erg handig en ook ongeveer wat mijn bekkenfysio aangaf!

http://www.bekkenbodemzor(...)kenpijnklachten.html

En Cantare, je mag nog gewoon op je rug slapen hoor! (als je dat wel eens deed en fijn vind) ik dacht dat het echt niet meer mocht, maar mijn bekkendame zei dat je het gauw genoeg merkt als je holle ader wordt ingedrukt maar dat dat lang niet bij iedereen voorkomt. Belasting van je bekken is dan veeeel minder!

Staan is de allerminste belasting, dus zorg dat je afwisselend staat en zit (maar niet te lang achter elkaar zitten!) Rechtop zitten erg belangrijk! En niet met je benen over elkaar als je zit Symmetrie is het allerbelangrijkste...

En de laatste 'opmerking' die ik van mijn bekkendame kreeg: heb je last na inspanning, dan moet het binnen 24 uur weg zijn.. Zo niet: aan de bel trekken! Is het binnen de 24 uur weg, dan ben je gewoon over je grens gegaan en zul je het de volgende keer iets rustiger aan moeten doen
pi_80443784
Van harte gefeliciteerd Becky
pi_80443947
Gefeliciteerd met jullie dochter Noortje, Becky!
pi_80444032
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En Cantare, je mag nog gewoon op je rug slapen hoor!
Ja i know, maar dat ligt niet lekker... en ik schijn tegenwoordig te snurken en dan is dat ook niet ideaal.
pi_80444222
Haha, ik geloof ik ook, maar mijn meneer doet dat standaard al dus ik vind het wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')