abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:44:40 #76
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80416086
Free, dat is ook wel Ben alleen van nature wat zorgelijk aangelegd en op dit soort monenten moet ik dan altijd even hard mijn best doen om niet teveel te gaan malen.. Ik kan enórm goed doemscenario's bedenken
3!
pi_80419199
En vanaf wanneer dat truitjes met korte mouwen aandoen bij een baby
Nu nog niet. Maar heb wel eens gehoord vanaf 20 graden. Maar zelfs met 20 graden heb ik zelf ook soms een lange mouw aan. Dus vind het lastig te bepalen voor een baby.
pi_80419408
Ik doe wat ik bij mezelf ook comfortabel vind en dan + een beetje.
Dus loop ik nèt in korte mouw, dan de baby nog niet. Loop ik in een hemdje, dan baby in korte mouw.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:06:48 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80420097
factor 50 lijkt me factor 50, ongeacht merk.
Ik heb voor Eva zwitsal.
pi_80420601
Kijk, als het 50 = 50 betreft. Ga ik denk voor eigen merk van de HEMA ofzo, scheelt toch qua prijs. En je kunt een tube niet laten liggen tot het volgende jaar want dan is de bescherming stukken minder.

(en dat zegt zij, die 'aandelen' bij de zwitsal heeft )
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:31:59 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80420706
Zwitsal had/heeft leuke roze creme voor meisjes en blauwe voor jongens.
Je zou eens bij de action kunnen kijken, daar stond die vorig jaar ook, maar dan met Duitse letters ofzo. Stuk goedkoper.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:53:46 #82
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80421178
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

wooh die groeit goed! Denk niet dat Wolf hem dat na gaat doen in zowel gewicht als lengte, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoor.
Wij zitten bij CB steeds later in de maand moeten de 26e pas weer
Gek ja. En een week kan al heel veel doen in gewicht. R was de afgelopen maand meer dan een kilo aangekomen, dus meer dan 250 gram per week .
pi_80421393
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:31 schreef amaranta het volgende:
Zwitsal had/heeft leuke roze creme voor meisjes en blauwe voor jongens.
Je zou eens bij de action kunnen kijken, daar stond die vorig jaar ook, maar dan met Duitse letters ofzo. Stuk goedkoper.
Maar bij zonnespul van de Action vraag ik me altijd af hoe oud dat is, het is toch zo dat je er maar 1 jaar mee kunt doen, en dan de beschermingsfactor niet meer werkt? Of is dat een fabeltje?

Had iemand nou een tip v fijne zonnecreme voor een baby die niet tegen Zwitsal kan?

Ja Groofsken, dat maakt inderdaad wel echt uit, maar we kunnen dan alsnog wel vergelijken, als Wolf dan ietsje zwaarder is als R. nu, dan gaan ze gelijk op! Qua gewicht denk ik wel dat ze in de buurt van elkaar zitten, maar R. is echt wel langer. Net even een centimeterding naast Wolf gemeten en hij is nu als ik goed meet 63 cm
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:14:19 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80421650
1 jaar na openen dan?
Ik weet het niet. Ik heb vorig jaar piz buin gekocht bij de action en die werkte prima.
Beter is natuurlijk om je kindje helemaal uit de zon te houden, maar denk dat het merk niet zoveel uitmaakt.
Sebamed misschien of neutral?
pi_80422375
Staat er geen houdbaarheidsdatum op die tubes/flesjes?
Groofs, wat is r al een flinkerd (en knapperd ook hoor!) ... Merk je veel verschil of overeenkomsten als met s wat lengte en gewicht betreft?
Nog even een voor de wakkere baby's en mama's van vannacht! Wij konden weer lekker slapen, 4.30 nog een flesje en daarna om 8.30 of zo pas weer wakker... Heerlijk!
Zo op naar een verjaardag van vrienden waar ook een aantal andere baby's bbij zijn van rond minke's leeftijd... Leuk! Al die ukkies bij elkaar!!!
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:46:45 #86
95408 Incantrix
pi_80422379
Volgens mij is dat na openen ja.. Maar ik ga denk ik maar gewoon eens in de winkel kijken, ofzo. Een s zien wat de maximale factor is die je kunt kopen.. Voor mezelf heb ik meestal al een behoorlijk hoge factor nodig, dus ik ben bang dat we voor Stef helemaal factor aluminiumfolie moeten aanschaffen (als hij mijn huid heeft wel tenminste).

En da's inderdaad superleuk, Lijnloos! Veel plezier!
3!
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:52:47 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80422495
o leuk lijnloos! veel plezier alvast!

Evie ligt lekker te spelen onder de babygym, ze heeft ondekt dat ze met haar voetjes de geluidjes kan veranderen
papa is voetballen en heeft kantinedienst; dus Evie en mama zijn lekker een dagje alleen...

vanmiddag heeft Evie even weer uit de borst gedronken...

en o ja; Evie heeft de eerste mt 68 shirtjes ook al aan... ligt het aan mijn of valt hema wat kleiner???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80423011
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:

Sebamed misschien of neutral?
Als die zonnespul zouden hebben is dat fantastisch, maar volgens mij hebben die dat niet in hun verzorgingslijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80423136
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Had iemand nou een tip v fijne zonnecreme voor een baby die niet tegen Zwitsal kan?
Hier ook kindjes die niet tegen Zwitsal kunnen en daarvoor gebruik ik Kruidvat eigen merk. Vorig jaar kwam Kruidvat heel erg goed ui de test van de Consumentenbond dus ik koop sowieso geen duurdere zonnebrand meer http://www.beautynieuws.n(...)eme-Consumentenbond-

Kruidvat heeft ook een sensitive-zonnebrand lijn voor kindjes en anders zou je weleda zonnebrand kunnen proberen?
pi_80423209
Oh en Vlindur het is een fase hoor dat vreselijk rommelig drinken rond 4 maanden. Zowel Linde als Esmee deden het ook. Ze zijn dan supersnel afgeleid, ook bij de fles. Bij Esmee duurde het een tijdje, maar die drinkt nu weer als daarvoor zeg maar

En 4 maanden borstvoeding vind ik al heel knap hoor!
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:24:01 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80423266
Ik had vroeger als kind een allergie voor alles wat op mijn huid gesmeerd werd, maar ik kon wel tegen Nivea producten en die hebben ook een Baby Zonnemelk Factor 50
http://www.nivea.nl/products/show/Baby%20Zonnemelk%20SPF50+%0D%0A

Misschien is het wat?
pi_80423928
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:19 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Hier ook kindjes die niet tegen Zwitsal kunnen en daarvoor gebruik ik Kruidvat eigen merk. Vorig jaar kwam Kruidvat heel erg goed ui de test van de Consumentenbond dus ik koop sowieso geen duurdere zonnebrand meer http://www.beautynieuws.n(...)eme-Consumentenbond-

Kruidvat heeft ook een sensitive-zonnebrand lijn voor kindjes en anders zou je weleda zonnebrand kunnen proberen?
Kijk dat wist ik niet, hartstikke bedankt! Heerlijk toch, zo'n forum waar je alles kan vragen en tips krijgt
Dat stuk van de Consumentenbond ga ik meteen nu eens even lezen
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:25:18 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80426429
Vlindur, wat jammer dat de BV zo slecht gaat!

Fijn dat Tessa zo lang doorslaapt m_p!

En van zonnebrandcreme heb ik ook geen kaas gegeten, behalve dan dat de houdbaarheid geldt voor ná openen (waarbij je dan toch weer niet weet hoe lang iets open is want wat als iemand in de winkel hem heeft geopend om aan te snuffelen?)
pi_80426781
Ik heb Zwitsal zonnebrandcreme gekocht en ik gebruik het nu steeds wanneer hij in de zon komt. Maar ik vind het zo stinken! En die geur blijft ook zo hangen!

Niels heeft vandaag voor het eerst geprobeerd bijvoeding te eten. Vanmiddag een banaan en net een rijstwafel, zie het Rapley topic Hij vond het interessant maar niet zo lekker.
En hij heeft nog steeds diarree...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80427274
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb Zwitsal zonnebrandcreme gekocht en ik gebruik het nu steeds wanneer hij in de zon komt. Maar ik vind het zo stinken! En die geur blijft ook zo hangen!
Dat dus!
Ik zal eens een andere drogist bezoeken, want ze hadden hier alleen maar Zwitsal, maar ik vind Nivea voor mezelf ook altijd fijn. Ze hadden wel zonnebrandsprays, maar dat krijg je toch niet voor elkaar met een kleintje
pi_80428058
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:51 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat dus!
Ik zal eens een andere drogist bezoeken, want ze hadden hier alleen maar Zwitsal, maar ik vind Nivea voor mezelf ook altijd fijn. Ze hadden wel zonnebrandsprays, maar dat krijg je toch niet voor elkaar met een kleintje
Nivea ruikt beter inderdaad! Ik zit eraan te denken andere zonnebrandcreme te kopen, iemand behoefte aan een tube Zwitsal? Een spray lijkt me niet zo prettig, dan moet je constant het gezicht afschermen zodat het niet ingeademd wordt
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80428662
Lotte kan ook niet tegen zwitsal, ik heb toen zonnebrand van Garnier gehaald en die gaat goed!
pi_80428849
Moet ook nog zonnebrandcreme kopen, en een parasolletje voor op de wagen. Kan niet wachten totdat ze lekker shirtjes met korte mouwen kan dragen!

Vlindur, je hebt het toch maar mooi vier maanden volgehouden!

Met Isa gaat het verder goed! Ze lijkt zich ineens heel snel te ontwikkelen. Ik kon haar vanmorgen op bed ineens aan haar handjes omhoog trekken, ze kan ook al bijna van rug naar buik rollen. Verder houdt ze alles goed in de gaten wat er om haar heen gebeurd (en dat is weleens lastig met voeden, dan is ze snel afgeleid). Verder is het nog steeds een heerlijk lachebekkie!

Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met babyzwemmen? Ik lees voors en tegens op het internet.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:43:21 #99
95408 Incantrix
pi_80430322
Wow, Niels aan de rapley, ik ga zo even in het andere topic kijken!!

Vlindur, hoe is het nu daar?

NU, wat wil je erover weten? Ik ben nu twee keer geweest met Stef En wat zijn de tegens mbt babyzwemmen dan?
3!
pi_80431295
GoeieNavond

Het gaat wel goed hier. Cold Turkey is mislukt omdat een niet nader genoemd persoon de voeding in mijn auto had laten staan terwijl me met J's auto naar zn ouders gingen, dus daar moest ik Rienk wel aanleggen. Maar dat was wel fijn, want ze waren best vol

J. Geeft Rienk nu weer de fles, zodra J. hem uit Rienk mond haalt voor boeren of knoeien dan is het gelijk brullen, dus ik ben blij dat ik toch overstap hoor.

Morgen ochtend krijgt hij weer borst en dan rond 18:00 weer denk ik en verder krijgt ie fles. We zien wel hoe het loopt

Ik ben er maandag weer actief, fijn weekend jullie allen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')