quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[Homo] #2722 Happy Tree Friends!
Ben ik 30 en dan zit ik zo puberaal het vorige topic vol te knallen.
Maar het staat zo irritant dat je de 298e bent en dan wordt het zo spannend en dan ben ik zo zenuwachtig en kan ik niets anders meer dan op F5 drukken.
Dat was in me sletty periode! das enige drugs die ik ooit 1 x gebruikt heb!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, Deceit, stuur eens een PM aan Hierissieweer, die heeft ook eens een flinke snuif genomen om zijn anus te ontspannen! Dat schept een band én mogelijkheden!
Nou ja, én je bent niet echt een soort van huismustype, toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef Deceit het volgende:
Maar ik denk dat dat gewoon zijn nickname was..
Heb wel een relatie gehad met een huisarts.. dus ja dan is het wel je meest ware topictitel
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat was in me sletty periode! das enige drugs die ik ooit 1 x gebruikt heb!
Die periode heb je nog steeds?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
waarom?quote:
de meesten beginnen bij een jointje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jawellll... soms...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, én je bent niet echt een soort van huismustype, toch?![]()
ja maar onder drugs bedoel ik op hasj en wiet na! Niet dat ik dat doe.. geef er geen kut om..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de meesten beginnen bij een jointje.
Tilburg? nee toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:44 schreef Deceit het volgende:
Õh wacht Ang3l je bedoelt uit tilburg Dr Sjoerd?! die heb ik wel s gedaan ja
Ja zo goed ken ik m dus ook niet..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tilburg? nee toch?
Ik meen Nijmeegen, Arnhem ergens officieel.
De BeerZo heet ie.
Die ik bedoel is ook naar Amsterdam verhuisd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja zo goed ken ik m dus ook niet..
Volgens mij was ie zelfs naar Amsterdam verhuist
denk dat we een ander bedoelen!
Aan wie moet ik dat vragenquote:
Zeker tot zondag, en als de wind dan nog niet veranderd is nog langer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef Deceit het volgende:
Hoelang blijven die vluchten gecancelled worden?? Iemand daar enige informatie over?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn was zat onder de as, ik dacht dat het wel mee zou vallen, ik hoorde van mijn buurvrouw zelfs dat ze, toen ze een tijdje buiten had gezeten dat haar thee naar as smaakte, zit dat tussen de oren?
Nou dus jij dacht when the parents are away Deceit will play, jeweettog, gaat dat dus mooi niet door!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Deceit het volgende:
Ah gerrum, mijn ouders zouden dit weekend, zondag ook vliegen, naar italy..
Maar sjoerd is die kleine dus, die in rome had gewoond enzo? Dezelfde?
Er is natuurlijk in de ochtend vaak wat neerslag, neerslag in de vorm van regen is hier de komende 14 dagen niet voorspeld, waar blijft die as dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker twee uur actief buiten geweest vandaag... Ik heb persoonlijk nergens last van, hopelijk ook niet ongemerkt en dat ik later de tol betaal!Twee uur as snuiven...
![]()
Je krijgt pas last als de as echt gaat dalen, dat gebeurt als het gaat regenen bijvoorbeeld. Wat ik heb gehoord, en al mijn kennis en kunde heb ik dus ook alleen maar uit de media, is dat de wind gunstig is (bijna windstil) en dat het dus langer blijft hangen dan normaal, maar dat het ook niet naar beneden komt.
Dronk je buuv Earl Grey?Vlarp weet anders wel of dat misschien ietwat naar as smaakt.
Nee. Deze sjoerd is tall dark and handsomequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Deceit het volgende:
Ah gerrum, mijn ouders zouden dit weekend, zondag ook vliegen, naar italy..
Maar sjoerd is die kleine dus, die in rome had gewoond enzo? Dezelfde?
Waar je sportschool zei moet café staan. Stop de tijd. Geen jokers.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Waar je sportschool zei moet café staan. Stop de tijd. Geen jokers.
Grappige dat je die beeldspraak gebruikt. Heb toevallig nog vorige week tegen mijn baa sgezegd dat wij 2 een beetje het orkestje van de Titanic zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om een eigen bedrijf op te richten. Heb je tenminste geen last meer van een MT dat zonder zicht op de werkelijkheid zich gedraagd als de kapitein van de Titanic.
Van de week op tv hadden ze het erover dat er helemaal geen as op Nederland zou neerslaan tot het met de regen naar beneden zou komen, dan zou het ook niet schadelijk zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn was zat onder de as, ik dacht dat het wel mee zou vallen, ik hoorde van mijn buurvrouw zelfs dat ze, toen ze een tijdje buiten had gezeten dat haar thee naar as smaakte, zit dat tussen de oren?
kloon natuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef wonderer het volgende:
Nieuw vlees of een kloon?
Ik had het laatst nog over dat orkestje met iemand en dat ik er geen youtubefragment van kan vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappige dat je die beeldspraak gebruikt. Heb toevallig nog vorige week tegen mijn baa sgezegd dat wij 2 een beetje het orkestje van de Titanic zijnIedereen vlucht maar wij blijven spelen
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef lucky-lukas het volgende:
alleen deze kunnen vinden maar dat is niet die van james cameron
Dit is ook té vet gewoon:quote:
quote:
Wat een dooddoener he?quote:
Ik moest effe googlen waar dat isquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een dooddoener he?
Maar het was wél in Beerta!
Dus als iemand nu zoekt op 'homo' en 'Beerta', dan komt'ie hier uit!
Ik vraag me af wie er in vredesnaam zoekt op "homo" en "beerta"...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus als iemand nu zoekt op 'homo' en 'Beerta', dan komt'ie hier uit!
Sterfquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Waar je sportschool zei moet café staan. Stop de tijd. Geen jokers.
Ik krijg slechts 1310 hits...zeker de gekuiste versiequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er in vredesnaam zoekt op "homo" en "beerta"...
Je krijgt wel een hoop hits: Results 1 - 10 of about 8,170 for homo beerta. (0.38 seconds)
Hij ziet er ook gewoon uit als iemand die je bij het dorp Beerta verwachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Er woont er wel een. Hij heeft allemaal heel frisse online vriendjes.
http://www.gay.nl/sleazy-paika
Euj doe es lief of zo...quote:
quote:
Nee!quote:
Aaah Zwolle...dan is t COC the place to be toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Dankje de koekoek!
Niet dat ik uit een sprankelend, swingend dorp kom, maar ik kom uit de Achterhoek. En nu woon ik, dankzij een opleiding met loting, ik heb hier dus nooit zelf voor gekozen, ik wilde naar Utrecht, dus ik ben wel een jongen van de wereld, maar ik woon nu al een *kuch* jaartje of wat in Zwolle.![]()
Dat is dichter bij Beerta dan jij, dat dan weer wel.
Ja, al het andere mislukt. Maar ik kom er eigenlijk al een tijdje niet meer, ik moet óf werken en ik heb omgang met een meneer die ergens anders woont.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Aaah Zwolle...dan is t COC the place to be toch?
Ach als hij dit leest, haalt hij zijn neus op en is alweer bezig met een ander, virtueel snufje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik Google laatst nog op Alexander Klöpping, en toen stond dit topic ook bij de 10 eerste hits.
Terwijl hij mij nou echt iemand lijkt die dagelijks op zijn eigen naam Googlet.Of daar een Google Alert voor heeft.
Hai Alexender!![]()
Ik ben er paar keer geweest, had vrienden in Zwolle wonen en gingen dan weleens daarheen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, al het andere mislukt. Maar ik kom er eigenlijk al een tijdje niet meer, ik moet óf werken en ik heb omgang met een meneer die ergens anders woont.![]()
Maar ik heb er heel wat afgevrijwilligd (jazeker, oinaru_isan!), op een gegeven moment zelfs te veel.
Ben je er bekend mee dan?
Alexander Klöpping, de gadgetdeskundige bij DWDD, a Dutch program about the things we are up to in this Dutch world. Nou and then the guy visits the show to talk about stuff like iPads and so. We got used to it, it's new for you I think so. Alexander Klöpping is his name. Never been to Idaho....quote:
Thanks buddyquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alexander Klöpping, de gadgetdeskundige bij DWDD, a Dutch program about the things we are up to in this Dutch world. Nou and then the guy visits the show to talk about stuff like iPads and so. We got used to it, it's new for you I think so. Alexander Klöpping is his name. Never been to Idaho....
Oke, nou, ik heb er aan de deur gestaan, aan de bar gestaan, ik schreef voor het verenigingsblad (clubblaadje klinkt weer zo...) en zelfs columns voor de website. Maar toen de "man-van-de-communicatie" mijn column, waarin ik niet schold, maar gewoon mijn afschuw uitte over homo-ontmoetingsplaatsen en daarmee afwijkend was omdat het COC er voor iedereen was, maar daarom dus, niet wilde plaatsen, werd ik het wat dat betreft ook een beetje zat. Het is een heel klein wereldje, daar moet je van houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben er paar keer geweest, had vrienden in Zwolle wonen en gingen dan weleens daarheen.
Raar eigenlijk dat voor best wel behoorlijke stad verder niets lukt dan. Want was meestal wel erg druk daar.
Begreep je het?quote:
Heeft hij het récht wel om dat te zeggen?quote:
Zo beroerd is je Engels niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Begreep je het?
Sorry, zo af en toe vind ik het leuk om te doen.Ik heb namelijk helemaal een beeld van dat je dan ook op een gegeven moment zo nonchalant Amerikaans-Engels gaat praten als je daar woont.
Dat je zo de kroeg in loopt en dan.... Naja, je weet wel.
Maar het is dus iemand die veel weet van computersnufjes en af en toe in DWDD zit.
Sorry dat ik niet meteen serieus antwoord gaf.
En hij is cute.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alexander Klöpping, de gadgetdeskundige bij DWDD, a Dutch program about the things we are up to in this Dutch world. Nou and then the guy visits the show to talk about stuff like iPads and so. We got used to it, it's new for you I think so. Alexander Klöpping is his name. Never been to Idaho....
Hoi, Wax!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:28 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kán dat nou?
Ik denk, he he, eindelijk druppelen er wat meer users binnen, zit ik nóg gezellig met mezelf te fokken.
Ach het is hem vergeven deze keer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Heeft hij het récht wel om dat te zeggen?
Volgens mij is hier juridisch sprake van bedreiging.
Nee irritant is dat he.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh. Je kunt geen youtube filmpjes onder een link stoppen, merk ik nu.
Vast tegen rickrollsquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh. Je kunt geen youtube filmpjes onder een link stoppen, merk ik nu.
Ik houd van jequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach het is hem vergeven deze keer.
Waxxer.
KIJK nou!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En hij is cute.
Op een huisdier achtige manier. Ik zou wel een schattige willen hebben, en een Alexander Klöpping. Kunnen ze fijn samen spelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar zit je dan weer, op je vrije avond, met vapon en knutselkarton!Wat maak je?
Ow ja want dan is je avond helemaal puik toch? Nadat je gedouchet hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*hips*
Ja, was prima! ik kom net onder de douche vandaan
moet ie figuur spreken? Is dat net zoiets als figure skating?quote:
je spamt gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
Post 5... en niemand te zien
Zeker!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja want dan is je avond helemaal puik toch? Nadat je gedouchet hebt
quote:
Hahahahaquote:
tis ook nooit goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Zegt ie ook een keer wat ipv... komt dat eruit...
Neej das waarquote:
Jaquote:
Die twee oudjes op dat bed. De kidnertjes die gaan slapen. En dan die muziek eronder.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus dit is de pagina van Bartje?
Bart?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Die twee oudjes op dat bed. De kidnertjes die gaan slapen. En dan die muziek eronder.
.
Ik kom ook steeds reclames tegen van HTC de laatste tijd, op Internet en televisie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Met die HTC Desire kun je ook geweldig Youtube filmpjes bekijken.
Met dit liedje trouwens, op televisie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kom ook steeds reclames tegen van HTC de laatste tijd, op Internet en televisie.
Je bent zelf een Klöpping!
Ninaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met dit liedje trouwens, op televisie.![]()
Ik heb momenteel wel zin om even enorm tegen een boksbal tekeer te gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Joh Steve, gebruik maar gewoon '' hoor, je hebt helemaal gelijk! Je mag boos zijn......
Heb je 'm!??!! *kijkt jaloers*quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Met die HTC Desire kun je ook geweldig Youtube filmpjes bekijken.
Ach jawel!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nina
Ik ben alleen niet zo hip & cute als Klöpping.
"Bouwjaar 1987". Volgens mij is-ie 24 ofzo. En hij heeft al sinds z'n 16e een eigen bedrijf. En hij heeft geen studiefinanciering, omdat-ie te veel verdient.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach jawel!Niet zo onzeker!
En Alexander Klöpping is... ja.... nou ja... hij zal nét 20 zijn. Hij is nog een lammetje!
Als iemand in februari 1980 is geboren, is zijn bouwjaar dan niet 1979? Omdat ie toen gebouwd werd, voor het grootste gedeelte?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Bouwjaar 1987". Volgens mij is-ie 24 ofzo. En hij heeft al sinds z'n 16e een eigen bedrijf. En hij heeft geen studiefinanciering, omdat-ie te veel verdient.
Niet als ie in de laatste vier drie (leren tellen) maanden een keer jarig isquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand in februari 1980 is geboren, is zijn bouwjaar dan niet 1979? Omdat ie toen gebouwd werd, voor het grootste gedeelte?
Ja, dat had ik ook al gelezen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Bouwjaar 1987". Volgens mij is-ie 24 ofzo. En hij heeft al sinds z'n 16e een eigen bedrijf. En hij heeft geen studiefinanciering, omdat-ie te veel verdient.
Hey, jij bent een oud&nieuw-baby!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand in februari 1980 is geboren, is zijn bouwjaar dan niet 1979? Omdat ie toen gebouwd werd, voor het grootste gedeelte?
Hoe bedenk je dat nou zo ineens?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gelezen.
Ik vond het erger te ontdekken dat Matthew Bellamy van 1978 is.
Ik wil ook de wereld juichend aan mijn voeten.
Maar oinaru_isan (nasi_uranio voor de rechts-links lezers), toen wij 16 waren, leefden we in een compleet andere tijd en dachten we bij webwinkels aan handelaren in spinnerag!
Dus ik bedoel.....
Oh je zei februari er ook nog bijquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als ie in de laatste vier drie (leren tellen) maanden een keer jarig is.
Heb jij dat dan nog nooit achterstevoren gelezenquote:
Toen ik 16 was had je teletekst.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gelezen.
Ik vond het erger te ontdekken dat Matthew Bellamy van 1978 is.
Ik wil ook de wereld juichend aan mijn voeten.
Maar oinaru_isan (nasi_uranio voor de rechts-links lezers), toen wij 16 waren, leefden we in een compleet andere tijd en dachten we bij webwinkels aan handelaren in spinnerag!
Dus ik bedoel.....
Nou, toen ik nog niet wist wie oinaru_isan was, maar ik al wel merkte dat het een wijs, meedenkend, toegankelijk en participerende user was, dacht ik: wie is dat toch??? Is het code???quote:
En niemand die denkt, even Google'n.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, toen ik nog niet wist wie oinaru_isan was, maar ik al wel merkte dat het een wijs, meedenkend, toegankelijk en participerende user was, dacht ik: wie is dat toch??? Is het code???
Dus ik denk, hey, en zijn naam andersom dan??
Dus dat was nasi_uranio... En ik denk... Nasi... uranio.... uranium....Ik wist het even niet meer.
Toen Stroekie 16 was, kon je opeens kauwgum kopen en kwamen er opeens supermarkten in het straatbeeld en kwam er ein-de-lijk een waterput in zijn eigen dorp zodat hij niet meer zo ver hoefde te lopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Toen ik 16 was had je teletekst.
Ik voel met opeens erg Stroekie nu.
Je bent geen Stroekie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Toen ik 16 was had je teletekst.
Ik voel met opeens erg Stroekie nu.
Daar had je zin kunnen stoppen.quote:
Nee?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nog nooit achterstevoren gelezen? Die naam leent zich er zo voor. Zeker toen ik nog niet wist wie het was.
Ik heb heul geen underscore ding in m'n naam :[wquote:
Ja je PM'de toen een linkje en toen kreeg ik allemaal Japanse dingen, dus ik denk ik met mijn grote mond weet weer eens iets niet en toen viel al snel het kwartje omdat ik dan e.e.a. wist wat betreft het Japanse, nou, en dan komt de fase "is hij het écht" en dat bleek later zo te zijn en toen was het "geheel" zeg maar weer vertrouwd en toen was het een situatie als "hij dronk een glas, hij deed een plas, en alles bleef zoals het was".quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En niemand die denkt, even Google'n.
Ik zág dat je gepost had in MyAct, ik denk, ik ga posten "Kijk! Daar heb je Plarv!"quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:59 schreef Vlarp het volgende:
pralV
Februari is niet de laatste drie maandenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als ie in de laatste vier drie (leren tellen) maanden een keer jarig is.
Nee, eerder. Ik had eigenlijk ergens in Augustus geboren moeten worden.quote:
Kleine faal, Waxxer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zág dat je gepost had in MyAct, ik denk, ik ga posten "Kijk! Daar heb je Plarv!"![]()
Ja dat zag ik later pas weer, dat je dat al noemde. Mijn bouwjaar is dan 1988quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Februari is niet de laatste drie maanden
Ja ik had een moment van naamsomkeringsbui.quote:
Ja, en dat las ik later toen ik al gepost hadquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zag ik later pas weer, dat je dat al noemde. Mijn bouwjaar is dan 1988.
Neej maar dan moet je het wel goed doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik had een moment van naamsomkeringsbui.
Is dat meteen een faal?
Ben ik dan één grote, Overijsselse fáál?
Plarv is niet het omgekeerde van Vlarp, lief warhoofdje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik had een moment van naamsomkeringsbui.
Is dat meteen een faal?
Ben ik dan één grote, Overijsselse fáál?
Een Heel Pittig Gerecht dat je bij de chinees kunt halen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Nasi Uranium is ook wel een hele kewle username.
Nasi Uranier is dan weer wat toepasselijker voor deze reeksquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Ooohhh een tikfoutje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Plarv is niet het omgekeerde van Vlarp, lief warhoofdje.
Met als kloon Bami Plutonium?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou ja die Remmadrettor dan!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej maar dan moet je het wel goed doen
Vlarp >> Pralv ipv Plarv
quote:
Beter uit Madrettor, dan uit Datsylel.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
Rexxawnevjirhcs dreekegmo sella nooweg koo un fanav tkun eJ
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]gew dnie nee raam tkun eJ
nam gitsaL
?loohcs po tid jij reeL
quote:Alle roze Fiats 500 moeten terug
Fiat haalt alle roze Rosa-versies van de Fiat 500 terug. Er is iets mis met de lak.
Fiat haalt alle 500’s Rosa terug en voorziet hun eigena(a)r(s)esses van een nieuw exemplaar. Dat meldt het vakblad Automotive
De roze lak kan op termijn onder invloed van UV–straling de glans verliezen. De importeur probeert via de dealers de kopers van de auto te achterhalen. De eersten zijn enige maanden geleden benaderd.
Hoeveel auto’s er moeten worden omgeruild is niet duidelijk. In totaal zijn er zeshonderd Rosa’s gebouwd.
Nederlandse dealers hebben er destijds honderd besteld en autoverhuurder Hertz is één van de grote afnemers van dit speciale model.
!rexxaWquote:
?gniletfE ed nIquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:15 schreef Waxxer het volgende:
Prodsnamun!! Dat kijkt zo wel een vloek!Zo van, nou, als je dát zegt.....!!
Bedoel je niet " (': "?quote:
!!nedrow nednoveg reih tein liw ki raam keohrthcA ed ni eeNquote:
Hahaha je had het ook al gezien dus!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=olrepxniD+&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=819e66f6a2bb7dfd
Ja was wel nieuwsgierig of het al te vinden wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha je had het ook al gezien dus!
Als dat zo is dan heeft dit ook geen zinnquote:
Even proberen en het gaat steeds relepeos!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zou hier bijna dyslextisch van worden.
Oh wacht, ja, ik lees nu alles van rechts naar links, dus ik begreep het al niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat zo is dan heeft dit ook geen zinn.
quote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Fijn toch? Moest gelijk aan je denken toen ik em tegenkwam
Mijn posts waren geen van allen achterstevoren. Op een enkel woordje na.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat achterstevoren lezen kost mij kei veel moeite.
Omdat je ook zo blij was met z'n juniorsongfestival liedquote:
Dat is Dwingeloo, dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
In Dinx... hebben ze toch een sterrenwacht?
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:28 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat achterstevoren lezen kost mij kei veel moeite.
Nee een dyslect leest:quote:
Sow... Jouw aardigpillen zijn ook op of niet?quote:
Het is alleen wel onwijs moeilijk te schrijvenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Ach. Hij is Steve maar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sow... Jouw aardigpillen zijn ook op of niet?
Natuurlijk niet, dat weet jij ook best welquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Als je ex al 4x gebeld heeft vanaf vakantie he......
Is dar dan normaal?
Ehm... Eerlijk antwoord of iets wat je wilt horen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Is dar dan normaal?
Oh!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is Dwingeloo, dat is weer wat anders.
En Dinkelo is van Jonge leu....
Heel normaal ja!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Is dar dan normaal?
Horen exen dat niet te doen dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Is dar dan normaal?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
Sow... Jouw aardigpillen zijn ook op of niet?
Ja en?quote:
Dat maakt hem heel tof en hipquote:
quote:
Ik heb hem hip gemaakt he. Laat dat genoteerd staan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:15 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh.. Is Steve ook al hip tegenwoordig.
Hij wel.
Hoe doe je dat dan precies? En wat vraag je daar nou voor, zo'n hip behandeling? Net zo veel als de kapper van Ang3l?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb hem hip gemaakt he. Laat dat genoteerd staan.
Slechts mijn aanwezigheidquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan precies? En wat vraag je daar nou voor, zo'n hip behandeling? Net zo veel als de kapper van Ang3l?
Oohhh... dan ga ik gewoon een keer sneaky bij je in de buurt staan als op de bus aan het wachten bent op het station.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slechts mijn aanwezigheid. Iedereen met wie ik spreek wordt hip ende happening.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oohhh... dan ga ik gewoon een keer sneaky bij je in de buurt staan als op de bus aan het wachten bent op het station.
Graag gedaan hèquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Thanks, nu ga ik weer argwanend om me heen kijken
. Ik was er net vanaf.
hij is toch nog maar pas een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Is dar dan normaal?
Klopt. Dat doen anderenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:54 schreef Waxxer het volgende:
Dus ook geen mos en paardenbloemen en onkruid dat je tussen de tegels van de terraspartij weg moet krabben
Nou nee, ik ben inderdaad geen bakvis.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ga je nou liggen zonnen?
Dat lijkt me niets voor Jou, eigenlijk.
Had ik maar een tuinboy.... Ik ga mijn vader eens vragen of hij komt helpen met een opknapbeurt. En ik ga dit jaar op tijd de terrasjes besproeien met onkruidverdelger. Ik ga hier natuurlijik mijn adres niet geven, maar als je mijn tuin ziet op StreetView.... Ai-ai-ai-ai...quote:
Ik heb ene gemeenschappelijke tuin die onderhouden wordt van de servicekosten die we betalenquote:
quote:Ik ga mijn vader eens vragen of hij komt helpen met een opknapbeurt. En ik ga dit jaar op tijd de terrasjes besproeien met onkruidverdelger. Ik ga hier natuurlijik mijn adres niet geven, maar als je mijn tuin ziet op StreetView.... Ai-ai-ai-ai...
Oh dat is wel heel erg super!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ene gemeenschappelijke tuin die onderhouden wordt van de servicekosten die we betalen
[..]Ik ben blij dat ik er geen heb.
Die bij de boerderij was ook vreselijk verwaarloosd.
En bij die boerderij had je eigenlijk, achteraf, een geitje of een bokje of een geitje of een bokje moeten nemen voor het gras!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ene gemeenschappelijke tuin die onderhouden wordt van de servicekosten die we betalen
[..]Ik ben blij dat ik er geen heb.
Die bij de boerderij was ook vreselijk verwaarloosd.
Alleen voelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:34 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat voel ik mij decadent lui als de stofzuigrobot hier aan het schoonmaken is.
Dat van mij over een dik uur ookquote:
Sterktequote:
Dat had de kapper moeten zien dat het krult en dus korter wordt met opdrogenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik denk dat de kapster bij mij toch echt meer dan die een of twee centimeter eraf heeft geknipt. En dan was mijn haar nog nat en dan lijkt het langer en niu is het verdacht kort opgedroogd
![]()
.
Wennen.
Wat maak jij je ontzettend druk over wat anderen van je vinden. Of niet?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben inderdaad geen bakvis.
Bij mijn ouders kan ik wel uuuuuuuuren buiten zitten/hangen als het écht warm is, maar ik heb hier heel weinig privacy en krijg ik het gevoel alsof ik dan net zo goed naakt in een druk winkelcentrum kan gaan liggen met een zonnebril op. Dus ik ontbijt dan wel lekker buiten in het zonnetje (wat begin ik opeens als een oud wijf te communiceren) en ik lees wat, maar dan ga ik, als bleke kluizenaar, na een tijdje alweer naar binnen. Ik heb aan twee zijkanten buren en boven mij is een dakterras en ik heb al wel eens gehad dat ik op een bepaalde manier "
" toesprak en me toen pas realiseerde dat er aan de andere kant van de conifeer een buurman zat.
Maar op mooie zomerdagen zit ik best wel eens buiten hoor.
Ik wil niet meeeheeeheeer......quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, het went wel, Het is niet zo rampzalig als de vorige keer.
Bam.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat maak jij je ontzettend druk over wat anderen van je vinden. Of niet?
Ja eiogenlijk wel he.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:52 schreef Deceit het volgende:
Fuck die buren en fuck je buurt
En dan nog, zonder of met strakgetrainde lichaam, na 1 x dat ze je body body hebben gezien is de 2e x niet meer interessant!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja eiogenlijk wel he.![]()
![]()
Nou, dan ga ik deze zomer gewoon zónder shirtje en helemaal strakgetraind in de tuin zitten.
Ik ga het doen ook!
Ga je flink sporten en trainen en alles?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja eiogenlijk wel he.![]()
![]()
Nou, dan ga ik deze zomer gewoon zónder shirtje en helemaal strakgetraind in de tuin zitten.
Ik ga het doen ook!
Nou, weet je nog dat ik zei dat ik er nog 6 kwijt moest?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ga je flink sporten en trainen en alles?
Ja dat is zo, maar het zit er eigenlijk veel te veel in gesleten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
En dan nog, zonder of met strakgetrainde lichaam, na 1 x dat ze je body body hebben gezien is de 2e x niet meer interessant!
klinkt toch wel denigrerend hoor 'poetshomo', maar ang3l voelt zich vast ook decadent met zijn hulp in de huishoudingquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zegt hij die een poetshomo heeft.
Ik heb dat woord overgenomen van Ang3l.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
klinkt toch wel denigrerend hoor 'poetshomo', maar ang3l voelt zich vast ook decadent met zijn hulp in de huishouding
Girl... get some ballsquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:16 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik mezelf hier de hele tijd te verdedigen!
Ik kom wel erg labiel over zo!Maar het tegendeel is waar hoor!
* Tijdstip neerschrijftquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:48 schreef Deceit het volgende:
Gaat lekker.. kan beter.. vraag het me om 5 uur nog een x..!
ben aan het werk tot 5
en dan weekend!!!
maar met jouw?
pics?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zit in de zon, korte broek en ontbloot bovenlijf. Eindelijk lente
indd.. pics!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Pár-don?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Vruuuuger in een ander leven enzo, poste O_I wel eens in S&Gquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij nog nooit gezien dus straks heb je een bierbuik ofzo dus daarom pics
gewoon in hun fobo kijken, de helft hier heeft er eentjequote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef Deceit het volgende:
wrm weet ik van bijna niemand hier hoe ze eruitzien eigenlijk?
hoeft ook niet direct iets te betekenenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vruuuuger in een ander leven enzo, poste O_I wel eens in S&G.
Ik ben een aantal keren in het openbaar herkend als Waxxer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef Deceit het volgende:
wrm weet ik van bijna niemand hier hoe ze eruitzien eigenlijk?
Nou ja, je kunt een heleboel over jou googlen hoor!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:33 schreef Deceit het volgende:
Ik maak geen nieuwe maar nee heb niks voor jullie te verbergen...
Ik heb geen bierbuik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij nog nooit gezien dus straks heb je een bierbuik ofzo dus daarom pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |