maar af en toe ook niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
Hier refresht hij nog af en toe automatisch.
Ik vind de chemtrails ook niet echt overtuigend.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Behalve het stukje over de vruchtbaarheid van die as en de cynische kijk op de bestrijding van baarmoederhalskanker en de mexicaanse griep (alhoewel over dat laatste te discussiëren valt) heet hij wel degelijk een punt.
die wolk lijkt op een lammetjequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:57 schreef marcel-o het volgende:
k zag m refreshen![]()
best mooi plaatje nu
[ afbeelding ]
mooi de zon er op
Vliegtuigen stoten veel stikstofoxiden NOx (NO, NO2, N2O, N2O3, etc) uit. Oudere straalmotoren stoten ook zwavel uit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind de chemtrails ook niet echt overtuigend.....
Nog even over loodhoudende brandstoffen: er worden dan ook nog fosforverbindingen aan toegevoegd om het hechten van loodoxide aan de cilinderwanden tegen te gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vliegtuigen stoten veel stikstofoxiden NOx (NO, NO2, N2O, N2O3, etc) uit.
Stikstofoxiden zijn een veroorzaker van bijvoorbeeld zure regen en aantasting van de ozonlaag.
En bij propellervliegtuigen wordt vaak loodhoudende brandstof gebruikt en dat geeft duidelijk meetbare verhoogde loodgehaltes in de lucht. Loodverbindingejn zijn erg ongezond, maar dat weet je natuurlijk.
Gelukkig geen ramptoeristen hierquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ZOOOOONE GROTE VUURBAL, JONGE!
.
.
.
.
BAM!!
Behoorlijke boem ja, bewolking is ook bijna helemaal weg. Gaaf om te zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:14 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Momenteel inderdaad een aardige "BOEM!" te zien op die webcam
het is watquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Jumparound het volgende:
je zal maar moeten vliegen zondag...
En dan blijkt dat je geen vleugels hebt, dat is balenquote:
dat is om inbrekers te laten denken dat er mensen thuis zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef MarMar het volgende:
En er brandt gewoon licht in het gebouw wat je ziet op die webcam! Retestoer.
zodat ze niet het vliegtuig pakken en daarheen vliegen om het huis leeg te roven?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is om inbrekers te laten denken dat er mensen thuis zijn...
^O ^ en dat om half 12quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
zodat ze niet het vliegtuig pakken en daarheen vliegen om het huis leeg te roven?
Good thinking
Ik vind het wel heerlijk rustig zo zonder al dat vliegverkeer. Ik woon in een aanvliegroute. Iedere paar minuten vliegen er vliegtuigen laag over, soms is de 1 nog niet eens weg en de ander is er alweer. Ik werd vanmorgen om 6 uur wakker en verbaasde me over hoe stil het buiten wasquote:
k zou er niet aan gaan wennen als k jou wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk rustig zo zonder al dat vliegverkeer. Ik woon in een aanvliegroute. Iedere paar minuten vliegen er vliegtuigen laag over, soms is de 1 nog niet eens weg en de ander is er alweer. Ik werd vanmorgen om 6 uur wakker en verbaasde me over hoe stil het buiten was![]()
En toen vanmiddag de lucht blauw werd zag je ook nergens " nevelbewolking of sluierwolken", dus idd een blauwe lucht zover je kon kijken, mooi is dat
of hij moet verhuizen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k zou er niet aan gaan wennen als k jou was
Je werd wakker door de stilte?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef childintime het volgende:
Ik werd vanmorgen om 6 uur wakker en verbaasde me over hoe stil het buiten was![]()
Wie weet, misschien is het inmiddels zo gewoon dat het geluid er altijd is dat je er wakker van wordt als het er ineens niet meer isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |