Rising Sun lijkt mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Keios het volgende:
Ik zoek de naam van de film waarin een vrouw in de vergaderzaal van een hotel (tijdens een feestje) gedood wordt door wurgseks. In feite is het een politiefilm maar de flikken worden tegengewerkt omdat het feestje van een groot consortium was en zij alles in de doofpot willen stoppen.
De dader (een japanner?) wordt uiteindelijk gepakt doordat zn gezicht herkenbaar was in reflectie op de spiegelende wanden van de vergaderkamer.
Extra tip: blijkbaar was de tafel in de vergaderkamer ERG groot
ja die kwelling doe ik mij zelf graag aan.quote:
Blijkbaar was het die inderdaad. 5 mensen die de film gezien hebben en niemand wist de titel nog... Slecht!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar overdreven om een topic voor te openen. Weet iemand waar ik die nieuwe BCC-eclame kan vinden, waarin al die medewerkers zingend met elkaar communiceren? Ik vind hem heel erg grappig. p YouTube en via Google hem ik hem niet kunnen achterhalen.
Waarom kon ik het nou weer niet vinden.quote:
Pete's Dragonquote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Daeron het volgende:
Ik weet nog een film die ik toen ik klein was regelmatig keek (halverwege jaren 90 ofzo). De film speelde zich af bij een vuurtoren en had te maken met een of ander beest (volgens mij een draak ofzo) die onzichtbaar kon worden. Is er iemand die dit herkent?
Dat vraag ik mij ook af, hij stond immers bovenaanquote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom kon ik het nou weer niet vinden.
Peter en de draakquote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Daeron het volgende:
Ik weet nog een film die ik toen ik klein was regelmatig keek (halverwege jaren 90 ofzo). De film speelde zich af bij een vuurtoren en had te maken met een of ander beest (volgens mij een draak ofzo) die onzichtbaar kon worden. Is er iemand die dit herkent?
Star Streetquote:Op maandag 14 juni 2010 01:47 schreef shifto het volgende:
Ik zoek een tekenfilm:
Vroeger ( tussen de 15 en 20 jaar geleden) kwam er een tekenfilm op TV met een soort van wezentjes die leefde op een planeet in de vorm van een ster. De planeet was vanzelf sprekend niet rond maar dus in ster vorm (2d'ig zeg maar)
Iemand die weet wat ik zoek? Zo ja dan weet ik een nog cryptischere en moeilijkere.
Omdat iemand er BBC van heeft gemaakt en niet BCC....quote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom kon ik het nou weer niet vinden.
Saw??quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Kasplant het volgende:
Al een lange tijd ben ik opzoek naar een film maar ik kan er niet achter komen hoe hij heet, het verhaal gaat ongeveer als volgt:
Een groep mensen zit in een kamer, ze moeten een spel gaan spelen. Niemand kent de regels maar als ze elkaars achtergrond leren kennen gaat het spel van start. Ze krijgen een brief waar de spelregels op zouden moeten staan, maar er staat niets op het papier.
Help mij !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |