quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[Homo] #2722 Happy Tree Friends!
Ben ik 30 en dan zit ik zo puberaal het vorige topic vol te knallen.
Maar het staat zo irritant dat je de 298e bent en dan wordt het zo spannend en dan ben ik zo zenuwachtig en kan ik niets anders meer dan op F5 drukken.
Dat was in me sletty periode! das enige drugs die ik ooit 1 x gebruikt heb!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, Deceit, stuur eens een PM aan Hierissieweer, die heeft ook eens een flinke snuif genomen om zijn anus te ontspannen! Dat schept een band én mogelijkheden!
Nou ja, én je bent niet echt een soort van huismustype, toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef Deceit het volgende:
Maar ik denk dat dat gewoon zijn nickname was..
Heb wel een relatie gehad met een huisarts.. dus ja dan is het wel je meest ware topictitel
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat was in me sletty periode! das enige drugs die ik ooit 1 x gebruikt heb!
Die periode heb je nog steeds?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
waarom?quote:
de meesten beginnen bij een jointje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jawellll... soms...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, én je bent niet echt een soort van huismustype, toch?![]()
ja maar onder drugs bedoel ik op hasj en wiet na! Niet dat ik dat doe.. geef er geen kut om..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de meesten beginnen bij een jointje.
Tilburg? nee toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:44 schreef Deceit het volgende:
Õh wacht Ang3l je bedoelt uit tilburg Dr Sjoerd?! die heb ik wel s gedaan ja
Ja zo goed ken ik m dus ook niet..quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tilburg? nee toch?
Ik meen Nijmeegen, Arnhem ergens officieel.
De BeerZo heet ie.
Die ik bedoel is ook naar Amsterdam verhuisd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja zo goed ken ik m dus ook niet..
Volgens mij was ie zelfs naar Amsterdam verhuist
denk dat we een ander bedoelen!
Aan wie moet ik dat vragenquote:
Zeker tot zondag, en als de wind dan nog niet veranderd is nog langer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef Deceit het volgende:
Hoelang blijven die vluchten gecancelled worden?? Iemand daar enige informatie over?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn was zat onder de as, ik dacht dat het wel mee zou vallen, ik hoorde van mijn buurvrouw zelfs dat ze, toen ze een tijdje buiten had gezeten dat haar thee naar as smaakte, zit dat tussen de oren?
Nou dus jij dacht when the parents are away Deceit will play, jeweettog, gaat dat dus mooi niet door!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Deceit het volgende:
Ah gerrum, mijn ouders zouden dit weekend, zondag ook vliegen, naar italy..
Maar sjoerd is die kleine dus, die in rome had gewoond enzo? Dezelfde?
Er is natuurlijk in de ochtend vaak wat neerslag, neerslag in de vorm van regen is hier de komende 14 dagen niet voorspeld, waar blijft die as dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker twee uur actief buiten geweest vandaag... Ik heb persoonlijk nergens last van, hopelijk ook niet ongemerkt en dat ik later de tol betaal!Twee uur as snuiven...
![]()
Je krijgt pas last als de as echt gaat dalen, dat gebeurt als het gaat regenen bijvoorbeeld. Wat ik heb gehoord, en al mijn kennis en kunde heb ik dus ook alleen maar uit de media, is dat de wind gunstig is (bijna windstil) en dat het dus langer blijft hangen dan normaal, maar dat het ook niet naar beneden komt.
Dronk je buuv Earl Grey?Vlarp weet anders wel of dat misschien ietwat naar as smaakt.
Nee. Deze sjoerd is tall dark and handsomequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Deceit het volgende:
Ah gerrum, mijn ouders zouden dit weekend, zondag ook vliegen, naar italy..
Maar sjoerd is die kleine dus, die in rome had gewoond enzo? Dezelfde?
Waar je sportschool zei moet café staan. Stop de tijd. Geen jokers.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Waar je sportschool zei moet café staan. Stop de tijd. Geen jokers.
Grappige dat je die beeldspraak gebruikt. Heb toevallig nog vorige week tegen mijn baa sgezegd dat wij 2 een beetje het orkestje van de Titanic zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om een eigen bedrijf op te richten. Heb je tenminste geen last meer van een MT dat zonder zicht op de werkelijkheid zich gedraagd als de kapitein van de Titanic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |