Ik ben het zowaar eensch met deze rustige jongenquote:
Dan zitten jullie dus samen in dezelfde zielengroepquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben het zowaar eensch met deze rustige jongen![]()
![]()
Nee hoor, jullie zitten duidelijk in dezelfde zielengroep. Ik ben namelijk een nieuwetijdskind, dus ik heb dat soort dingen heel snel doorquote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef FP128 het volgende:
Nee, want dat geeft eerder aan dat wij (ik dus ook) te nuchter zijn om
hier enige waarde aan te schenken.
Oe.. vertel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef Flammie het volgende:
Mensen die blijven volhouden dat het echte powerrangers met superkrachten zijn
Ja joh, t'is gewoon zielig.. Hoe kan je nou verkopen dat je een universitaire opleiding hebt, maar niet opmerken dat er iets niet klopt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Bastard het volgende:
Om het dan maar meteen weer te ridiculiseren met 'powerrangers'
Er is genoeg bewijs in de gesprekken die niet te verklaren is op een manier dat het trucage zou zijn... maar dat vergeten we gemakshalve gewoon en vegen het allemaal onder de mat 'trucendoos'.
Nee ben er van overtuigd dat het fenomeen helderziende en readen gewoon bestaat ook al zou je de dingen kunnen nabootsen.
Dat is er nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Bastard het volgende:
Om het dan maar meteen weer te ridiculiseren met 'powerrangers'
Er is genoeg bewijs in de gesprekken die niet te verklaren is op een manier dat het trucage zou zijn... maar dat vergeten we gemakshalve gewoon en vegen het allemaal onder de mat 'trucendoos'.
Nee ben er van overtuigd dat het fenomeen helderziende en readen gewoon bestaat ook al zou je de dingen kunnen nabootsen.
Komt de domste van ze allemaal ook weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja joh, t'is gewoon zielig.. Hoe kan je nou verkopen dat je een universitaire opleiding hebt, maar niet opmerken dat er iets niet klopt.
Kom nou
Is het elke week nep dan? Wat wil je nu eigenlijk beweren, ik ben eigenlijk weleens benieuwd naar een duidelijke uitspraak over wat nou wel en niet echt is.quote:
Power rangers..quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
Komt de domste van ze allemaal ook weer
Nog niet eens de deur op een kier zetten zelfs.. mogelijkheden open laten. Nee vingers in de oren en heel hard lalala zingen en alles afdoen als 'ja.. dat kan met deze truc, of dat zit psychologisch zo en zo in elkaar' .quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja joh, t'is gewoon zielig.. Hoe kan je nou verkopen dat je een universitaire opleiding hebt, maar niet opmerken dat er iets niet klopt.
Kom nou
Ja maar bekrompen zou het zijn als het over iets piet luttigs is. Maar deze personen zitten hier op het forum note benen met een grote mond zichzelf te verdedigen dat ze hier zitten om 'te leren' en 'kennis op te doen'.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog niet eens de deur op een kier zetten zelfs.. mogelijkheden open laten. Nee vingers in de oren en heel hard lalala zingen en alles afdoen als 'ja.. dat kan met deze truc, of dat zit psychologisch zo en zo in elkaar' .
Tis niet dat ik het zielig vind maar bekrompen.
Ooooh vertel. Welke onderzoeken heb jij allemaal al verricht en welke mogelijkheden heb jij allemaal al bekeken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog niet eens de deur op een kier zetten zelfs.. mogelijkheden open laten. Nee vingers in de oren en heel hard lalala zingen en alles afdoen als 'ja.. dat kan met deze truc, of dat zit psychologisch zo en zo in elkaar' .
Tis niet dat ik het zielig vind maar bekrompen.
Waar heb je het nou weer over, moet je kijken wat je verdedigings techniek is..quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ooooh vertel. Welke onderzoeken heb jij allemaal al verricht en welke mogelijkheden heb jij allemaal al bekeken.
Ik kan het alvast verklappen: de enige mogelijkheid die je hebt bekeken is het eerste dat in je opkwam (en ook het eerste dat sbs6 aan je wil verkopen)
Deze mensen hebben speciale gaven en alles in dit programma is echt.
Erg openminded ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |