En bij die boerderij had je eigenlijk, achteraf, een geitje of een bokje of een geitje of een bokje moeten nemen voor het gras!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ene gemeenschappelijke tuin die onderhouden wordt van de servicekosten die we betalen
[..]Ik ben blij dat ik er geen heb.
Die bij de boerderij was ook vreselijk verwaarloosd.
Alleen voelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:34 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat voel ik mij decadent lui als de stofzuigrobot hier aan het schoonmaken is.
Dat van mij over een dik uur ookquote:
Sterktequote:
Dat had de kapper moeten zien dat het krult en dus korter wordt met opdrogenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik denk dat de kapster bij mij toch echt meer dan die een of twee centimeter eraf heeft geknipt. En dan was mijn haar nog nat en dan lijkt het langer en niu is het verdacht kort opgedroogd
![]()
.
Wennen.
Wat maak jij je ontzettend druk over wat anderen van je vinden. Of niet?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben inderdaad geen bakvis.
Bij mijn ouders kan ik wel uuuuuuuuren buiten zitten/hangen als het écht warm is, maar ik heb hier heel weinig privacy en krijg ik het gevoel alsof ik dan net zo goed naakt in een druk winkelcentrum kan gaan liggen met een zonnebril op. Dus ik ontbijt dan wel lekker buiten in het zonnetje (wat begin ik opeens als een oud wijf te communiceren) en ik lees wat, maar dan ga ik, als bleke kluizenaar, na een tijdje alweer naar binnen. Ik heb aan twee zijkanten buren en boven mij is een dakterras en ik heb al wel eens gehad dat ik op een bepaalde manier "
" toesprak en me toen pas realiseerde dat er aan de andere kant van de conifeer een buurman zat.
Maar op mooie zomerdagen zit ik best wel eens buiten hoor.
Ik wil niet meeeheeeheeer......quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, het went wel, Het is niet zo rampzalig als de vorige keer.
Bam.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat maak jij je ontzettend druk over wat anderen van je vinden. Of niet?
Ja eiogenlijk wel he.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:52 schreef Deceit het volgende:
Fuck die buren en fuck je buurt
En dan nog, zonder of met strakgetrainde lichaam, na 1 x dat ze je body body hebben gezien is de 2e x niet meer interessant!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja eiogenlijk wel he.![]()
![]()
Nou, dan ga ik deze zomer gewoon zónder shirtje en helemaal strakgetraind in de tuin zitten.
Ik ga het doen ook!
Ga je flink sporten en trainen en alles?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja eiogenlijk wel he.![]()
![]()
Nou, dan ga ik deze zomer gewoon zónder shirtje en helemaal strakgetraind in de tuin zitten.
Ik ga het doen ook!
Nou, weet je nog dat ik zei dat ik er nog 6 kwijt moest?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ga je flink sporten en trainen en alles?
Ja dat is zo, maar het zit er eigenlijk veel te veel in gesleten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
En dan nog, zonder of met strakgetrainde lichaam, na 1 x dat ze je body body hebben gezien is de 2e x niet meer interessant!
klinkt toch wel denigrerend hoor 'poetshomo', maar ang3l voelt zich vast ook decadent met zijn hulp in de huishoudingquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zegt hij die een poetshomo heeft.
Ik heb dat woord overgenomen van Ang3l.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
klinkt toch wel denigrerend hoor 'poetshomo', maar ang3l voelt zich vast ook decadent met zijn hulp in de huishouding
Girl... get some ballsquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:16 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik mezelf hier de hele tijd te verdedigen!
Ik kom wel erg labiel over zo!Maar het tegendeel is waar hoor!
* Tijdstip neerschrijftquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:48 schreef Deceit het volgende:
Gaat lekker.. kan beter.. vraag het me om 5 uur nog een x..!
ben aan het werk tot 5
en dan weekend!!!
maar met jouw?
pics?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zit in de zon, korte broek en ontbloot bovenlijf. Eindelijk lente
indd.. pics!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Pár-don?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Vruuuuger in een ander leven enzo, poste O_I wel eens in S&Gquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb je volgens mij nog nooit gezien dus straks heb je een bierbuik ofzo dus daarom pics
gewoon in hun fobo kijken, de helft hier heeft er eentjequote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef Deceit het volgende:
wrm weet ik van bijna niemand hier hoe ze eruitzien eigenlijk?
hoeft ook niet direct iets te betekenenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vruuuuger in een ander leven enzo, poste O_I wel eens in S&G.
Ik ben een aantal keren in het openbaar herkend als Waxxer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef Deceit het volgende:
wrm weet ik van bijna niemand hier hoe ze eruitzien eigenlijk?
Nou ja, je kunt een heleboel over jou googlen hoor!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:33 schreef Deceit het volgende:
Ik maak geen nieuwe maar nee heb niks voor jullie te verbergen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |