Ik denk dat God de keuze aan haar laat of ze wel of niet een gesprek wil (om verwarring te voorkomen heb ik het tweede gedeelte weggehaald)quote:Op donderdag 15 april 2010 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want zij was niet oprecht? Had geen mededogen?
Jij rukt echt gigantisch teksten uit zijn verband. Aangehaalde tekst gaat over iemands houding naar God toe.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik denk dat God de keuze laat of ze wel of niet een gesprek wil en of iemand wel of niet tot geloof komt, is niet afhankelijk van mij romeinen9v18 Hij ontfermt Zich dus over wie Hij wil en Hij verhardt wie Hij wil.
Klaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Crutch het volgende:
GOD BESTAAT NIET!
Die tekst gaat over iemands verhouding naar God toe ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:23 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Jij rukt echt gigantisch teksten uit zijn verband. Aangehaalde tekst gaat over iemands houding naar God toe.
Inderdaad, dat dus los van het gesprek met het meisje.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Die tekst gaat over iemands verhouding naar God toe ja.
Je hoeft het het topic niet te lezen, of je wel of geen klik op de muis geeft om te lezen is aan jou.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klaar.
Ga anders in een ander subforum over Jezus lopen kontsnotteren.
--->TR gedaan slotje komt zo, klaar.
Dit is uit principe.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:33 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je hoeft het het topic niet te lezen, je bent het niet verplicht.
Als ze niet wil praten, houdt het op, dan kunnen mijn bedoelingen nog zo goed zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Jij bepaalt zelf of je met een meisje praat hoor, er bestaat (ook) zoiets als vrije wil.
God zegt romeinen3v23 Want allen hebben gezondigd en derven de heerlijkheid Godsquote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Here we go again. Ik geloof oprecht dat ik goed heb geleefd en dat god mij heeft beloond met mijn vriendje![]()
Tijd voor een nieuw reclamebureau het kom niet echt over op zo'n manierquote:Op donderdag 15 april 2010 18:23 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God zegt romeinen3v23 Want allen hebben gezondigd en derven de heerlijkheid Gods
God probeert juist duidelijk te maken, dat het helemaal niet zo goed zit met de onbekeerde mens.
Oke ik zeg van mezelf dat ik het oordeel heb verdiend vanwege de zonden (verkeerde dingen) die ik heb gedaan, maar dat Jezus mijn zonden heeft uitgeboet op het kruis. Ik heb de hemel niet verdiend, maar het is puur genade en 100% door het werk van Jezus.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw reclamebureau het kom niet echt over op zo'n manier
ach kan niet zeggen dat ik zonder zonde heb geleefd maar het nodige verloren als ik het één tegen het ander wegkruis heb ik nog heel wat van hem tegoed.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Oke ik zeg van mezelf dat ik het oordeel heb verdiend vanwege de zonden (verkeerde dingen) die ik heb gedaan, maar dat Jezus mijn zonden heeft uitgeboet op het kruis.
Jij zegt in je eerste post dat jij denkt dat God beslist of zij met jou wil praten of niet. Dat beslist ze m.i. nog altijd zelf.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:56 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als ze niet wil praten, houdt het op, dan kunnen mijn bedoelingen nog zo goed zijn.
Dat idee krijg ik er ook bij en ik krijg daar de kriebels van.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Zeg je nou serieus dat ik als onbekeerde niet goed leef,of dat t niet goed zit met mij totdat ik mij bekeer?ik mag heel hard hopen dat jij iets anders bedoeld dan dat jij nu zegt!
Wat je zegt, bedoel ik ook, denk een misvatting van wat ik heb geschreven. Zo zie je hoe snel dingen al verkeerd kunnen worden opgevat, terwijl ik precies hetzelfde bedoel. "Dat beslist ze m.i. nog altijd zelf.""quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jij zegt in je eerste post dat jij denkt dat God beslist of zij met jou wil praten of niet. Dat beslist ze m.i. nog altijd zelf.
Wie praat anno 2010 nou zo. Het is geen oorlog.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef matthijs.. het volgende:
Ik kwam in vrede en met goede bedoelingen
Door dat soort idiote uitspraken geloof ik dus niet. Ik geloof heilig in vrijheid van meningsuiting en ruimte voor andere opvattingenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik er ook bij en ik krijg daar de kriebels van.
Dat je in vrede kwam mag duidelijk zijn, maar van welke planeet zijn we na twee topics nog niet helemaal uit..quote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik denk dat God de keuze aan haar laat of ze wel of niet een gesprek wil (om verwarring te voorkomen heb ik het tweede gedeelte weggehaald)
[/i]
Ik wilde het niet over het geloof hebben (het evangelie weet ze wel) maar had oprecht interesse in haar.
Ik kwam in vrede en met goede bedoelingen als de ander dan niet wil praten, kan ik er ook niks aan doen.
Precies, alleen jammer dat mensen met bepaalde "andere opvattingen" soms bekrompen kunnen zijn/overkomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Door dat soort idiote uitspraken geloof ik dus niet. Ik geloof heilig in vrijheid van meningsuiting en ruimte voor andere opvattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |