Ik zág dat je gepost had in MyAct, ik denk, ik ga posten "Kijk! Daar heb je Plarv!"quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:59 schreef Vlarp het volgende:
pralV
Februari is niet de laatste drie maandenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als ie in de laatste vier drie (leren tellen) maanden een keer jarig is.
Nee, eerder. Ik had eigenlijk ergens in Augustus geboren moeten worden.quote:
Kleine faal, Waxxer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zág dat je gepost had in MyAct, ik denk, ik ga posten "Kijk! Daar heb je Plarv!"![]()
Ja dat zag ik later pas weer, dat je dat al noemde. Mijn bouwjaar is dan 1988quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Februari is niet de laatste drie maanden
Ja ik had een moment van naamsomkeringsbui.quote:
Ja, en dat las ik later toen ik al gepost hadquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat zag ik later pas weer, dat je dat al noemde. Mijn bouwjaar is dan 1988.
Neej maar dan moet je het wel goed doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik had een moment van naamsomkeringsbui.
Is dat meteen een faal?
Ben ik dan één grote, Overijsselse fáál?
Plarv is niet het omgekeerde van Vlarp, lief warhoofdje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik had een moment van naamsomkeringsbui.
Is dat meteen een faal?
Ben ik dan één grote, Overijsselse fáál?
Een Heel Pittig Gerecht dat je bij de chinees kunt halen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Nasi Uranium is ook wel een hele kewle username.
Nasi Uranier is dan weer wat toepasselijker voor deze reeksquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Ooohhh een tikfoutje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Plarv is niet het omgekeerde van Vlarp, lief warhoofdje.
Met als kloon Bami Plutonium?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou ja die Remmadrettor dan!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej maar dan moet je het wel goed doen
Vlarp >> Pralv ipv Plarv
quote:
Beter uit Madrettor, dan uit Datsylel.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
Rexxawnevjirhcs dreekegmo sella nooweg koo un fanav tkun eJ
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]gew dnie nee raam tkun eJ
nam gitsaL
?loohcs po tid jij reeL
quote:Alle roze Fiats 500 moeten terug
Fiat haalt alle roze Rosa-versies van de Fiat 500 terug. Er is iets mis met de lak.
Fiat haalt alle 500’s Rosa terug en voorziet hun eigena(a)r(s)esses van een nieuw exemplaar. Dat meldt het vakblad Automotive
De roze lak kan op termijn onder invloed van UV–straling de glans verliezen. De importeur probeert via de dealers de kopers van de auto te achterhalen. De eersten zijn enige maanden geleden benaderd.
Hoeveel auto’s er moeten worden omgeruild is niet duidelijk. In totaal zijn er zeshonderd Rosa’s gebouwd.
Nederlandse dealers hebben er destijds honderd besteld en autoverhuurder Hertz is één van de grote afnemers van dit speciale model.
!rexxaWquote:
?gniletfE ed nIquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:15 schreef Waxxer het volgende:
Prodsnamun!! Dat kijkt zo wel een vloek!Zo van, nou, als je dát zegt.....!!
Bedoel je niet " (': "?quote:
!!nedrow nednoveg reih tein liw ki raam keohrthcA ed ni eeNquote:
Hahaha je had het ook al gezien dus!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=olrepxniD+&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=819e66f6a2bb7dfd
Ja was wel nieuwsgierig of het al te vinden wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha je had het ook al gezien dus!
Als dat zo is dan heeft dit ook geen zinnquote:
Even proberen en het gaat steeds relepeos!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zou hier bijna dyslextisch van worden.
Oh wacht, ja, ik lees nu alles van rechts naar links, dus ik begreep het al niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat zo is dan heeft dit ook geen zinn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |