Valt nu niks over te zeggen. Zowel het gedrag van vulkanen en het weer is zeer lastig te voorspellen. Als het tegenzit gaat het niet door, als het meezit wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat verwachten jullie voor a.s. donderdag ?
Zal er dan weer gevlogen kunnen worden ?
Mijn ouders gaan dan op vakantie.
Ik vlieg zelf die donderdag daar op hun achterna.
Ik hoop echt dat het door gaat
Ik zie het al, dat wordt fietsen naar het werk maandag.quote:
Hoe groot is de kans dan dat die Atla (heet hij zo ? ) ook zal gaan uitkomen ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt nu niks over te zeggen. Zowel het gedrag van vulkanen en het weer is zeer lastig te voorspellen. Als het tegenzit gaat het niet door, als het meezit wel.
Katla.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dan dat die Atla (heet hij zo ? ) ook zal gaan uitkomen ?
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katla.
In het verleden werd de Katla altijd wakker zodra de vulkaan de met de moeilijke naam wakker werd. Benieuwd of dat nu ook gebeurt....
Ja klopt. Het zijn dikke grijs/witte " wattenwolken" (van die samengepakte klompen). Die allemaal vanuit het noorden komen en richting westen trekken. Ze hangen allemaal oost-zuidwaarts uitgerekt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:16 schreef Light het volgende:
[..]
Als de bewolking te dun is, zal die niet op buienradar verschijnen. Maar childintime heeft het over een dik pak. En de aswolken zijn niet te zien op vliegtuigradar, dus het is goed mogelijk dast ze ook niet op een gewone weerradar verschijnen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die as die in de lucht zit komt helemaal niet van een vulkaan uit IJsland, het is de as van Sugar Lee Hooper die uitgestrooid is !
Je zou 't kunnen ruiken. Weet niet hoe groot die kans is, maar als je zoiets als rotte eieren ruikt, moet dat van die as komen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik vraag me af of je het ook kan ruiken buiten, ik heb heel de dag zo af en toe naar boven ziten kijken en wel iets wazigs gezien maar ik weet het allemaal niet zeker
Da's toch meestal een scheet van iemand die 'm vlakbij gelaten heeft.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou 't kunnen ruiken. Weet niet hoe groot die kans is, maar als je zoiets als rotte eieren ruikt, moet dat van die as komen.
Afwachten. Niemand kan dit voorspellen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:09 schreef frame-saw het volgende:
Wat kan er trouwens gebeuren als die grotere vulkaan uitbarst?
http://www.slate.com/id/2250998/ Ik vond dit artikel wel interessant, lekker in niet-zo-grote-mensentaal uitgelegd. Maar er staat dus niet wat er gebeurd als de Katla uitbarst.
Maar ik kan er toch wel vanuit gaan dat we dit over 6 weken allemaal weer zijn vergeten? Want dan moet ik vliegenOf kan ik er vanuit gaan dat ik nooooooooooit meer thuis kom (tenzij ik de dure trein neem)?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's toch meestal een scheet van iemand die 'm vlakbij gelaten heeft.
Ik moet over 1.5 week alquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:09 schreef frame-saw het volgende:
Wat kan er trouwens gebeuren als die grotere vulkaan uitbarst?
http://www.slate.com/id/2250998/ Ik vond dit artikel wel interessant, lekker in niet-zo-grote-mensentaal uitgelegd. Maar er staat dus niet wat er gebeurd als de Katla uitbarst.
Maar ik kan er toch wel vanuit gaan dat we dit over 6 weken allemaal weer zijn vergeten? Want dan moet ik vliegenOf kan ik er vanuit gaan dat ik nooooooooooit meer thuis kom (tenzij ik de dure trein neem)?
Alsof je van onderaf kunt zien of de wolken een dik pak vormenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:16 schreef Light het volgende:
Maar childintime heeft het over een dik pak.
Een dik pak vind ik als ik de " normale" lucht erachter niet meer kan zien. En dat is dus het geval. Tussen de wilken door zie ik wel de nachtlucht, maar ik kan het door de wilken niet zien. Ze zijn dus best dik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof je van onderaf kunt zien of de wolken een dik pak vormen. Dat lijkt mij niet, anders zouden ze wel op de infrarood satelliet te zien zijn.
Ok.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afwachten. Niemand kan dit voorspellen.
Er zijn weinig verzekeringen die dit dekken. Natuurramp, dus overmacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ok.
Gelukkig zit ik in Engeland dus het is geen ramp, maar het is wel jammer omdat mijn broer eigenlijk langs zou komen (en nee die gaat niet een hele dag voor mij reizen). Maar afwachten dus
Heb je trouwens een annuleringsverzekering nodig als je niet kunt vliegen door dit?
Hoe kan het dan dat de vliegtuigmaatschappijen zoveel verlies draaien? Of gaat het dan om de werknemers?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn weinig verzekeringen die dit dekken. Natuurramp, dus overmacht.
Ik kreeg mijn 350¤ gewoon terug van Neckerman.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn weinig verzekeringen die dit dekken. Natuurramp, dus overmacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |