Vannacht ging onverwacht erg goed, hij werd om 7.15 uur wakker. Daarna geslapen tot 11.30 uur. Hij had iets in te halen dus. Hele dag gezellig geweest, 's middags in de Efteling in de wagen geslapen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:07 schreef ymme het volgende:
DJRandall, hoe is het vanacht verder gegaan?
Hopelijk 'kramploos" voor jullie maar vooral ook voor de kleine..
Krampjes zijn stom
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:56 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat zonde dat je niks van de Efteling gezien hebt, ook nergens in geweest? Wij hadden Wolf meegenomen in de oldtimers,Indische Waterlelies,Carnaval Festival en Droomvlucht. Vond ie geweldig!
Leuk!quote:Wolf kan ineens weer meer, zo leuk! Hoofd optillen als hij in de wipper zit doet hij nou heel veel, en op de arm laat hij ook merken door zich op te trekken dat hij niet liggend meer wil, maar hij wil dat ik hem rechtop zet zodat hij alles kan zienhij ''zit'' dus veel op schoot en zn hoofd wiebelt dan ook al niet meer zo.
En als ik hem optrek tot staan op mijn schoot vindt hij ook eindeloos prachtig
ik ben verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vraag is inderdaad wat algemeen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:43 schreef Incantrix het volgende:
NU, wat wil je erover weten? Ik ben nu twee keer geweest met StefEn wat zijn de tegens mbt babyzwemmen dan?
Ah, ja, dat heb ik ook wel eens horen vallen. Ik ben tot nu toe in een zwembad geweest dat nauwelijks chloor gebruikt (een zoutwaterbad) en aan zijn huidje heb ik eigenlijk niks gemerkt. Ook van zijn oren heeft hij verder geen last gehad voor zover ik na kan gaan en hij vind het volgens mij wel erg leukquote:Op zondag 18 april 2010 08:43 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Mijn vraag is inderdaad wat algemeen!Ik heb ergens op internet gelezen dat het sommigen het afraden ivm grotere kans op oorontsteking en exceem oa. Het lijkt mij namelijk heel erg leuk om te doen.
Wat is jou ervaring dan Incantrix? Vond Stef het leuk?
Bedankt voor je antwoord!quote:Op zondag 18 april 2010 09:04 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ja, dat heb ik ook wel eens horen vallen. Ik ben tot nu toe in een zwembad geweest dat nauwelijks chloor gebruikt (een zoutwaterbad) en aan zijn huidje heb ik eigenlijk niks gemerkt. Ook van zijn oren heeft hij verder geen last gehad voor zover ik na kan gaan en hij vind het volgens mij wel erg leukDe eerste keer was echt heel schattig, het water is natuurlijk kouder als een badje en er waren ook allemaal rare geluiden, dus toen ik het water voor het eerst inliep kroop hij half in me
Wel lief dat hij zich dus ook wel beschermd voelde volgens mij, want hij heeft er verder geen kik om gegeven en heeft uiteindelijk de 'les' helemaal meegedaan zonder één keer huilen (zelfs het onder water-gedeelte: ik vond het doodeng, maar hij vond het helemaal ok
). De tweede keer was het héél duidelijk dat hij al wist wat het was: we gingen het water in en hij begon zelfs een beetje mee te spartelen met zijn beentjes en armpjes, dat was ook heel schattig
Bij de les heeft hij ook zitten lachen echt, en wat Stef echt heel leuk vind is dat hij dan naar andere kindjes kan kijken. Dat je een verhoogde kans hebt op eczeem en oorontsteking is enerzijds wel iets om even over na te denken inderdaad, maar anderszijds denk ik dat je ook een grotere kans hebt op allerlei dingen als je je kind bij de opvang brengt, en dat doe je uiteindelijk ook.. Wij vinden het in elk geval erg leuk en zullen er wel mee doorgaan
Overigens moet Stef eens in de twee weken op woensdagochtend naar de fysio, dus we zwemmen nu eens in de twee weken. Dat scheelt misschien ook..
Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op zondag 18 april 2010 09:21 schreef Keshet het volgende:
Over drie weekjes! Gisteren was ze 37 weken.
Ik mag nu thuis bevallen.
Ohh wat zielig van die tandjespoep en uitslagquote:Op zondag 18 april 2010 13:32 schreef Claudia_x het volgende:
Je merkt vanzelf wel hoe het gaat. Ik ben op aanraden van Sorbootje Ivan op zijn eigen kamer gaan leggen en hij sliep al meteen veel beter. In het begin vond ik het heel moeilijk, en ik heb nog steeds wel eens dat ik me afvraag wat hij aan het doen is daar. Vannacht werd hij bijvoorbeeld even wakker en viel hij zelf weer in slaap, en ik ben dan toch opgelucht als ik hem 's ochtends weer hoor.
Er staat tegenover dat hij heel blij is met zijn eigen kamertje en hij me 's ochtends met een grote grijns onthaalt. Dat vind ik wel weer heel fantastisch, dat hij zo tevreden is met zijn eigen plekje.
Wij gaan binnenkort experimenteren met 's nachts zonder Puckababy slapen. Het inslapen gaat nu bijna altijd goed. Het lukt hem alleen niet overdag om weer in slaap te vallen als hij wakker wordt. Ik ben benieuwd of hem dat 's nachts wel lukt. We durven het nu nog niet helemaal aan omdat ik het druk heb op het werk, maar ik denk dat we er in mei mee aan de slag gaan (of anders begin juni tijdens onze vakantie in Zuid-Frankrijk).
En hij heeft nog steeds nare tandjespoep en luieruitslag.Gister had hij ineens heel rode, droge wangen.
Voor hij 18 is zal hij er wel mee gestopt zijn tochquote:Op zondag 18 april 2010 13:47 schreef freecell het volgende:
Twink: die nachtvoeding duurt vast niet eeuwig, dus het lijkt me een prima oplossing.
quote:Op zondag 18 april 2010 09:21 schreef Keshet het volgende:
Over drie weekjes! Gisteren was ze 37 weken.
Ik mag nu thuis bevallen.
quote:Op zondag 18 april 2010 13:53 schreef WupWup het volgende:
[..]
Vergeet je bed niet op klossen te zetten dan
Dat hoeft niet zo te zijn. Ik had er niet aan moeten denken om hem meteen ver weg te leggen en ik vond het een dierbare tijd, dat hij naast me lag in de co-sleeper.quote:Op zondag 18 april 2010 14:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat uitstel het alleen maar moeilijker maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |