Volgend jaar Ekdom en Veenstra als presentatoren?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Echt wat een belachelijk slechte presentatieduo... het ergste is dat ze zichzelf zo leuk vinden
Tuitert
HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
Oe dit ziet er geil uit achter dat deskje als je niet doorhebt wat ie doet.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
Oe dit ziet er geil uit achter dat deskje als je niet doorhebt wat ie doet.
Wat plat weer.quote:
John Bakker moet een award uitreiken.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgend jaar Ekdom en Veenstra als presentatoren?
Ik stem voor! Ekstra Awardsquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mjah, ik mocht ook gratis met introducé, twijfelde enorm ivm drukte tot ik de Line Up zag..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand op twitter bood me gisteren kaarten aan. Ik heb geprobeerd het 'nee dankje' vriendelijk over te brengen.
Op de een of andere manier worden Beelen, Lantinga en Annemieke telkens voor dit soort shows gevraagd... Ekdom en Veenstra zijn er veel geschikter voor..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Graag. Dat is echt een konings duo. Alleen zullen ze dat niet doen, omdat ze het wss niet serieus genoeg zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
John Bakker moet een award uitreiken.
Dit kán deze avond nog redden.
Huh?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
John Bakker moet een award uitreiken.
Dit kán deze avond nog redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |