KIJK nou!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En hij is cute.
Op een huisdier achtige manier. Ik zou wel een schattige willen hebben, en een Alexander Klöpping. Kunnen ze fijn samen spelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar zit je dan weer, op je vrije avond, met vapon en knutselkarton!Wat maak je?
Ow ja want dan is je avond helemaal puik toch? Nadat je gedouchet hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*hips*
Ja, was prima! ik kom net onder de douche vandaan
moet ie figuur spreken? Is dat net zoiets als figure skating?quote:
je spamt gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
Post 5... en niemand te zien
Zeker!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja want dan is je avond helemaal puik toch? Nadat je gedouchet hebt
quote:
Hahahahaquote:
tis ook nooit goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Zegt ie ook een keer wat ipv... komt dat eruit...
Neej das waarquote:
Jaquote:
Die twee oudjes op dat bed. De kidnertjes die gaan slapen. En dan die muziek eronder.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus dit is de pagina van Bartje?
Bart?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Die twee oudjes op dat bed. De kidnertjes die gaan slapen. En dan die muziek eronder.
.
Ik kom ook steeds reclames tegen van HTC de laatste tijd, op Internet en televisie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Met die HTC Desire kun je ook geweldig Youtube filmpjes bekijken.
Met dit liedje trouwens, op televisie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kom ook steeds reclames tegen van HTC de laatste tijd, op Internet en televisie.
Je bent zelf een Klöpping!
Ninaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met dit liedje trouwens, op televisie.![]()
Ik heb momenteel wel zin om even enorm tegen een boksbal tekeer te gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Joh Steve, gebruik maar gewoon '' hoor, je hebt helemaal gelijk! Je mag boos zijn......
Heb je 'm!??!! *kijkt jaloers*quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Met die HTC Desire kun je ook geweldig Youtube filmpjes bekijken.
Ach jawel!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nina
Ik ben alleen niet zo hip & cute als Klöpping.
"Bouwjaar 1987". Volgens mij is-ie 24 ofzo. En hij heeft al sinds z'n 16e een eigen bedrijf. En hij heeft geen studiefinanciering, omdat-ie te veel verdient.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach jawel!Niet zo onzeker!
En Alexander Klöpping is... ja.... nou ja... hij zal nét 20 zijn. Hij is nog een lammetje!
Als iemand in februari 1980 is geboren, is zijn bouwjaar dan niet 1979? Omdat ie toen gebouwd werd, voor het grootste gedeelte?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Bouwjaar 1987". Volgens mij is-ie 24 ofzo. En hij heeft al sinds z'n 16e een eigen bedrijf. En hij heeft geen studiefinanciering, omdat-ie te veel verdient.
Niet als ie in de laatste vier drie (leren tellen) maanden een keer jarig isquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand in februari 1980 is geboren, is zijn bouwjaar dan niet 1979? Omdat ie toen gebouwd werd, voor het grootste gedeelte?
Ja, dat had ik ook al gelezen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Bouwjaar 1987". Volgens mij is-ie 24 ofzo. En hij heeft al sinds z'n 16e een eigen bedrijf. En hij heeft geen studiefinanciering, omdat-ie te veel verdient.
Hey, jij bent een oud&nieuw-baby!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand in februari 1980 is geboren, is zijn bouwjaar dan niet 1979? Omdat ie toen gebouwd werd, voor het grootste gedeelte?
Hoe bedenk je dat nou zo ineens?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gelezen.
Ik vond het erger te ontdekken dat Matthew Bellamy van 1978 is.
Ik wil ook de wereld juichend aan mijn voeten.
Maar oinaru_isan (nasi_uranio voor de rechts-links lezers), toen wij 16 waren, leefden we in een compleet andere tijd en dachten we bij webwinkels aan handelaren in spinnerag!
Dus ik bedoel.....
Oh je zei februari er ook nog bijquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als ie in de laatste vier drie (leren tellen) maanden een keer jarig is.
Heb jij dat dan nog nooit achterstevoren gelezenquote:
Toen ik 16 was had je teletekst.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gelezen.
Ik vond het erger te ontdekken dat Matthew Bellamy van 1978 is.
Ik wil ook de wereld juichend aan mijn voeten.
Maar oinaru_isan (nasi_uranio voor de rechts-links lezers), toen wij 16 waren, leefden we in een compleet andere tijd en dachten we bij webwinkels aan handelaren in spinnerag!
Dus ik bedoel.....
Nou, toen ik nog niet wist wie oinaru_isan was, maar ik al wel merkte dat het een wijs, meedenkend, toegankelijk en participerende user was, dacht ik: wie is dat toch??? Is het code???quote:
En niemand die denkt, even Google'n.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, toen ik nog niet wist wie oinaru_isan was, maar ik al wel merkte dat het een wijs, meedenkend, toegankelijk en participerende user was, dacht ik: wie is dat toch??? Is het code???
Dus ik denk, hey, en zijn naam andersom dan??
Dus dat was nasi_uranio... En ik denk... Nasi... uranio.... uranium....Ik wist het even niet meer.
Toen Stroekie 16 was, kon je opeens kauwgum kopen en kwamen er opeens supermarkten in het straatbeeld en kwam er ein-de-lijk een waterput in zijn eigen dorp zodat hij niet meer zo ver hoefde te lopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Toen ik 16 was had je teletekst.
Ik voel met opeens erg Stroekie nu.
Je bent geen Stroekie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Toen ik 16 was had je teletekst.
Ik voel met opeens erg Stroekie nu.
Daar had je zin kunnen stoppen.quote:
Nee?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij dat dan nog nooit achterstevoren gelezen? Die naam leent zich er zo voor. Zeker toen ik nog niet wist wie het was.
Ik heb heul geen underscore ding in m'n naam :[wquote:
Ja je PM'de toen een linkje en toen kreeg ik allemaal Japanse dingen, dus ik denk ik met mijn grote mond weet weer eens iets niet en toen viel al snel het kwartje omdat ik dan e.e.a. wist wat betreft het Japanse, nou, en dan komt de fase "is hij het écht" en dat bleek later zo te zijn en toen was het "geheel" zeg maar weer vertrouwd en toen was het een situatie als "hij dronk een glas, hij deed een plas, en alles bleef zoals het was".quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En niemand die denkt, even Google'n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |