dat is m dus niet. Dat nummer heb ik nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wiki:
On 22 January 2007, a mashup made of "Perfect" and Mason's "Exceeder", called Perfect (Exceeder) was released. "Exceeder", an instrumental song, was mixed with the remixed vocals from "Perfect".
quote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef richbitch het volgende:
Einde van de show van Jiskefet, spelen ze dit nummer:
(Is M4A bestand) http://www.megaupload.com/?d=2RO0U69A
Iemand enig idee hoe die heet?
quote:
quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Alors on dance?quote:Op zondag 25 april 2010 14:30 schreef Psyduck het volgende:
IK zoek een vrolijk liedje met iig een Franstalig refrein, iets met hey hey avant change (of joue) zoiets
DJ Cor - Hee Hoo?quote:Op maandag 26 april 2010 01:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
ik zoek een nummer en eigenlijk weet ik alleen dat het Nederlands is en dat ze aan het begin zeggen "we gaan beginnen"
quote:Op maandag 26 april 2010 15:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik wil graag de naam van dit nummer!
quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ik zoek dus een nummer met een animatie clip waarbij een jongetje in grijs vest ofs door de regen loopt .
nummer zelf is een beetje traag-8tig gezongen. (lui)
iemand?
Edward Reekersquote:Op maandag 26 april 2010 21:01 schreef Kardash het volgende:
Oke, wie kent hem niet! Dat geweldige nummer van de Leeuwenkoning deel 2 : Simba's trots, genaamd "Hij leeft in jou" (He lives in you, dutch).
Weet iemand hoe de zanger van de Nederlandse versie heet?
Nostalgie![]()
Bedankt!quote:
Ja, inderdaad hèquote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Kardash het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Al had ik me een zwarte soul-zanger voorgesteld...
Anyone?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:57 schreef Oizno het volgende:
Dag allen,
Even kort vraagje tussendoor. Hoe heet het volgende nummer maar dan zonder het geblaat van spacekees:
En heeft iemand misschien suggesties voor soortgelijke muziek/artiesten. Het gaat om muziek voor documentaires, lekker luchtig dus.
Alvast bedankt!
Kunnen er veel zijn. Gokje,,quote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Laura_ het volgende:
hoi!
ik heb al beetje rond zitten zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
Ik weet bijna niks van het liedje dat ik zoek, maar wat ik dan wel weet, is dat in de clip de mensen die het liedje zingen in een soort winkelcentrum gaan spelen(als ik het me geod herinner ook zelfs met winkelwagentjes) en het is geen avril lavigne.
iemand misschien enig idee?
mijn gokjequote:Op maandag 26 april 2010 22:11 schreef Laura_ het volgende:
hoi!
ik heb al beetje rond zitten zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
Ik weet bijna niks van het liedje dat ik zoek, maar wat ik dan wel weet, is dat in de clip de mensen die het liedje zingen in een soort winkelcentrum gaan spelen(als ik het me geod herinner ook zelfs met winkelwagentjes) en het is geen avril lavigne.
iemand misschien enig idee?
quote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek een nummer waarin het woord 'eternity' veelvuldig in voorkomt. Een vrouwenstem.
wat is zoeken ook moeilijk....quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Blackletter het volgende:
ik zag net de nieuwe heineken reclameop tv,een gedeelte ervan waren ze panfluitmuziek aan het maken op de flesjes,iemand enig idee hoe dat nummer heet?alvast bedankt:)
Rene et Gaston - Vallee de l'Armes (Laidback Luke Remix)quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef Lugan het volgende:
De remix van Monsieur Cannibal uit de Efteling. Welke is dat in godsnaam? Wordt vaak in de kroeg gedraaid.
Google levert mij dit op: http://www.copytips.nl/on(...)-dan-dierentuin.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef em-v het volgende:
Ik doe hier ook graag een beroep op jullie expertise.
Bestaat er een Nederlandstalig nummer met daarin de tekst: Ik zeg maar zoo, want da's korter dan dierentuin?
Google levert me tot noch toe niks op. Een vriendin van mij is er namelijk heilig van overtuigt dat het van een liedje is.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:21 schreef erkel het volgende:
..een nummer.
Het is een vrij recent nummer. En ik ken eigenlijk alleen maar de clip.
Het is een Engelse gast met een grijze hoodie/capuchontrui die hij bij de hele tijd over zijn hoofd draagt. Op een gegeven moment staan ze in een tunnel waar hij een zingt naast een stel die elkaar, geloof ik, aan het zoenen zijn. Muziekstyle weet ik eigenlijk niet zo goed. Beetje Audio bullys achtig misschien.
Wie waagt?
Ja die heb ik ook gevonden. Maar daar gaat het puur om een quote. Er wordt nergens gesproken over een muzieknummer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Google levert mij dit op: http://www.copytips.nl/on(...)-dan-dierentuin.html
Ik ben er met 2 zoekopdrachten al achter dat Cornelis Vreeswijk er iets mee heeft te maken....zoek nog even verderquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben op zoek naar de tekst van het nummer 'Hallo Vader, Hallo moeder'
Het origineel is van Spike Jones en heet hoe toepasselijk ook 'Hello Father, Hello Mother'
De Nederlandse versie begint zo.
'Hallo vader, Hallo moeder, hier is een briefje van jullie loeder'
Er staat me bij dat het origineel van Dorus / Tom Manders is...
Wie kan mij helpen
Schopquote:Op zondag 18 april 2010 16:18 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn.
Full Camo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Hilzillah het volgende:
Het origineel is van Spike Jones en heet hoe toepasselijk ook 'Hello Father, Hello Mother'
Wie kan mij helpen
Deed mij denken aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef TimMer1981 het volgende:
Nog steeds gezocht:
Ik zoek een remix van dit stukje muziek; herkende hem direct uit de film (één van mijn favorieten), maar ik kan de track zelf nergens vinden. Het was volgens mij een soort danceremix, er zong geloof ik ook een vrouw in. Reggae of garage kan ook; kon hem niet echt goed horen omdat het in de parkeergarage van Pathé was.
Hij zal wel (redelijk) nieuw zijn, aangezien de film ook nog niet al te oud is en ik de track nog nooit gehoord had.
Dan ben ik wel benieuwd wat je gevonden hebt... Linkje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben er met 2 zoekopdrachten al achter dat Cornelis Vreeswijk er iets mee heeft te maken....zoek nog even verder
Rijk de Gooyer - Brief uit la courtinequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Hilzillah het volgende:
Wie kan mij helpen
Hij lijkt er inderdaad op, kende dit nummer al, maar het is hem niet; dat ziekelijk herkenbare pingeltje zit er niet in. Helaas.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Plasterk het volgende:
ik zoek een nummer gezongen door een (volgens mij) nederlandse meidenband over een teddybear. Summiere info maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.
haha nee, er zat ook een rap tussen. de band was volledig blank met redelijk mooie vrouwenquote:
engels, zo'n 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
Is het ook Nederlandstalig gezongen, of is het in het Engels? Enig idee van wanneer het nummer is?
quote:
Gaat niet over een teddybeer denk ik, maar ach:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:15 schreef Plasterk het volgende:
engels, zo'n 15 jaar geleden
Volgens mij heb je er als niets meer aan, maar op dit linkje kwam ik tegen dat Cornelis Vreeswijk er ooit iets mee in het zweeds had gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je gevonden hebt... Linkje?
Ik zie namelijk nergens dat Cornelis Vreeswijk er iets mee te maken heeft.
Iemand nog ideeën?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:43 schreef em-v het volgende:
Ik doe hier ook graag een beroep op jullie expertise.
Bestaat er een Nederlandstalig nummer met daarin de tekst: Ik zeg maar zoo, want da's korter dan dierentuin?
Google levert me tot noch toe niks op. Een vriendin van mij is er namelijk heilig van overtuigt dat het van een liedje is.
Koop in de winkel, knurft...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef MosPos het volgende:
Daaag,
Ik zou graag wat nummer van Stromae willen hebben. Alleen volgens wiki heeft hij nog geen album uit. Iemand een idee waar ik al zijn liedjes kan vinden die hij tot nu toe heeft uitgebracht? Ik ga ze niet van YT rippen..
Hoi
http://www.stromae.net/blog/?page_id=125quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef MosPos het volgende:
Daaag,
Ik zou graag wat nummer van Stromae willen hebben. Alleen volgens wiki heeft hij nog geen album uit. Iemand een idee waar ik al zijn liedjes kan vinden die hij tot nu toe heeft uitgebracht? Ik ga ze niet van YT rippen..
Hoi
Hij heeft toch geen album mafkees! Volgens mij richt hij zich nu gewoon op Frankrijk/België dus denk ook niet je hier veel kan vinden..quote:
Of je leest de openingspost van dit topic even.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:55 schreef MosPos het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen album mafkees! Volgens mij richt hij zich nu gewoon op Frankrijk/België dus denk ook niet je hier veel kan vinden..
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Of je leest de openingspost van dit topic even.
Bij mij werkt dat hele gebeuren niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:49 schreef Dennehy het volgende:
Ik zoek een nummer uit Oceans Twelve.
http://www.movshare.net/video/yvn9j94rc012n
Hier, het nummer begint op 5:55. Ik zoek het nummer al jaren, maar heb nooit kunnen vinden hoe het heet. Echt één van de tofste nummers die ik ooit heb gehoord, is ook best wel bekend, komt vaker langs op TV en in films.
Als iemand mij zou kunnen vertellen hoe het heet, dan zou dat heel fijn zijn.
van 5:55 - 7:45
EDIT: Het is dus niet dat liedje tijdens die laser dans, die is makkelijk te vinden - dit is een andere.
Hier evenmin, moet een of andere vage plugin donloaden..quote:Op woensdag 28 april 2010 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat hele gebeuren niet.
http://www.nummergemist.nl/slamfmquote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat rond 5 over 3 gedraaid werd op slam fm... kan geen playlist vinden, of ik heb 'n blinde vlek ofzo.... iemand?
Dank!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik hoor net in The Hills (jaa...) een nummer met dat rifje dat ook in Pink - Feel Good Time zit.. en ik kon van de lyrics niet meer verstaan dan 'this is what it feels like' (mannenstem).
anyone?
Dank!quote:
Deed me hieraan denken:quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:14 schreef ben2man het volgende:
Ik herinner me de tekst niet meer maar de clip was volledig gemaakt van karton. Wat me vooral is bijgebleven is het poppetje (misschien 2) die in een autootje van karton rijdt over kronkelwegen. Echt een relaxnummer..
Best herkenbare clip en origineel nummer dus wie kan me vertellen om welk liedje het gaat van een paar jaar terug?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:14 schreef ben2man het volgende:
Ik herinner me de tekst niet meer maar de clip was volledig gemaakt van karton. Wat me vooral is bijgebleven is het poppetje (misschien 2) die in een autootje van karton rijdt over kronkelwegen. Echt een relaxnummer..
Best herkenbare clip en origineel nummer dus wie kan me vertellen om welk liedje het gaat van een paar jaar terug?
Die kwam ook meteen in me op..quote:
Geen dank!quote:
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik blijf keihard bij Rue Royale.
Het grappige is: die clip staat niet op YouTube dus ik kan jullie niet overtuigen.
Maar de zoekende vrager weet dat het zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |